Haha dat gevoel had ik ookquote:Op donderdag 20 december 2007 01:28 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Nee, ik heb het dan natuurlijk niet over schoolblaadjes. Echt over gerenommeerde namen in NL. Dat interview in de OOR van deze maand lijkt wel een compilatie van meerdere interviews... Ik heb alle quotes al een keer ergens anders gelezen.
Ja én het was de eerste keer dat ze nummers van het nieuwe album gingen spelen. Wel jammer dus dat ik dat gemist hebquote:Op donderdag 20 december 2007 01:29 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Hmm, da's niet zo mooi. Maar ja, je hebt ze vaak zat gezien toch. Al was die Melkweg-gig natuurlijk wel de leukste enzo
. Haha.
Hey eh iets over inwrijven enzoquote:Op donderdag 20 december 2007 01:42 schreef Aisumasen het volgende:
Ja, mooi moment was dat. Het besef dat die nummers echt zó goed waren. Daarvoor alleen flarden op crappy YouTube-filmpjes gehoord. De nieuwe nummers waren die eerste keer meteen al ijzersterk.
Hahaha! Wat ik net al zei, iets over dat jij ze toch ook al vaak zat in andere kleine zalen hebt gezien.quote:
quote:Arctic Monkeys talk third album
Arctic Monkeys have written their third album and hope to record it in one weekend.
The Sheffield boys have been pretty busy touring but found time to pen the new record whenever they had a chance.
Drummer Matt Helders told the Daily Star: "We had a power cut on the bus and while we were parked at the side of the road I got this acoustic guitar out.
"Some people were still in bed but we did this song for about six minutes about Jeremy Kyle. About this lie detector test."
If that inspiration sounds crazy their plans to record it in one weekend are pretty weird too.
Bassist Nick O'Malley added: We're thinking of calling it One Wacky Weekend."
Hmm, ik heb 'em nog niet kunnen ontdekken bij de AKO. Toen ik er langs liep in Utrecht hadden ze alleen een oude, eentje uit eind november ofzo.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe vetHebben hebben
Denk dat het bij de AKO wel vrij snel te verkrijgen is
Het interview is wel weer lachen, trouwens.quote:
Oh, dat kan best jaquote:Op maandag 24 december 2007 12:36 schreef JeroenV het volgende:
Het stond er toch al een tijdje op? Ik heb twee weken geleden al kaarten besteld
Matt ís ook chubbyquote:Op maandag 24 december 2007 13:44 schreef Haunter het volgende:
[ afbeelding ]
Jemig, Matt ziet er wel chubby uit hier
True, maar normaal valt het niet zo op aan z'n gezicht, maar op die foto heeft hij echt een plofkopquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |