Laatste twee alinea's, maar als je de tijd niet kan vinden om de OP te lezen heb je ook geen tijd voor een behoorlijke reactie en hoef je van mij niet te reageren. No offense, maar je begrijpt dat het niet willen lezen van de OP en het plaatsen van een inhoudelijk zinvolle reactie waarschijnlijk niet samengaat.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:57 schreef Paaskonijn het volgende:
Samenvatting?
Jij hebt ook snel een oordeel klaar zegquote:Op zondag 9 december 2007 00:02 schreef Avaro het volgende:
[..]
Laatste twee alinea's, maar als je de tijd niet kan vinden om de OP te lezen heb je ook geen tijd voor een behoorlijke reactie en hoef je van mij niet te reageren. No offense, maar je begrijpt dat het niet willen lezen van de OP en het plaatsen van een inhoudelijk zinvolle reactie waarschijnlijk niet samengaat.
Dan wacht je met antwoorden tot morgen, topic loopt heus niet weg (FOK! zal er hooguit uit liggen)quote:Op zondag 9 december 2007 00:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jij hebt ook snel een oordeel klaar zeg
Ik ben gewoon bang dat als ik om dit tijdstip een laptekst moet lezen een aantal essentiële dingen vergeet of verkeerd interpreteer waardoor mijn antwoord niet goed kan zijn
Dat is ook zo lullig om nu nog 23 uur te wachten voordat ik een antwoord kan geven op deze dringende kwestie van TSquote:Op zondag 9 december 2007 00:33 schreef Chinless het volgende:
[..]
Dan wacht je met antwoorden tot morgen, topic loopt heus niet weg (FOK! zal er hooguit uit liggen)
van uitstel komt afstel ... voor je ut weet is de motivatie weg, zak je weg in een suffe baan en ben je met pensioen voor dat je het weetquote:Op zondag 9 december 2007 00:40 schreef PinPine het volgende:
Ikzelf zou een jaar of 2 gaan werken om te zien of het allemaal bevalt. Op het moment ben je 21 jaar en je bent klaar met je HBO, je hebt werkelijk nog alle tijd om aan een Master te beginnen.
Bedankt voor de reacties tot nu toe. Op dit soort gerichte vragen zal ik zo goed mogelijk antwoord geven.quote:Op zondag 9 december 2007 10:18 schreef Batsnek het volgende:
Vind je die HBO-opleiding eigenlijks wel leuk? wat houdt het eigenlijk in?
Heb je voorgeschiedenis niet gelezen, dus het kan zijn dat ik allemaal open deuren intrap of dingen noem die al eerder gesuggereerd zijn, maar goed toch een reactie.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:56 schreef Avaro het volgende:
Een andere interessante optie waar ik mee speel is om te gaan werken. En niet alleen dat, maar dan ook bewust een baan te zoeken in de randstad of bijv. in Utrecht. Ik zie dat als een nieuwe start en dé manier om uit mijn huidige impasse/depressie te geraken. Zie daar ook weer een tegenargument voor de master, ik zou dan nog 2 jaar 'stil' blijven staan voor wat betreft mijn sociale leven aangezien ik dit in mijn huidige omgeving heel moeilijk vind aan te passen.
Wel eens bij b.v. studentenpsycholoog geweest? Volgens mij hebben alle hogescholen die, en je kunt er gratis, anoniem, vrijblijvend etc heen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:56 schreef Avaro het volgende:
Nu ben ik gelukkig in een redelijk positieve stemming en daardoor in staat om dit verhaal te schrijven. Er zijn ook momenten dat ik mezelf al na mijn opleiding maanden lang thuis zie zitten, niet in staat om een keuze te maken of ik zie mezelf toch voor de master gaan en ongelukkig zijn met mijn sociale leven en de financiële gevolgen van het volgen van de master en de druk die dat met zich mee brengt om het te halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |