ik zou niet weter wat er "wanhopig" is aan het feit dat een vrijgezel een relatie zoekt, integendeel, ik vind het zeer normaal. uiteindelijk zijn de meesten liever in een relatie dan singlequote:Op maandag 10 december 2007 22:55 schreef RemcoW85 het volgende:
Zoeken werkt nooit.. Kunt wel wat meer je best er voor doen, maar das wat anders. Als een wanhopige achter de dames aanhobbelen schiet niet op. En zo komt "zoeken" ook op me over.
De kans dat er iemand aanklopt hier als ik in mijn kamer aan het wachten ben is nog groter.
deja vu.quote:Op maandag 10 december 2007 23:03 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik zou niet weter wat er "wanhopig" is aan het feit dat een vrijgezel een relatie zoekt, integendeel, ik vind het zeer normaal. uiteindelijk zijn de meesten liever in een relatie dan single
jawel hoor, ik ben het gewoon niet met je eens. Aan iemand die al jaren single is, zeggen dat liefde spontaan moet komen en dat je niet moet zoeken ... tja, dan blijven ze nog eens jaren single. Ze moeten van hun luie kont komen ja, uitgaan, daten, plaatsen opzoeken waar dames komen enz.quote:Op maandag 10 december 2007 23:12 schreef RemcoW85 het volgende:
Hmm laat maar.. Ik leg het schijnbaar niet goed uit.
Betwijfel dat wel eigenlijk. Volgens mij als ik in een relatie zit heb ik het grote "Jeuj. Relatie. Wat nu?"-gevoel.quote:Op maandag 10 december 2007 23:03 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik zou niet weter wat er "wanhopig" is aan het feit dat een vrijgezel een relatie zoekt, integendeel, ik vind het zeer normaal. uiteindelijk zijn de meesten liever in een relatie dan single
Dan heb je de verkeerde te pakken.quote:Op maandag 10 december 2007 23:26 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Betwijfel dat wel eigenlijk. Volgens mij als ik in een relatie zit heb ik het grote "Jeuj. Relatie. Wat nu?"-gevoel.
Dat is heel wat anders dan mensen die ineens zo`n periode hebben dat ze er alles aan doen om de aandacht van een vrouw te krijgen in de hoop op een relatie ofzoquote:Op maandag 10 december 2007 23:25 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
jawel hoor, ik ben het gewoon niet met je eens. Aan iemand die al jaren single is, zeggen dat liefde spontaan moet komen en dat je niet moet zoeken ... tja, dan blijven ze nog eens jaren single. Ze moeten van hun luie kont komen ja, uitgaan, daten, plaatsen opzoeken waar dames komen enz.
bovendien ben ik ervan overtuigd dat de meerderheid van de singles wel degelijk bewust of onbewust op zoek is naar een relatie, of er tenminste naar verlangt. En ik weet niet wat daar wanhopig aan is;
ik ken zulke gevallen, ze zijn meestal simpelweg niet verliefd op hun partnerquote:Op maandag 10 december 2007 23:26 schreef Friek_ het volgende:
Betwijfel dat wel eigenlijk. Volgens mij als ik in een relatie zit heb ik het grote "Jeuj. Relatie. Wat nu?"-gevoel.
quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:27 schreef Lotusss het volgende:
Vanavond op een date geweest. Het was een zeer aantrekkelijke jongen, maar geen klik.
Tsja, op naar de 7 jaar vrijgezel zijn!![]()
[desperatemode]quote:Op dinsdag 11 december 2007 02:18 schreef h_vreman het volgende:
[..]
Cheer up.....someday...someday.
Weet lastig maar geniet ervan. FF door de kerstdagen heen.
Bas trakteert op![]()
Ah! Dus dat is het!quote:Op maandag 10 december 2007 23:31 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dan heb je de verkeerde te pakken.
het is allemaal eigenlijk zo simpel...quote:
als je vanaf de eerste date een "klik" verwacht, dan kunnen dat rap 70 jaar wordenquote:Op dinsdag 11 december 2007 01:27 schreef Lotusss het volgende:
Vanavond op een date geweest. Het was een zeer aantrekkelijke jongen, maar geen klik.
Tsja, op naar de 7 jaar vrijgezel zijn!![]()
Geloof me, dat wil je helemaal niet.quote:
Mwa, een klik is wel belangrijk hoor. Voor mij tenminste wel. Verklaard wel waarom ik vrijgezel ben.quote:Op dinsdag 11 december 2007 08:24 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
als je vanaf de eerste date een "klik" verwacht, dan kunnen dat rap 70 jaar worden. of het moet zijn dat je elkaar werkelijk geen zinnig woord te vertellen had, dan zal er idd nooit een klik komen
Dát kan ik inderdaad beamen...quote:Op dinsdag 11 december 2007 08:57 schreef MUUS het volgende:
[..]
Geloof me, dat wil je helemaal niet.
*spierballen laat zien*quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dát kan ik inderdaad beamen...
MUUS heeft een grotere penis dan ik
Laat me raden, je gaat een rondje draaien en ze showen?quote:
Ik kan ook gewoon slaan.quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Laat me raden, je gaat een rondje draaien en ze showen?.
Jaja mensen, bij deze kan ik het bevestigen, MUUS slaat wel degelijk met haar handtasjequote:
Een heel stijlvolle handtas uiteraard.quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Jaja mensen, bij deze kan ik het bevestigen, MUUS slaat wel degelijk met haar handtasje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |