abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 19 december 2007 @ 17:08:57 #176
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_55392000
quote:
Op woensdag 19 december 2007 17:06 schreef frame-saw het volgende:

[..]

Mijn neef heeft er wel een maar dan zijn de hoofden kleiner en 16 keer. Hij was overigens ook naar Arctic Monkeys hehe.
De voorkant van A hard Day's night dus
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_55392444
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 22:51 schreef Aisumasen het volgende:
* Aisumasen fluit nonchalant in de rondte

IK WIST HET!
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_55392781
quote:
Op woensdag 19 december 2007 17:08 schreef MaJo het volgende:

[..]

De voorkant van A hard Day's night dus
Ja, nu je het zegt
  woensdag 19 december 2007 @ 18:15:53 #179
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_55393814
quote:
Op woensdag 19 december 2007 11:10 schreef Irien het volgende:
Zoals deze interviewster: http://www.youtube.com/watch?v=yg-TG4u1rZk&feature=related
Je ziet ze hier echt ontdooien Zelfs Alex... Oh ik had zo graag in haar schoenen gestaan!
Wow, wat een leuke interview!!
pi_55394959
Staat in die NME blijkbaar een artikel over een ontmoeting tussen AM en Queens of the Stone Age
Lijkt me op zich wel leuk. Misschien haal ik hem wel.
pi_55395161
quote:
Op woensdag 19 december 2007 01:37 schreef MaJo het volgende:
Jezus wat zijn ze onmogelijk voor journalisten Ik snap het ook wel, ze stellen altijd dezelfde vragen maar ze doen niet eens een poging om serieus te doen Voel me een beetje aangesproken

[..]
Valt echt hartstikke mee. Dit was op het moment dat ze álle journalisten al álle vragen hadden horen stellen in dat jaar. Typisch Arctic Monkeys eind 2006 . Lowlands-gedrag. Na al die suffe vragen worden ze gewoon wat cynisch. Nou ja, zelfs 'rude'! Dat in combinatie met de genuttigde drank...

Ik wilde ook de link die Irien heeft gepost laten zien als bewijs dat ze best vriendelijk en geconcentreerd kunnen zijn. Al moet ik zeggen dat dit interview uit de tijd van hun eerste optreden in NL (november 2005) is. Toen stonden ze er natuurlijk nog iets anders voor. Interview is btw door je grote vrienden van 3voor12 gedaan . Leonieke Daalder, zoals je kunt horen. Die heeft ze daarna nog een paar keer geinterviewd, en met succes!

Zo zijn er zat interviews waar ze alle vier veel te vertellen hebben, en echt als aardige gasten overkomen. Gelukkig maar . Opvallend is dat ze tegenwoordig alleen nog maar door 'de grote pers' uit NL kunnen worden geinterviewd. Volkskrant, OOR, 3voor12 (misschien door eerder succes )... Ze worden echt afgeschermd door hun managers, en het is onmogelijk om als 100ste jongerenwebsite even een interviewtje aan te vragen. Logisch ook. Ze zijn zó groot. Schijnt dat het voorprogramma van Tivoli de mannen alleen op het podium in levende lijve gezien heeft...
pi_55395252
quote:
Op woensdag 19 december 2007 19:04 schreef Xrenity het volgende:
Staat in die NME blijkbaar een artikel over een ontmoeting tussen AM en Queens of the Stone Age
Lijkt me op zich wel leuk. Misschien haal ik hem wel.
Ja, is zeker een tof artikel. Maar die stond al in de NME van een aantal weken geleden, geloof ik.

Klik en klak.
pi_55395494
Oh, idd
Bedankt
pi_55397979
Er is er nog een van 'naar eer en geweten' met alleen Alex, waar je echt goed kunt zien dat hij verlegen is: zijn hele houding en het continue wegkijken/niet aankijken van de interviewer
http://nl.youtube.com/watch?v=BoDZiCyHu_w
pi_55398232
De kerst/oud&nieuw-editie van NME vorig jaar was ook wel tof, met When ... met ...
Kele Okereke en Patrick Wolf enzo, wel grappig om te lezen.
pi_55399319
Nu we het toch over interviews en over NME hebben: http://www.youtube.com/watch?v=FTeHUQ3aMzc

Priceless .
pi_55401760
Even een ander onderwerp (niet dat die interviews niet tof zijn) maar het volgende concert in Nederland he. Waar zal dat gehouden worden? Weer de HMH? Of iets nog groters. Persoonlijk hoop ik op de HMH weer, dat is wel een goed formaat. Je staat nooit enorm ver (tenzij je op de tribune wilt gaan zitten ) en bied een ruime hoeveelheid fans de kans om ze te zien. Maar misschien dat ze dan een serie van 2 of 3 concerten doen
What Would Goku Do
pi_55402572
Zal wel Ahoy worden denk ik.
  woensdag 19 december 2007 @ 23:00:20 #189
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_55402992
quote:
Op woensdag 19 december 2007 19:16 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Ja, is zeker een tof artikel. Maar die stond al in de NME van een aantal weken geleden, geloof ik.

[ afbeelding ]

Klik en klak.
Beetje weird, QOTSA kent geen enkel AM nummer.

Overigens vind ik de nieuwe nummers wel een QOTSA-achtige sound hebben, wat alleen maar positief is. Song For The Deaf is dan ook een héél goed album. Met snoeiharde drums, net zoals AM. Liking that.
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 19 december 2007 @ 23:02:25 #190
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_55403074
quote:
Op woensdag 19 december 2007 22:49 schreef KneiterS het volgende:
Dat lijkt me heel stug. Denk gewoon weer HMH.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_55404097
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:00 schreef TC03 het volgende:

[..]

Overigens vind ik de nieuwe nummers wel een QOTSA-achtige sound hebben, wat alleen maar positief is. Song For The Deaf is dan ook een héél goed album. Met snoeiharde drums, net zoals AM. Liking that.
Helemaal gelijk in!
quote:
Op woensdag 19 december 2007 22:49 schreef KneiterS het volgende:
Hey, ze waren in 2005 in Engeland al net zo groot als ze sinds 2006 in Nederland zijn. En al die tijd hebben ze gewoon in 'normale' grote zalen zoals Melkweg en Paradiso gestaan. Zelfs in Engeland.

Ahoy', echt niet! Ik hoop dat ze toch ook weer een suprise-gig in de Melkweg (of een zaal van dat kaliber) doen. Al komt geen enkel optreden over dát concert met 'What If You Were Right First Time' heen. Om over de geweldige sfeer in het publiek nog maar te zwijgen! Trouwens, liever zo'n suprise-gig in de zomer dit keer... Een februari-nacht is koud!
pi_55404160
Hou je mond Aisumasen, ik raak jaloers.

Maar no way Ahoy', dan vreet ik mijn geliefde Spiderman-sokken op.
  woensdag 19 december 2007 @ 23:27:58 #193
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_55404191
Is wel dichtbij, Ahoy .
2000 light years from home
pi_55405604
Goed bezig, Fluorescent Adolescent op 3FM Serious Request. Beste nummer van 2007, vind ik. Al maak ik dit jaar geen jaarlijstje met beste nummers. Staat zo suf, 50 keer Arctic Monkeys, met daaronder pas een andere artiest.
  donderdag 20 december 2007 @ 01:21:34 #195
177242 Irien
Innit though
pi_55407026
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:00 schreef TC03 het volgende:

[..]

Beetje weird, QOTSA kent geen enkel AM nummer.

Ja! de Queens of the Stone Age invloeden op Favourite Worst Nightmare juich ik ook toe. Kan me goed voorstellen dat ze beinvloed zijn door Songs for the Deaf, dat blies mij ook omver. Maar Arctic Monkeys zijn nog speelser en inventiever, kortom beter Nu mag QOTSA wel wat van AM leren
Between the click of the light and the start of the dream
  donderdag 20 december 2007 @ 01:23:25 #196
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_55407051
quote:
Op donderdag 20 december 2007 01:21 schreef Irien het volgende:

[..]

Nu mag QOTSA wel wat van AM leren
Gewaagde uitspraak...
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  Moderator donderdag 20 december 2007 @ 01:24:17 #197
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_55407058
quote:
Op woensdag 19 december 2007 19:12 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Valt echt hartstikke mee. Dit was op het moment dat ze álle journalisten al álle vragen hadden horen stellen in dat jaar. Typisch Arctic Monkeys eind 2006 . Lowlands-gedrag. Na al die suffe vragen worden ze gewoon wat cynisch. Nou ja, zelfs 'rude'! Dat in combinatie met de genuttigde drank...

Ik wilde ook de link die Irien heeft gepost laten zien als bewijs dat ze best vriendelijk en geconcentreerd kunnen zijn. Al moet ik zeggen dat dit interview uit de tijd van hun eerste optreden in NL (november 2005) is. Toen stonden ze er natuurlijk nog iets anders voor. Interview is btw door je grote vrienden van 3voor12 gedaan . Leonieke Daalder, zoals je kunt horen. Die heeft ze daarna nog een paar keer geinterviewd, en met succes!

Zo zijn er zat interviews waar ze alle vier veel te vertellen hebben, en echt als aardige gasten overkomen. Gelukkig maar . Opvallend is dat ze tegenwoordig alleen nog maar door 'de grote pers' uit NL kunnen worden geinterviewd. Volkskrant, OOR, 3voor12 (misschien door eerder succes )... Ze worden echt afgeschermd door hun managers, en het is onmogelijk om als 100ste jongerenwebsite even een interviewtje aan te vragen. Logisch ook. Ze zijn zó groot. Schijnt dat het voorprogramma van Tivoli de mannen alleen op het podium in levende lijve gezien heeft...
Ik snap het ook wel, maar ik vind dat ze daar wel een beetje te ver gaan. Ik weet dat ze ook leuke interviews gegeven hebben, kijk maar naar de OOR van deze maand, daar zijn ze ook superrelaxed Ook begrijpelijk dat je als schoolblaadje niet meer kunt interviewen, dat zal je bij de Stones ook niet lukken Wellicht maak ik dan wel kans voor 3voor12
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator donderdag 20 december 2007 @ 01:26:23 #198
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_55407087
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:25 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Helemaal gelijk in!
[..]

Hey, ze waren in 2005 in Engeland al net zo groot als ze sinds 2006 in Nederland zijn. En al die tijd hebben ze gewoon in 'normale' grote zalen zoals Melkweg en Paradiso gestaan. Zelfs in Engeland.

Ahoy', echt niet! Ik hoop dat ze toch ook weer een suprise-gig in de Melkweg (of een zaal van dat kaliber) doen. Al komt geen enkel optreden over dát concert met 'What If You Were Right First Time' heen. Om over de geweldige sfeer in het publiek nog maar te zwijgen! Trouwens, liever zo'n suprise-gig in de zomer dit keer... Een februari-nacht is koud!
Wrijf het er maar in Ik was er heen gegaan als ik op dat moment geen pfeiffer had gehad. Later hoorde ik van mijn huisgenootje (die er wel was) dat ze nog kaartjes aan de deur verkochten Als ik dat had geweten was ik gegaan, zelfs met mijn keelontsteking. Overigens ben ik altijd een beetje ziekjes als de Monkeys optreden In juni nog nawee van de pfeiffer, bij het eerste concert had ik ook buikgriep Maar in tegenstelling tot de Melkweg gig altijd gewoon gegaan Hardcore
pi_55407109
quote:
Op donderdag 20 december 2007 01:24 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik snap het ook wel, maar ik vind dat ze daar wel een beetje te ver gaan. Ik weet dat ze ook leuke interviews gegeven hebben, kijk maar naar de OOR van deze maand, daar zijn ze ook superrelaxed Ook begrijpelijk dat je als schoolblaadje niet meer kunt interviewen, dat zal je bij de Stones ook niet lukken Wellicht maak ik dan wel kans voor 3voor12
Nee, ik heb het dan natuurlijk niet over schoolblaadjes. Echt over gerenommeerde namen in NL. Dat interview in de OOR van deze maand lijkt wel een compilatie van meerdere interviews... Ik heb alle quotes al een keer ergens anders gelezen.
pi_55407138
quote:
Op donderdag 20 december 2007 01:26 schreef MaJo het volgende:

[..]

Wrijf het er maar in Ik was er heen gegaan als ik op dat moment geen pfeiffer had gehad. Later hoorde ik van mijn huisgenootje (die er wel was) dat ze nog kaartjes aan de deur verkochten Als ik dat had geweten was ik gegaan, zelfs met mijn keelontsteking. Overigens ben ik altijd een beetje ziekjes als de Monkeys optreden In juni nog nawee van de pfeiffer, bij het eerste concert had ik ook buikgriep Maar in tegenstelling tot de Melkweg gig altijd gewoon gegaan Hardcore
Hmm, da's niet zo mooi. Maar ja, je hebt ze vaak zat gezien toch . Al was die Melkweg-gig natuurlijk wel de leukste enzo . Haha.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')