Ik heb serieus niet eens meegekregen dat ie heeft meegespeeld. Net zoals Rommedahl mij pas opviel in de 75e minuut.quote:
Gelukkig schoot ie alle ballen het stadion uit, valt weinig aan te verneukenquote:Op zondag 9 december 2007 00:44 schreef Cheiron het volgende:
Colin.. hemeltje toch..
Urby was nog met op tijd bij de bus. De deuren gingen dicht, en toen kwam Colin nog aanrennen.quote:Op zondag 9 december 2007 00:47 schreef jna het volgende:
[..]
Gelukkig schoot ie alle ballen het stadion uit, valt weinig aan te verneuken
Jammerquote:Op zondag 9 december 2007 00:50 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Urby was nog met op tijd bij de bus. De deuren gingen dicht, en toen kwam Colin nog aanrennen.
Waren ze maar doorgereden.
quote:Op zondag 9 december 2007 00:50 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Urby was nog met op tijd bij de bus. De deuren gingen dicht, en toen kwam Colin nog aanrennen.
Waren ze maar doorgereden.
Ik zeik niet op Colin, maar het viel me gewoon op dat ie buiten het veld harder rende dan binnen het veld.quote:Op zondag 9 december 2007 01:08 schreef twi het volgende:
Al dat gezeik op Colin is nou wel mooi geweest. Is Colin opgetyft, dan zal het wel weer iemand anders worden. Alsof we in '95 zo'n geweldige bank hadden.
Nee maar wel een geweldige eerste 11quote:Op zondag 9 december 2007 01:08 schreef twi het volgende:
Al dat gezeik op Colin is nou wel mooi geweest. Is Colin opgetyft, dan zal het wel weer iemand anders worden. Alsof we in '95 zo'n geweldige bank hadden.
Waarschijnlijk was het Toma, die is voor Ajax én Willem II.quote:Op zondag 9 december 2007 01:35 schreef patrickt37 het volgende:
Overigens, ik zat in het Willem2 vak, dus hield me rustig bij het eerste doelpunt.
En dat terwijl het halve vak opsprong en juichte.
En bij de 1-1 juichte het hele stadion. Dus ook de gasten die voor me zaten die ook opsprongen bij de 0-1 van Ajax.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |