Haha dat gevoel had ik ookquote:Op donderdag 20 december 2007 01:28 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Nee, ik heb het dan natuurlijk niet over schoolblaadjes. Echt over gerenommeerde namen in NL. Dat interview in de OOR van deze maand lijkt wel een compilatie van meerdere interviews... Ik heb alle quotes al een keer ergens anders gelezen.
Ja én het was de eerste keer dat ze nummers van het nieuwe album gingen spelen. Wel jammer dus dat ik dat gemist hebquote:Op donderdag 20 december 2007 01:29 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Hmm, da's niet zo mooi. Maar ja, je hebt ze vaak zat gezien toch. Al was die Melkweg-gig natuurlijk wel de leukste enzo
. Haha.
Hey eh iets over inwrijven enzoquote:Op donderdag 20 december 2007 01:42 schreef Aisumasen het volgende:
Ja, mooi moment was dat. Het besef dat die nummers echt zó goed waren. Daarvoor alleen flarden op crappy YouTube-filmpjes gehoord. De nieuwe nummers waren die eerste keer meteen al ijzersterk.
Hahaha! Wat ik net al zei, iets over dat jij ze toch ook al vaak zat in andere kleine zalen hebt gezien.quote:
quote:Arctic Monkeys talk third album
Arctic Monkeys have written their third album and hope to record it in one weekend.
The Sheffield boys have been pretty busy touring but found time to pen the new record whenever they had a chance.
Drummer Matt Helders told the Daily Star: "We had a power cut on the bus and while we were parked at the side of the road I got this acoustic guitar out.
"Some people were still in bed but we did this song for about six minutes about Jeremy Kyle. About this lie detector test."
If that inspiration sounds crazy their plans to record it in one weekend are pretty weird too.
Bassist Nick O'Malley added: We're thinking of calling it One Wacky Weekend."
Hmm, ik heb 'em nog niet kunnen ontdekken bij de AKO. Toen ik er langs liep in Utrecht hadden ze alleen een oude, eentje uit eind november ofzo.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe vetHebben hebben
Denk dat het bij de AKO wel vrij snel te verkrijgen is
Het interview is wel weer lachen, trouwens.quote:
Oh, dat kan best jaquote:Op maandag 24 december 2007 12:36 schreef JeroenV het volgende:
Het stond er toch al een tijdje op? Ik heb twee weken geleden al kaarten besteld
Matt ís ook chubbyquote:Op maandag 24 december 2007 13:44 schreef Haunter het volgende:
[ afbeelding ]
Jemig, Matt ziet er wel chubby uit hier
True, maar normaal valt het niet zo op aan z'n gezicht, maar op die foto heeft hij echt een plofkopquote:
Mwah vind hem altijd wel een vierkant hoofd hebben eigenlijkquote:Op maandag 24 december 2007 15:22 schreef Haunter het volgende:
[..]
True, maar normaal valt het niet zo op aan z'n gezicht, maar op die foto heeft hij echt een plofkop
Maar vergeleken met deze foto bijv. heeft hij echt een megaonderkinquote:Op donderdag 27 december 2007 16:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mwah vind hem altijd wel een vierkant hoofd hebben eigenlijk
Nope.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:32 schreef AMDB het volgende:
Hij blijft een geweldige drummer!
En daar gaat het toch om? Toch?
Oja, dat is die ook. Maar het viel me gewoon opquote:Op donderdag 27 december 2007 20:32 schreef AMDB het volgende:
Hij blijft een geweldige drummer!
En daar gaat het toch om? Toch?
Niet zo zeiken over hoe bandleden eruit zien, dat is zo top 40 wannabequote:Op donderdag 27 december 2007 22:55 schreef Haunter het volgende:
[..]
Oja, dat is die ook. Maar het viel me gewoon op
quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:09 schreef TC03 het volgende:
Wat vinden jullie de slechtste nummers? Ik vind bijna alle nummers echt goed, wat wel bijzonder is. Toch zijn er imo wel een paar missers. Mijn lijstje met nummers die ik minder vind:
- Riot Van
- A Certain Romance
- Only Ones Who Know
- The Bad Thing (te simpel, te standaard)
Choo Chooquote:Op vrijdag 28 december 2007 02:09 schreef TC03 het volgende:
Wat vinden jullie de slechtste nummers? Ik vind bijna alle nummers echt goed, wat wel bijzonder is. Toch zijn er imo wel een paar missers. Mijn lijstje met nummers die ik minder vind:
- Riot Van
- A Certain Romance
- Only Ones Who Know
- The Bad Thing (te simpel, te standaard)
Maar het allerslechtste nummer hebben ze gelukkig nooit officieel uitgebracht, en dat is toch wel Choo Choo. Een nummer bouwen op een rifje dat toevallig klinkt als een trein, is echt zo fout.En dan ook dat "Tjoeee Tjoeee"... Nee, nee. Tergend en tenenkrommend.
Vind ik juist één van de toffere nummers.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:24 schreef Xrenity het volgende:
Perhaps vampire... vind ik ook niet echt geweldig. 'All yoiu people are vampires!
Ik vind hem ook geweldig, lekker anders dan de rest van het album.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vind ik juist één van de toffere nummers.
Ja, vind ik ook! De demo is veel swingenderquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:21 schreef SnowCockroach het volgende:
The Bad Thing idd.Voor de rest kan ik er eigenlijk geen noemen.
Ja, alleen het einde eigenlijk. Het refrein is vervelend.quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:29 schreef Xrenity het volgende:
Wow, klinkt gaaf die demo
Maar vind de album versie ook tof om eerlijk te zijn. Vooral het einde is gaaf.
Mja, het refrein vind ik ook niet echt tof.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, alleen het einde eigenlijk. Het refrein is vervelend.
Wat heb je allemaal?quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:35 schreef Panic_A het volgende:
Sinds vandaag is mijn Arctic Monkeys collectie compleet.![]()
Afgezien van de demo's, vinyl en de japanse versie van het 2de album.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |