Ik heb serieus niet eens meegekregen dat ie heeft meegespeeld. Net zoals Rommedahl mij pas opviel in de 75e minuut.quote:
Gelukkig schoot ie alle ballen het stadion uit, valt weinig aan te verneukenquote:Op zondag 9 december 2007 00:44 schreef Cheiron het volgende:
Colin.. hemeltje toch..
Urby was nog met op tijd bij de bus. De deuren gingen dicht, en toen kwam Colin nog aanrennen.quote:Op zondag 9 december 2007 00:47 schreef jna het volgende:
[..]
Gelukkig schoot ie alle ballen het stadion uit, valt weinig aan te verneuken
Jammerquote:Op zondag 9 december 2007 00:50 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Urby was nog met op tijd bij de bus. De deuren gingen dicht, en toen kwam Colin nog aanrennen.
Waren ze maar doorgereden.
quote:Op zondag 9 december 2007 00:50 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Urby was nog met op tijd bij de bus. De deuren gingen dicht, en toen kwam Colin nog aanrennen.
Waren ze maar doorgereden.
Ik zeik niet op Colin, maar het viel me gewoon op dat ie buiten het veld harder rende dan binnen het veld.quote:Op zondag 9 december 2007 01:08 schreef twi het volgende:
Al dat gezeik op Colin is nou wel mooi geweest. Is Colin opgetyft, dan zal het wel weer iemand anders worden. Alsof we in '95 zo'n geweldige bank hadden.
Nee maar wel een geweldige eerste 11quote:Op zondag 9 december 2007 01:08 schreef twi het volgende:
Al dat gezeik op Colin is nou wel mooi geweest. Is Colin opgetyft, dan zal het wel weer iemand anders worden. Alsof we in '95 zo'n geweldige bank hadden.
Waarschijnlijk was het Toma, die is voor Ajax én Willem II.quote:Op zondag 9 december 2007 01:35 schreef patrickt37 het volgende:
Overigens, ik zat in het Willem2 vak, dus hield me rustig bij het eerste doelpunt.
En dat terwijl het halve vak opsprong en juichte.
En bij de 1-1 juichte het hele stadion. Dus ook de gasten die voor me zaten die ook opsprongen bij de 0-1 van Ajax.![]()
Idd. Misschien heb ik het verkeerd gezien, maar Ajax heeft de hele eerste helft zowat vastgezeten op hun eigen helft.quote:Op zondag 9 december 2007 01:48 schreef dronkeykong het volgende:
Pfff dit ff uitzingen tot de winter en dan wil ik graag een Ajax zien dat met lef de tegenstander vastzet op eigen helft
Pfff, er zaten 10 van die kutkinderen achter me met W2 shirtjes die Ajax leuzen riepen. Dus weinig van gehoord.quote:
Ja alleen stond ik vrij hoog rechts op je foto, dus niets van meegekregen, weet alleen dat het aardig fikte daarquote:Op zondag 9 december 2007 01:53 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Pfff, er zaten 10 van die kutkinderen achter me met W2 shirtjes die Ajax leuzen riepen. Dus weinig van gehoord.
Wel lekker warm met die fakkel midden in het uitvak zeker?
Traditioneel moeilijk? We winnen elk jaar in Tilburg.quote:Op zondag 9 december 2007 01:47 schreef El-Salvador het volgende:
3 punten in een uitwedstrijd waar Ajax het traditioneel moeilijk mee heeft. Regen,wind, felle tegenstander etc...snel vergeten en op naar psv!
Ja maar de omstandigheden waren wel klote.quote:Op zondag 9 december 2007 02:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Traditioneel moeilijk? We winnen elk jaar in Tilburg.
Ja en Ajax speelde met blauwe shirts. Dat heeft er toch niets mee te maken lieve Bonjovi.quote:Op zondag 9 december 2007 02:35 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja maar de omstandigheden waren wel klote.
quote:Heerlijk! Heb erg genoten!!! Tuurlijk is het jammer dat we geen punten aan deze wedstrijd over houden, maar het was een mooie voetbal avond. Strijd, inzet, beleving. Alles was aanwezig. Een mooie WII-avond. Leuk om te zien dat je als WII er niet voor het succes hoeft te kiezen om toch een schitterende voetbal-avond te hebben.
Enig minpunt was natuurlijk de bedroevende beleving bij de ajax-sympatysanten (ik had bijna supporters geschreven). Wat een trieste mannetjes. Wel grappig trouwens dat ze ons aan het lachen proberen te maken met het uitdagen en de ik-maak-je-af-gebaren... Lachen man. En maar lopen roepen dat Amsterdamm de mooiste stad van het land is. Het meerendeel van die jongentjes komt uit hilversum e.o., de betuwen, limburg en leiden. Ze weten niet eens hoe Amsterdam (laat staan de Jordaan) er uit ziet. Gelukkig is Amsterdam slechts onze hoofstad en niet onze trots in het buitenland!
Vooral de 'aanzwengelaar' die in het midden van het uit-vak hartstochtelijk zijn armen in de lucht gooide en zijn hooft zo ver mogelijk naar voren boog (die kortgeschoren gast in zijn blauwe AFCA-vest, iedereen heeft om hem gelachen) was een personificatie van de knulligheid van de hedendaagse supporterscultuur van een 'top-club'. Ze vinden het tegenwoordig zelfs nuttig om zich met een clubJE als WII bezig te houden. Haha, ajaxieden die hier (ik weet dat jullie deze site weten te vinden) lezen: dat was echt te triest voor woorden! Spreek hem er aub op aan!
En Heitinga... haha. Die kan idd beter in het uitvak plaatsnemen dan op het veld. Wat een sukkel!
quote:Net beelden teruggezien: ons is een regelrechte strafschop onthouden door die zwakbegaafde NAC holmaat Van Hulten! Wat een onvoorstelbare hondelul zeg! Wat heb ik het met deze onkundige prutser gehad zeg. Waar woont ie?
Hier stopte ik met lezen.quote:Op zondag 9 december 2007 03:21 schreef Jasza het volgende:
We kunnen nog een even doorgaan met lachen:
[quote]Heerlijk! Heb erg genoten!!! Tuurlijk is het jammer dat we geen punten aan deze wedstrijd over houden, maar het was een mooie voetbal avond. Strijd, inzet, beleving. Alles was aanwezig. Een mooie WII-avond. Leuk om te zien dat je als WII er niet voor het succes hoeft te kiezen om toch een schitterende voetbal-avond te hebben.
Enig minpunt was natuurlijk de bedroevende beleving bij de ajax-sympatysanten (ik had bijna supporters geschreven). Wat een trieste mannetjes. Wel grappig trouwens dat ze ons aan het lachen proberen te maken met het uitdagen en de ik-maak-je-af-gebaren... Lachen man. En maar lopen roepen dat Amsterdamm de mooiste stad van het land is. Het meerendeel van die jongentjes komt uit hilversum e.o., de betuwen, limburg en leiden. Ze weten niet eens hoe Amsterdam (laat staan de Jordaan) er uit ziet. Gelukkig is Amsterdam slechts onze hoofstad en niet onze trots in het buitenland!
Vooral de 'aanzwengelaar' die in het midden van het uit-vak hartstochtelijk zijn armen in de lucht gooide en zijn hooft blablabla
Ik wilde precies datzelfde postenquote:
Dan heb je toch een aardig stuk zitten door lezenquote:
Hier heeft 'ie wel een puntquote:Op zondag 9 december 2007 03:21 schreef Jasza het volgende:
[..]Het meerendeel van die jongentjes komt uit hilversum e.o., de betuwen, limburg en leiden. Ze weten niet eens hoe Amsterdam (laat staan de Jordaan) er uit ziet.
[..]
![]()
![]()
quote:Op zondag 9 december 2007 01:37 schreef BonJovi het volgende:
Koploper gewoon volgende week bikkelen en een mooi resultaat halen en tot het winterstop meedraaien uitlopen
Wat heeft Heitinga gedaan dan?quote:Op zondag 9 december 2007 03:21 schreef Jasza het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
En Jan de Tape Ajax - NACquote:Op zondag 9 december 2007 12:28 schreef Rumille het volgende:
Ajax - PSV 3-1. Hopen dat A3 de tape PSV - Roda laat zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |