nou, de onderbouweing zal vast interessant zijnquote:Op zondag 9 december 2007 12:12 schreef Pakspul het volgende:
Mensen die niet met een computer kunnen omgaan.
Mensen die linux schreeuwen zonder het te onderbouwen.
386....quote:Op zondag 9 december 2007 12:18 schreef SpecialK het volgende:
mensen die niet snappen dat een minimale linux installatie van 3MB sneller op hun 386 geinstalleert staat dan een windows XP van 2 gig
Ik weet dat het sarcastisch is, maar:quote:Op zondag 9 december 2007 12:31 schreef Tism het volgende:
Zeg, hoe zit dat nou bij Linux, hebben ze daarvoor al een goed interface ontworpen, of is 't nog steeds veel irritante lettertjes typen in Dos!?
..
Grappig he. Op die 386 kon je bijvoorbeeld je werkstuk uittypen, in kleur, met plaatjes, de hele mikmak. Nu heb je om hetzelfde te kunnen minimaal een Pentium 4 met een veelvoud van het geheugen nodig.quote:Op zondag 9 december 2007 12:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
386........ meimert terug..... 1.44 diskettes
............. 5¼" inch floppy's........
het is nostalgie, maar ik ben blij dat we dat niet meer hebben!
Heb je er uberhaupt ooit mee gewerkt?quote:Op zondag 9 december 2007 12:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Linux is pas een pauper-os.
Twee joints graagquote:Op zondag 9 december 2007 12:33 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ik weet dat het sarcastisch is, maar:
[ afbeelding ]
U vraagt, wij draaien!
Mijn vader van 60 kreeg Ubuntu in een kwartiertje geinstalleerd. Je hebt meteen je grafische interface, en basic programma's als OpenOffice zijn inbegrepen, dus je kunt meteen aan de slag. Net als met Vista. Misschien zitten er wat knoppen op andere plekken dan je gewend bent in XP, ziet de interface er wat anders uit, en zijn er wat andere dingen waar je aan moet wennen. Net als met Vistaquote:Op zondag 9 december 2007 12:43 schreef Doodkapje het volgende:
Linux lijkt me wel zwaar cool om te kunnen draaien vanwege het kunnen tweaken naar je eigen wensen, maar dan moet je dat weer allemaal gaan leren. Ken wel wat mensen die ermee werken, maar dat zijn dan ook mensen die erg veel met IT etc. bezig zijn. Als ik dat allemaal moet gaan leren ben ik er maanden aan kwijt. Dan start ik Windows Vista maar liever nog een keertje extra op en besteed ik mijn tijd aan wat ik echt op mijn computer moet doen.
Jaquote:Op zondag 9 december 2007 12:34 schreef Seneca het volgende:
[..]
Heb je er uberhaupt ooit mee gewerkt?
Kom dan eens met een onderbouwingquote:
Sorry hoor, maar als je niet weet waar je over praat, hou dan je mond. Linux heeft al jaaaaaaaren een GUI net als Windows, je bepaalt zelf hoeveel icoontjes je op je desktop zet, of je nu op Mac zit of op Windows, en je kunt op beide platforms gewoon games spelen.quote:Op zondag 9 december 2007 12:48 schreef MetalSonic het volgende:
Linux is voor nerds, beetjemet getallen in DOS kutten enzo. Tja als je verder niks te doen hebt dan neem je Linux, als je een trieste alto bent dan neem je een MACwaar je vervolgens teveel icoontjes op de desktop hebt en ook nog eens geen games kan spelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |