abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55138854
Hahaha, overigens is het daar beneden in dat drankhok altijd wel gezellig.
pi_55138893
3 punten in een uitwedstrijd waar Ajax het traditioneel moeilijk mee heeft. Regen,wind, felle tegenstander etc...snel vergeten en op naar psv!
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_55138900
Pfff dit ff uitzingen tot de winter en dan wil ik graag een Ajax zien dat met lef de tegenstander vastzet op eigen helft

Oh ja Verthongen MoT wat mij betreft
MOKUM XXX RATED
pi_55138905
Ik zat trouwens tegenover het uitvak.
pi_55138935
Hoe vond je onze mooie liedjes vandaag?
pi_55138938
quote:
Op zondag 9 december 2007 01:48 schreef dronkeykong het volgende:
Pfff dit ff uitzingen tot de winter en dan wil ik graag een Ajax zien dat met lef de tegenstander vastzet op eigen helft
Idd. Misschien heb ik het verkeerd gezien, maar Ajax heeft de hele eerste helft zowat vastgezeten op hun eigen helft.

Wanneer je de hele wedstrijd bekijkt had W2 wel een puntje verdiend.
pi_55138947
quote:
Op zondag 9 december 2007 01:51 schreef Jasza het volgende:
Kon het niet goed horen volgende keer nog wat harder svp
MOKUM XXX RATED
pi_55138956
quote:
Op zondag 9 december 2007 01:51 schreef Jasza het volgende:
Pfff, er zaten 10 van die kutkinderen achter me met W2 shirtjes die Ajax leuzen riepen. Dus weinig van gehoord.
Wel lekker warm met die fakkel midden in het uitvak zeker?
pi_55138968
quote:
Op zondag 9 december 2007 01:53 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Pfff, er zaten 10 van die kutkinderen achter me met W2 shirtjes die Ajax leuzen riepen. Dus weinig van gehoord.
Wel lekker warm met die fakkel midden in het uitvak zeker?
Ja alleen stond ik vrij hoog rechts op je foto, dus niets van meegekregen, weet alleen dat het aardig fikte daar Stewards met 5 man dat ding uitmaken

Waren de boefjes van 410 weer volgens mij
pi_55138993

pi_55139034
Wat was het toch weer slecht
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_55139107
quote:
Op zondag 9 december 2007 02:00 schreef StarGazer het volgende:
Wat was het toch weer slecht
Hoe kom je erbij.
W2 heeft de eerste helft na de 1-1 iig kansen zat gehad.
  zondag 9 december 2007 @ 02:24:35 #33
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_55139285
quote:
Op zondag 9 december 2007 01:47 schreef El-Salvador het volgende:
3 punten in een uitwedstrijd waar Ajax het traditioneel moeilijk mee heeft. Regen,wind, felle tegenstander etc...snel vergeten en op naar psv!
Traditioneel moeilijk? We winnen elk jaar in Tilburg.
Gourmetten of steengrillen?
pi_55139352
quote:
Op zondag 9 december 2007 02:24 schreef Silenus het volgende:

[..]

Traditioneel moeilijk? We winnen elk jaar in Tilburg.
Ja maar de omstandigheden waren wel klote.
AFC AJAX
pi_55139369
psv oprollen
  zondag 9 december 2007 @ 02:37:32 #36
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_55139377
quote:
Op zondag 9 december 2007 02:35 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Ja maar de omstandigheden waren wel klote.
Ja en Ajax speelde met blauwe shirts. Dat heeft er toch niets mee te maken lieve Bonjovi.
El Salvador zegt dat Ajax het traditioneel moeilijk heeft bij Willem II, da's gewoon gelul. Elk jaar een overwinning.

Net zoals uitwedstrijden tegen FC Twente of FC Groningen niet 'traditioneel' lastig zijn voor Ajax. Winnen we ook bijna elk jaar.
Gourmetten of steengrillen?
pi_55139675

Vertonghen
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_55139774
We kunnen nog een even doorgaan met lachen:
quote:
Heerlijk! Heb erg genoten!!! Tuurlijk is het jammer dat we geen punten aan deze wedstrijd over houden, maar het was een mooie voetbal avond. Strijd, inzet, beleving. Alles was aanwezig. Een mooie WII-avond. Leuk om te zien dat je als WII er niet voor het succes hoeft te kiezen om toch een schitterende voetbal-avond te hebben.

Enig minpunt was natuurlijk de bedroevende beleving bij de ajax-sympatysanten (ik had bijna supporters geschreven). Wat een trieste mannetjes. Wel grappig trouwens dat ze ons aan het lachen proberen te maken met het uitdagen en de ik-maak-je-af-gebaren... Lachen man. En maar lopen roepen dat Amsterdamm de mooiste stad van het land is. Het meerendeel van die jongentjes komt uit hilversum e.o., de betuwen, limburg en leiden. Ze weten niet eens hoe Amsterdam (laat staan de Jordaan) er uit ziet. Gelukkig is Amsterdam slechts onze hoofstad en niet onze trots in het buitenland!

Vooral de 'aanzwengelaar' die in het midden van het uit-vak hartstochtelijk zijn armen in de lucht gooide en zijn hooft zo ver mogelijk naar voren boog (die kortgeschoren gast in zijn blauwe AFCA-vest, iedereen heeft om hem gelachen) was een personificatie van de knulligheid van de hedendaagse supporterscultuur van een 'top-club'. Ze vinden het tegenwoordig zelfs nuttig om zich met een clubJE als WII bezig te houden. Haha, ajaxieden die hier (ik weet dat jullie deze site weten te vinden) lezen: dat was echt te triest voor woorden! Spreek hem er aub op aan!

En Heitinga... haha. Die kan idd beter in het uitvak plaatsnemen dan op het veld. Wat een sukkel!
quote:
Net beelden teruggezien: ons is een regelrechte strafschop onthouden door die zwakbegaafde NAC holmaat Van Hulten! Wat een onvoorstelbare hondelul zeg! Wat heb ik het met deze onkundige prutser gehad zeg. Waar woont ie?

[ Bericht 11% gewijzigd door Jasza op 09-12-2007 03:30:29 ]
  zondag 9 december 2007 @ 10:18:13 #39
52871 Blight
Supersized.
pi_55140775
quote:
Op zondag 9 december 2007 03:21 schreef Jasza het volgende:
We kunnen nog een even doorgaan met lachen:

[quote]Heerlijk! Heb erg genoten!!! Tuurlijk is het jammer dat we geen punten aan deze wedstrijd over houden, maar het was een mooie voetbal avond. Strijd, inzet, beleving. Alles was aanwezig. Een mooie WII-avond. Leuk om te zien dat je als WII er niet voor het succes hoeft te kiezen om toch een schitterende voetbal-avond te hebben.

Enig minpunt was natuurlijk de bedroevende beleving bij de ajax-sympatysanten (ik had bijna supporters geschreven). Wat een trieste mannetjes. Wel grappig trouwens dat ze ons aan het lachen proberen te maken met het uitdagen en de ik-maak-je-af-gebaren... Lachen man. En maar lopen roepen dat Amsterdamm de mooiste stad van het land is. Het meerendeel van die jongentjes komt uit hilversum e.o., de betuwen, limburg en leiden. Ze weten niet eens hoe Amsterdam (laat staan de Jordaan) er uit ziet. Gelukkig is Amsterdam slechts onze hoofstad en niet onze trots in het buitenland!

Vooral de 'aanzwengelaar' die in het midden van het uit-vak hartstochtelijk zijn armen in de lucht gooide en zijn hooft blablabla
Hier stopte ik met lezen. .
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_55140824
quote:
Op zondag 9 december 2007 10:18 schreef Blight het volgende:

[..]

Hier stopte ik met lezen. .
Ik wilde precies datzelfde posten
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')