Ik heb nog wel iets kansloos, in de categorie 'non-muzikale onzin'. We weten allemaal dat de jongens feestbeesten zijn. Niet komen opdagen op de uitreiking van de meest prestigieuze muziekprijs in Engeland, maar na afloop wél voetballen met het beeldje op de dansvloer.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:33 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Heb je nog meer interessante weetjes?
Die persconferentie is wel grappigquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:01 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ik heb nog wel iets kansloos, in de categorie 'non-muzikale onzin'. We weten allemaal dat de jongens feestbeesten zijn. Niet komen opdagen op de uitreiking van de meest prestigieuze muziekprijs in Engeland, maar na afloop wél voetballen met het beeldje op de dansvloer.Natuurlijk is daar ook de beroemde persconferentie na het winnen van de Mercury Prize in 2006. Daar ging het imago van Jamie als de stille Beatl....ehh Arctic Monkey!
De zanger van Lightspeed Champion patst op zijn YouTube-account met alle plekken op de wereld waar hij komt, en welke mensen hij daar ontmoet...bla bla bla. Nu is zijn filmpje van 2 november best het bekijken waard. Klik hier voor deel 1. Je ziet Alexa (vriendin van Alex) en allemaal quasi-hippe mode-gasten. Vanaf minuut 2 wordt het lachen. Wie hebben we dáár?
Daarna vanaf minuut 02:40 verder kijken. Écht interessant, not
.
Op filmpje 2 nog meer groupies in ondergoed. En wie verschijnen daar weer vanaf 02:44? Het leukste moment komt op 03:30![]()
.
Dus...
Vind het altijd wel amusant om te lezen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:55 schreef Aisumasen het volgende:
Ghehe, typisch hè. Ik heb trouwens nog genoeg andere dingen te doen in mijn leven, hoor!Maar kom op, over muziek lullen vinden we toch allemaal leuk.
Ach, je kan wel zeggen dat echte fans alleen account voor fok aanmaken om hier te postenquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:24 schreef christinepien het volgende:
@aisumaisen, hoe weet je dat allemaal!! respect, AM is mijn nr. 1 band, maar zoveel weet ik echt niet over ze (helaas, dus hint hint).
Ach ja, kan me voorstellen dat niet iedereen staat te springen om een jaar lang te touren.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:23 schreef =HellFire= het volgende:
Is het niet een stomme zet geweest om uit de band te stappen? Ik zou mezelf echt van binnen kapot vreten als ik had geweten hoe ver AM het geschopt heeft. Natuurlijk dankzij Andy, maar toch...
Ach ja. Heimwee's a bitch. En die vriendin had mooi mee gemoeten op tournee.
Je naam is dus iets met Arctic Monkeys D.... B...?quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:29 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ach, je kan wel zeggen dat echte fans alleen account voor fok aanmaken om hier te posten![]()
Wat oorspronkelijk ook mijn intentie was![]()
![]()
Ja, DB zijn m'n initialenquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:35 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Je naam is dus iets met Arctic Monkeys D.... B...?
Wat jij zegt ja, mede dankzij Andy. Ze hadden alles al bereikt toen hij uit de band stapte.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:23 schreef =HellFire= het volgende:
Is het niet een stomme zet geweest om uit de band te stappen? Ik zou mezelf echt van binnen kapot vreten als ik had geweten hoe ver AM het geschopt heeft. Natuurlijk dankzij Andy, maar toch...
Ach ja. Heimwee's a bitch. En die vriendin had mooi mee gemoeten op tournee.
Jep, april 2008. Is al in september afgerond, maar Final Fantasy (bekend van de strijkers van Arcade Fire) gaat nog...strijkers toevoegen. Miles en Alex hebben dus al één nummer live gedaan.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:10 schreef AMDB het volgende:
[..]
edit: is er trouwens al wat meer bekend over Alex' en Miles' album?
Ik wil wel een Beatles kennis battle met je houdenquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:37 schreef Aisumasen het volgende:
Juist, The Beatles. En als er over één band veel informatie te vinden is...
Wilt iemand weten welke kleur sokken John Lennon in de nacht van 8 op 9 april 1965 droeg? Nee, niemand?
Jezus wat zijn ze onmogelijk voor journalistenquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:01 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ik heb nog wel iets kansloos, in de categorie 'non-muzikale onzin'. We weten allemaal dat de jongens feestbeesten zijn. Niet komen opdagen op de uitreiking van de meest prestigieuze muziekprijs in Engeland, maar na afloop wél voetballen met het beeldje op de dansvloer.Natuurlijk is daar ook de beroemde persconferentie na het winnen van de Mercury Prize in 2006. Daar ging het imago van Jamie als de stille Beatl....ehh Arctic Monkey!
De zanger van Lightspeed Champion patst op zijn YouTube-account met alle plekken op de wereld waar hij komt, en welke mensen hij daar ontmoet...bla bla bla. Nu is zijn filmpje van 2 november best het bekijken waard. Klik hier voor deel 1. Je ziet Alexa (vriendin van Alex) en allemaal quasi-hippe mode-gasten. Vanaf minuut 2 wordt het lachen. Wie hebben we dáár?
Daarna vanaf minuut 02:40 verder kijken. Écht interessant, not
.
Op filmpje 2 nog meer groupies in ondergoed. En wie verschijnen daar weer vanaf 02:44? Het leukste moment komt op 03:30![]()
.
Dus...
Coole filmpjes Aisumasenquote:Op woensdag 19 december 2007 01:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jezus wat zijn ze onmogelijk voor journalistenIk snap het ook wel, ze stellen altijd dezelfde vragen maar ze doen niet eens een poging om serieus te doen
Voel me een beetje aangesproken
![]()
With great power comes great responsibility.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ach ja, kan me voorstellen dat niet iedereen staat te springen om een jaar lang te touren.
Dat is ook een erg gaaf shirt!quote:Op zondag 16 december 2007 22:46 schreef AtseBenjamin het volgende:
[..]
Ik had die avond een beatles shirt aan die ongeveer aan je beschrijving voldoet. Heb ff een foto ervan gemaakt:
[ afbeelding ]
Hoe vetquote:
Mijn neef heeft er wel een maar dan zijn de hoofden kleiner en 16 keer. Hij was overigens ook naar Arctic Monkeys hehe.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:58 schreef the_jasper het volgende:
[..]
Dat is ook een erg gaaf shirt!![]()
waar had je deze vandaan dan?
Maar helaas helaas dat was niet degene die ik zocht (die had 2 om 2 hoofden met jaren 70 haar, en licht grijze tshirt kleur)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |