abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56251331

Ik vind het tot nu toe wel mooi, ben pas op blz. 73. Het verhaal is dan volgens mij nog niet echt begonnen. Ik vind dat Meijsing de mensen goed beschrijft, je ziet ze zo voor je. Het is wel een beetje barok allemaal.
pi_56251457
Who killed Martin Hannett? - Colin Sharp

woensdag 23 januari 2008 @ 15:22:20 #104
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_56251554
Ben nu bezig in Norwegian Wood van Murakami. Dat betekent bijna 3 uit, nog 9 te gaan.
pi_56251793
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 15:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ben nu bezig in Norwegian Wood van Murakami. Dat betekent bijna 3 uit, nog 9 te gaan.
Ik moet er nog 2 (Underground niet meegerekend)
  woensdag 23 januari 2008 @ 15:45:59 #106
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_56252114

Nog 1 hoofsstuk en dan issie uit. De hele serie... uit, klaar, over, schluss!

Daarna is het wachten op het laatste boek van The Wheel of Time of de pocket uitvoering (ja, ik ben cheap soms ) van The Elves of Cintra (T.Brooks).

Anders moet ik toch echt eens aan Pratchet beginnen, of heeft iemand nog suggesties voor een leuke fantasy serie?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_56252536

Pas heb ik de verzamelaars gelezen, nu ben ik bezig in de verraders. Verrassend leuke boeken

Als dit boek uit is (vanavond zal dat wel zijn) begin ik weer in de Aardkinderen van Jean M. Auel
Beginnend met Stam van de Holebeer
Vivre
pi_56253709
Schaduwkind van Thomese. In principe zou je dit tussen lunch en koffie uit kunnen lezen, maar het is mij iets te pretentieus.
Graag op anoniem
  zaterdag 26 januari 2008 @ 02:13:58 #109
159734 PimpofPersia
Strak in trainingspak
pi_56313714
De Elementen -Harry Mulisch

Tsja, beetje overdreven geschreven allemaal. Het loopt gewoon niet lekker, misschien door het gebruik van een vertelstijl vanuit de tweede persoon (je...). Verder erg veel verwijzingen naar mythologie, soms een beetje té veel, en erg veel filosofische hersenspinsels, die vaak maar één alinea duren maar dan wel in één zin gepropt worden met tienduizenden komma's, wat het lezen er niet beter op maakt. Nee, op De Aanslag en Twee Vrouwen na heeft het werk van Mulisch me weinig weten te boeien. Siegfried legde ik ook maar zo snel mogelijk weg...
Want ik ben kaler dan kaal
Strakker dan strak
Wreder dan wreed
Vetter dan vet
  zaterdag 26 januari 2008 @ 03:08:27 #110
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_56314134

Pearl Abraham - The Romance Reader

Opgroeien in een ultra-orthodox Joods gezin, beschreven door de ogen van een opstandig tienermeisje. Prachtig boek tot nu toe. De manier waarop Abraham schrijft zorgt ervoor dat je je als lezer ook echt druk gaat maken over de vraag of je nu wel of niet een badpak aan moet trekken tijdens het vrouwen-zwemuurtje.
pi_56340187
De biografie over Bloem. Goed geschreven, goede dichter, rare man.

The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_56340356

Jean M. Auel - Stam van de Holebeer

Welbekend boek denk ik
Vivre
pi_56377167
sofie's world door jostein gaarder. tot nu toe vind ik m n beetje houterig geschreven, maar het is in principe ook wel n beetje een kinderboek. ik merk van mezelf dat ik het soms niet serieus neem, de manier waarop de schrijver schrijft, hmm.

gisteren joe speedboot uitgelezen, die was mooi, lekker tragisch-deprimerend. wel veel meer van verwacht.
pi_56381367
de bijbel
  Moderator dinsdag 29 januari 2008 @ 12:48:47 #115
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_56383243
Ik herlees zen en de kunst van het moteronderhoud
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_56383430
In Europa - Gert Mak
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  dinsdag 29 januari 2008 @ 14:32:55 #117
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_56385951
Het kotsende meisje - H. Brusselmans
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
  dinsdag 29 januari 2008 @ 14:40:10 #118
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_56386146
Nicci French - Het Veilige Huis

[ Bericht 57% gewijzigd door Tazmaniac op 29-01-2008 15:08:57 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 29 januari 2008 @ 14:48:17 #119
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_56386374

Renske de Greef - Was alles maar konijnen
I picture your face.. In the back of my eyes
pi_56387621
Gister deze gekocht:

Erg grappig aangezien we zelf 3 katten hebben, helaas veel te kort boekje, iets van 60 pagina's. Maar wel leuk.

Daarnaast ook deze gekocht:

Lees zijn columns altijd dus dit leek me een geschikte aankoop. Wil het eerste deel ook nog halen maar die kon ik niet vinden.
pi_56459615
Ik ga zo beginnen in
  vrijdag 1 februari 2008 @ 16:30:01 #122
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_56461345
Ben gisteravond begonnen aan 'de eenhoorn' van Iris Murdoch http://nl.wikipedia.org/wiki/Iris_Murdoch

Ik heb het boek al jaren in huis, heb het gekregen van mijn schoonmoeder i.v.m. mijn eenhoornverzameling. Gisteren had ik niks meer te lezen en kwam 'de eenhoorn' tegen in een doos. Omdat ik me zo verveelde ben ik er maar mee begonnen maar verrassend genoeg boeit het me! Daar ben ik echt blij om, lees veel te weinig boeken.

En door deze wiki pagina kom ik er ook achter dat ze een bizarre romanschrijfster was. Daar kwam ik binnen 14 blz. al achter, van een zonnige dag tot een angstig voorgevoel, binnen luttelele seconden.. En dat in geschreven woorden.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 1 februari 2008 @ 18:32:14 #123
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_56463755
K heb net het boek van Hosseini uit 'Duizend schitterende zonnen'. Mooi boek, dat zeker maar k vind het niet de hype die het nu is.....
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_56523685
The Dark Tower: Drawing of the Three -Stephen King
No amount of money ever bought a second of time.
pi_56523767
  Moderator maandag 4 februari 2008 @ 23:22:27 #126
42184 crew  DaMart
pi_56537586
Aeneas zijn avonturen zijn voorbij, dus tijd voor een ander boek:

dinsdag 5 februari 2008 @ 10:43:19 #127
116015 SicSicSics
pi_56542166
The Art of War - Sun Tzu

Voor studie en eigen interesse. Altijd leuk om oude Chinese wijsheden/spreuken te gebruiken in een modern plan!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_56543391
Het is de bedoeling dat ik een artikel ga schrijven of Het schervengericht van A.F.Th.

Ik heb nooit eerder iets van die man gelezen. Nou ja. Het leven uit één dag heb ik gelezen. En Asbestemming. Ik ben benieuwd of het me gaat lukken. Heeft iemand hier zich al aan dat boek gewaagd? Is het te doen zonder de rest van de cyclus gelezen te hebben?
  dinsdag 5 februari 2008 @ 12:20:27 #129
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_56543741
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 11:53 schreef _Arual_ het volgende:
Het is de bedoeling dat ik een artikel ga schrijven of Het schervengericht van A.F.Th.

Ik heb nooit eerder iets van die man gelezen. Nou ja. Het leven uit één dag heb ik gelezen. En Asbestemming. Ik ben benieuwd of het me gaat lukken. Heeft iemand hier zich al aan dat boek gewaagd? Is het te doen zonder de rest van de cyclus gelezen te hebben?
Allememachies, kon je geen dunner boek vinden?

Ik heb het gelezen, het is best goed, maar komt erg langzaam op gang. Ik heb toch doorgezet omdat ik nu eenmaal fan van Van der Heijden ben (al heb ik juist 'Het leven uit een dag' en 'Asbestemming' niet gelezen) en gewoon niet kon geloven dat hij me zou teleurstellen. En gelukkig was dat ook niet zo: het boek wordt erg aangrijpend, maar zoals gezegd duurt het wel even voordat je daar bent.

Het is op zich redelijk goed te lezen als je de rest van de cyclus (op dat moment bestaande uit 'De Movo tapes' en 'Drijfzand koloniseren'; inmiddels aangevuld met 'MIM') niet kent, maar de kans bestaat dat de passages in de ik-persoon je weinig zeggen. Daarom deze spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, wat zal ik zeggen? Als je al weinig met Van der Heijden hebt, dan zal dit boek je mening vast niet veranderen en kun je het net zo goed links laten liggen. Maar als je het toch móét lezen voor het artikel, dan kon je nog wel eens aangenaam verrast worden.
pi_56543949
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 12:20 schreef Frollo het volgende:

[..]

Allememachies, kon je geen dunner boek vinden?

Ik heb het gelezen, het is best goed, maar komt erg langzaam op gang. Ik heb toch doorgezet omdat ik nu eenmaal fan van Van der Heijden ben (al heb ik juist 'Het leven uit een dag' en 'Asbestemming' niet gelezen) en gewoon niet kon geloven dat hij me zou teleurstellen. En gelukkig was dat ook niet zo: het boek wordt erg aangrijpend, maar zoals gezegd duurt het wel even voordat je daar bent.

Het is op zich redelijk goed te lezen als je de rest van de cyclus (op dat moment bestaande uit 'De Movo tapes' en 'Drijfzand koloniseren'; inmiddels aangevuld met 'MIM') niet kent, maar de kans bestaat dat de passages in de ik-persoon je weinig zeggen. Daarom deze spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, wat zal ik zeggen? Als je al weinig met Van der Heijden hebt, dan zal dit boek je mening vast niet veranderen en kun je het net zo goed links laten liggen. Maar als je het toch móét lezen voor het artikel, dan kon je nog wel eens aangenaam verrast worden.
Ik heb op zich geen hekel aan Van der Heijden. Wat ik gelezen heb, beviel me prima. Het is meer dat zijn boeken vaak zo enorm dik zijn en dan ook nog moeilijk op gang komen. En als er dan geen noodzaak is om ze te lezen, dan komt er op een of andere manier altijd een ander boek tussen. Nu die noodzaak er wel is, bijt ik me er gewoon in vast. Zo heb ik de afgelopen jaren al heel wat meer 'ontdekkingen' gedaan.

Ik ga me wel goed inlezen. Gewoonlijk bestaat dat inlezen uit het raadplegen van de recensies over het betreffende boek, en wat interviews met de auteur. Nu zal ik ook recensies en artikelen over de andere boeken in de cyclus lezen. Misschien ga ik ook maar eens op jacht naar uittreksels van de overige Homo-Duplex-boeken.

Ik was alleen bang dat dit boek totaal onbegrijpelijk zou zijn zonder De Movo Tapes. En dan wordt het wel héél erg veel leeswerk. Ik krijg een vast bedrag per artikel, heel dikke boeken zijn daarom sowieso niet al te verstandig. Ik heb ook artikelen geschreven over verschillende boeken van A. Alberts. De vergaderzaal bijvoorbeeld, 74 bladzijdes schoon aan de haak. Dit boek beschouw ik maar als compensatie.
pi_56551867
Ben zondag begonnen in deze:

En deze heb ik zondag uitgelezen:

You may say I'm a dreamer / But I'm not the only one - John Lennon
pi_56555862
  woensdag 6 februari 2008 @ 13:15:47 #133
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_56560155
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 12:44 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Ik heb op zich geen hekel aan Van der Heijden. Wat ik gelezen heb, beviel me prima. Het is meer dat zijn boeken vaak zo enorm dik zijn en dan ook nog moeilijk op gang komen. En als er dan geen noodzaak is om ze te lezen, dan komt er op een of andere manier altijd een ander boek tussen. Nu die noodzaak er wel is, bijt ik me er gewoon in vast. Zo heb ik de afgelopen jaren al heel wat meer 'ontdekkingen' gedaan.

Ik ga me wel goed inlezen. Gewoonlijk bestaat dat inlezen uit het raadplegen van de recensies over het betreffende boek, en wat interviews met de auteur. Nu zal ik ook recensies en artikelen over de andere boeken in de cyclus lezen. Misschien ga ik ook maar eens op jacht naar uittreksels van de overige Homo-Duplex-boeken.

Ik was alleen bang dat dit boek totaal onbegrijpelijk zou zijn zonder De Movo Tapes. En dan wordt het wel héél erg veel leeswerk. Ik krijg een vast bedrag per artikel, heel dikke boeken zijn daarom sowieso niet al te verstandig. Ik heb ook artikelen geschreven over verschillende boeken van A. Alberts. De vergaderzaal bijvoorbeeld, 74 bladzijdes schoon aan de haak. Dit boek beschouw ik maar als compensatie.
ik heb eerst het schervengericht gelezen en pas daarna de Movo tapes. Het was wel goed te doen, maar toen ik de movo tapes had gelezen kwam alles wat beter op het rijtje. Het schervengericht is als alleenstaande roman te lezen, maar om er een artikel over te schrijven is het misschien handig om wat samenvattingen over de Movo Tapes te lezen.

Ik heb zelf net nooit meer slapen - wf Hermans en de twijfel van Salaï - Monaldi & Sorti uit.
Ben nu begonnin in Het Veld - Mc Taggart en Grover - Schröder
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
  woensdag 6 februari 2008 @ 13:19:36 #134
15967 Frollo
pi_56560227
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 12:44 schreef _Arual_ het volgende:

Ik krijg een vast bedrag per artikel
Waar schrijf je voor dan?
pi_56569376
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 13:15 schreef No-P het volgende:

[..]

ik heb eerst het schervengericht gelezen en pas daarna de Movo tapes. Het was wel goed te doen, maar toen ik de movo tapes had gelezen kwam alles wat beter op het rijtje. Het schervengericht is als alleenstaande roman te lezen, maar om er een artikel over te schrijven is het misschien handig om wat samenvattingen over de Movo Tapes te lezen.

Ik heb zelf net nooit meer slapen - wf Hermans en de twijfel van Salaï - Monaldi & Sorti uit.
Ben nu begonnin in Het Veld - Mc Taggart en Grover - Schröder
Misschien spreekt Het schervengericht me wel zo aan dat ik de Movo Tapes sowieso wil lezen.

Het is wel zo dat ik Het schervengericht anders lees dan de 'normale lezer'. Als je voor de lol een boek leest, ga je niet eerst 20 recensies lezen. Ik begin dus met meer voorkennis, weet beter waar ik op moet letten.
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 13:19 schreef Frollo het volgende:

[..]

Waar schrijf je voor dan?
Dit is - even checken in mijn agenda - een artikel voor Biblion. Voor hun uittrekselbank.
  woensdag 6 februari 2008 @ 21:41:09 #136
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_56570215
Natsuo Krino - Grotesk. Over twee Japanse zussen, waarvan er eentje de hoer speelde en werd vermoord. De overgebleven zus vertelt. Mooi, raar boek.
Hierna staat de nieuwste titel van Diana Gabaldon op de planning. Ik heb haar Reiziger-cyclus (soort historische fantasy) gelezen. In dit boek staan drie korte verhalen over een van de hoofdpersonen uit die reeks.
  woensdag 6 februari 2008 @ 21:42:34 #137
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_56570257
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 15:39 schreef vencodark het volgende:
Gister deze gekocht:
[ afbeelding ]

Erg grappig aangezien we zelf 3 katten hebben, helaas veel te kort boekje, iets van 60 pagina's. Maar wel leuk.
Enig werkje. Heb hem ook in de kast staan. Wel zo uit
pi_56573176
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 14:48 schreef Moron het volgende:
[ afbeelding ]

Renske de Greef - Was alles maar konijnen
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 17:34 schreef Toad het volgende:
Ik maak graag reclame voor het boek wat ik net uit heb:

[ afbeelding ]
Iemand die het ook wil uitleggen? Reclame maken is oké, maar ik twijfel of ik dit boek wil kopen en kan nergens een recensie vinden die me over de streep trekt.

Bedankt.
pi_56576164
Gister Orpheus Emerged van Kerouac uitgelezen, apart boekje uit 1945, waar Kerouac nog niet in de free-flowing-stijl was begonnen, en geen onderdeel van z'n Duluoz-Legend. Niet heel erg bijzonder, maar wel leuk om zo'n vroeg werkje van 'm te lezen.
  donderdag 7 februari 2008 @ 10:26:27 #140
116015 SicSicSics
pi_56577666
De Customer Marketing Methode - J. Curry

Das gewoon 'de vader van'! Zoonlief had het in ieder geval goed begrepen... Jammer dat ik een hekel heb aan studieboeken, maar het is echt nodig voor mijn eindopdracht.

Als ik de boel ingeleverd heb ga ik weer beginnen aan een interessante Fantasy serie!
Fine, fuck you then!
pi_56586725

Net in begonnen Ben benieuwd of ie zo mooi is als zijn andere boeken.
pi_56586775
quote:
Op maandag 4 februari 2008 23:22 schreef DaMart het volgende:

[ afbeelding ]
Die staat vrij hoog op mijn to-read-list
pi_56588301
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 18:12 schreef VonHinten het volgende:
[ afbeelding ]

Net in begonnen Ben benieuwd of ie zo mooi is als zijn andere boeken.
Ik loop steeds vast in dit boek. Het is wat mij betreft iets te gek en over the top. Normaal vind ik dat juist het toffe van Irving, maar hier vond ik het tamelijk vermoeiend.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 00:24:54 #144
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_56594752
Volgens hem, volgens haar

1,5jaar te laat, maar who cares!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
  FOK!fotograaf vrijdag 8 februari 2008 @ 12:27:38 #145
36170 Buurvrouw_Rietman
Papa van Sara en Merel!
pi_56600739
Nu even tussendoor bezig met 'Comeback' van Rick de Leeuw
Joe Hoe Hoei Hoei
B-Seen Fotografie.nl
  vrijdag 8 februari 2008 @ 12:33:37 #146
15967 Frollo
pi_56600818
Momenteel even niets.
Ik probeel al een week in Heren van de thee van Hella Haasse te beginnen, maar ik kom maar niet verder dan de eerste pagina.
Naast m'n bed liggen wat tijdschriften (Zone 5300, Geschiedenis Magazine en PC Gameplay en voorlopig doe ik het daar maar mee.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 12:39:16 #147
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56600912
Leaving dirty Jersey is uit. Beetje dubbel gevoel over. Enerzijds ging het wel allemaal erg lang door over de gekte die Crystal Meth veroorzaakt, maar anderzijds is dat nu eenmaal ook het wezenloze effect van die drug. Ander kritiekpuntje is dat de loutering van de schijver en ik-persoon opeens wel erg snel plaatsvond. Toch overwegend met plezier gelezen

Gisteravond begonnen in Elizabeth George's Een onafwendbaar einde. Een soort zijsprong van de Inspecteur Lynley reeks:
quote:
Toby is zeven, Joel elf en Ness vijftien wanneer hun grootmoeder hen dumpt op de stoep van hun tante Kendra. Kendra Osborne, een mooie vrouw van veertig, heeft weinig omkijken naar de schuchtere Joel en de geestelijk gehandicapte Toby. Joel is op school een vaak gepeste eenling, die zich plichtsgetrouw over zijn broertje ontfermt. Hun zusje Ness daarentegen daalt steeds verder af in een wereld van junks, dealers en geweld.
Als Joel en Toby op een dag in elkaar worden geslagen, zoekt Joel bescherming bij een ex-vriendje van Ness. Maar deze crimineel vraagt daar wel iets voor terug en Joel slaat daarmee een pad in dat regelrecht naar een desastreuze ontknoping leidt...
Leest lekker weg en de spanning wordt meteen al goed opgebouwd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator vrijdag 8 februari 2008 @ 20:53:09 #148
42184 crew  DaMart
pi_56609733
quote:
Op maandag 4 februari 2008 23:22 schreef DaMart het volgende:

[ afbeelding ]
Wat een geweldig boek is dat zeg .

Maar ja, hij is uit, dus tijd voor een ander boek. Heb nog twee verhalen uit 4x Stephen King te lezen, dus die nu eerst .
pi_56615869

"Paulo loves Jessica. He thinks that together they are complete--a family of two. But Jessica can't be happy until she has a baby, and the baby stubbornly refuses to come. Can a man and a woman ever really be a family of two?

Megan doesn't love her boyfriend anymore. After a one-night stand with an Australian beach bum, she finds that even a trainee doctor can slip up on the family planning. Should you bring a child into the world if you don't love its father?

Cat loves her life. After bringing up her two younger sisters, all she craves is freedom. Her older boyfriend has done the family thing before and is in no rush to do it all again. But can a modern woman really find true happiness without ever being in the family way?

Three sisters. Three couples. Two pregnancies. Six men and women struggling with sex, love and the meaning of family. And one more bitter-sweet bestseller from the author of Man and Boy. "

Hij leek me wel grappig (olé voor boekentafel bij V&D ). Lekker wijvenboek als voorproefje van de nieuwe Sophie Kinsella volgende maand .
Tap tap tap
pi_56616453
Ik ben bezig in deel 3 van de Aardkinderen - De Mammoetjagers.
Ik blijf deel 1 het mooiste vinden, bij dit deel vind ik het begin erg onduidelijk met al die namen, ze lijken zoveel op elkaar dat ik soms echt terug moet bladeren om te kijken wie nou hoe heette en wat diegenes plaats in het verhaal is.

Ondertussen ben ik ook weer bezig in Insomnia, van Stephen King.
Dit boek is echt één van mijn favoriete boeken, ik kan het ook blijven lezen zonder dat het me gaat vervelen. Heerlijk hoe je in dat verhaal meegezogen kan worden.
Vivre
  zaterdag 9 februari 2008 @ 09:31:11 #151
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_56618799
  zaterdag 9 februari 2008 @ 19:28:12 #152
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_56627620
Morgen een weekje naar Frankrijk om daar helemaal niks te doen behalve het lezen van boeken. Mee gaan Waiting for the Barberians van Coetzee, Reis naar het einde van de nacht van Celine, Lady Chatterlay's Lover van D.H. Lawrence, wat columns van Brusselmans en De Gevarendriehoek van afth van der Heijden.

Heerlijk, het grote nietsdoen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_56665928
Brian Greene - De ontrafeling van de kosmos

Wat een geweldig boek!
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
pi_56665999
quote:
Op zondag 30 december 2007 20:07 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Uit .
In het begin kon ik maar moeilijk op gang komen, maar ik was ook afgeleid door wat dingen en kon ook niet langer dan een kwartier rustig zitten lezen . Maar daarna las ik hem zo uit. Het is wel enorm doordenken, op het eind, hoe het nou eigenlijk zit.

Straks begin ik in:
[ afbeelding ]
Volgens mij raadde iemand hem eens aan in dit topic .
Kleine geschiedenis van bijna alles (Ned. vertaling) vond ik ook echt een geweldig boek!
Als je die interessant vind kan je meteen door met Brian Greene
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
  FOK!fotograaf woensdag 13 februari 2008 @ 09:44:46 #155
36170 Buurvrouw_Rietman
Papa van Sara en Merel!
pi_56698254
quote:
Het verloren Labyrint - Kate Mosse

Juli 2005: Bij archeologische opgravingen aan de voet van de Pyreneeën ontdekt Alice Tanner twee eeuwenoude skeletten. Het zijn niet alleen de oude botten die haar een onprettig gevoel geven, de gehele tombe straalt een overweldigende, kwaadaardige kracht op haar uit. Op de wand van de grafkamer is een labyrint gekerfd, en bij een van de skeletten vindt ze een ring met eenzelfde labyrint. Het bange besef dringt tot Alice door dat ze iets verstoord heeft dat verborgen had moeten blijven, en dat ze op een of andere manier een verbinding heeft gelegd met een huiveringwekkend verleden, haar verleden? Wanneer ook de politie zich met de vondst bemoeit, besluit Alice om op eigen houtje naspeuringen te doen en stuit ze op zeer merkwaardige zaken...

Juli 1209: 800 jaar eerder in Carcassonne, aan de vooravond van de beestachtige kruistocht die de Languedoc uit elkaar zal reten, krijgt een 16-jarig meisje een mysterieus boek van haar vader, dat volgens zijn zeggen het geheim van de heilige graal herbergt. Hoewel Alaïs de vreemde woorden en symbolen niet kan begrijpen, beseft ze dat het haar lotsbestemming is om dit geheim tegen elke prijs, hoe hoog ook, te beschermen. Terwijl Carcassonne door legers omsingeld en hermetisch afgesloten is, moet Alaïs alles op alles zetten om het geheim van het labyrint veilig te stellen... Verlies, intrige, geweld en passie bepalen voortaan haar leven terwijl ze vecht tegen de ongebroken boze kracht van haar tegenstander. Tot het noodlot haar, net als Alice, naar dezelfde grot voert, waar alles beslist zal worden...
Joe Hoe Hoei Hoei
B-Seen Fotografie.nl
pi_56698425
Gister Women van Charles Bukowski uitgelezen. Ouwe viespeuk dattie is. Nu begonnen in The Sirens of the Titan van Kurt Vonnegut Jr., nadat Slaughterhouse 5 me goed was bevallen.
  woensdag 13 februari 2008 @ 12:00:24 #157
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_56700711

De rest van Nederland had hem op z'n Middelbare School-lijst staan geloof ik, maar ik ben er inmiddels ook in begonnen.
  woensdag 13 februari 2008 @ 20:43:27 #158
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_56712020
K heb net de Boekendief uit, echt lezen! Super boek
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_56722127
Ik heb het Schervengericht uit. Er zijn dunnere boeken waar ik langer over gedaan heb. Ik vond het echt een briljant boek! Ik had verwacht dat het literatuur om de literatuur zou zijn, maar het is een enorm spannende thriller. Het is gebaseerd op waargebeurde feiten. Maar die feiten zijn zo krankzinnig dat ze wel fictie lijken. Het boek is ook goed te volgen als je niks, of zoals ik, weinig van die geschiedenis weet. Het boek was ook te volgen zonder eerst de movo-tapes te hebben gelezen.

Vooral het hoofdstuk "De twintig eenzaamste minuten uit de geschiedenis van de mensheid" heeft indruk gemaakt.

Het deed me op een of andere manier zelfs aan Stephen King denken. Een gevangenis die anders is dan een buitenstaander het zou verwachten. Een creatieve hoofdpersoon, en een engerd die hem het leven zuur maakt.

Op naar de Movo Tapes.
  donderdag 14 februari 2008 @ 10:43:24 #160
15967 Frollo
pi_56722354
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 10:29 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb het Schervengericht uit. Er zijn dunnere boeken waar ik langer over gedaan heb. Ik vond het echt een briljant boek! Ik had verwacht dat het literatuur om de literatuur zou zijn, maar het is een enorm spannende thriller. Het is gebaseerd op waargebeurde feiten. Maar die feiten zijn zo krankzinnig dat ze wel fictie lijken. Het boek is ook goed te volgen als je niks, of zoals ik, weinig van die geschiedenis weet. Het boek was ook te volgen zonder eerst de movo-tapes te hebben gelezen.

Het deed me op een of andere manier zelfs aan Stephen King denken. Een gevangenis die anders is dan een buitenstaander het zou verwachten. Een creatieve hoofdpersoon, en een engerd die hem het leven zuur maakt.

Op naar de Movo Tapes.
Zo, dat heb je snel gedaan!
quote:
Vooral het hoofdstuk "De twintig eenzaamste minuten uit de geschiedenis van de mensheid" heeft indruk gemaakt.
Yep, precies daaraan dacht ik toen ik op 5 februari schreef dat het op een gegeven moment erg aangrijpend wordt, maar dat je daarvoor behoorlijk ver in het boek moet zijn.
pi_56738585
Michael Connely - The Overlook
Stephen King - Duma Key
Nathaniel Hawthorne - The Scarlet Letter
pi_56748020
José Saramago - Het verzuim van de dood
pi_56748700
Charles Bukowski - The Flash of Lightning Behind the Mountain: New Poems
pi_56754619

Geleend bij de bieb, ooooit jaren terug al eens gelezen maar kan me er weinig van herinneren, behalve de tekeningen.
Heel mooi boek en leest makkelijk weg, ondanks de kleine lettertjes.
  vrijdag 15 februari 2008 @ 18:18:17 #165
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_56754718
Ik lees nu twee boeken. Thomas More's Utopia. Erg interessant boekje! En daarnaast Terry Jones' Barbarians. Die laatste geeft een alternatieve versie van de Romeinse overheersing en de germaanse invallen in de 5e eeuw. Wel een beetje moeilijk te lezen en niet echt ontzettend betrouwbaar, maar wel humoristisch.
pi_56769252
Vaders en dochters van Martin Bril.
Wel een vermakelijk boekje maar ook niet meer dan dat.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_56770509
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 09:44 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Vind je het wat?
Ik geloof dat dat werkelijk het slechtst geschreven boek is dat ik ooit gelezen heb

Ik ben in deze bezig:

Apart boek...
  zaterdag 16 februari 2008 @ 22:00:37 #168
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_56779919
Ik lees nu Everything is brightly illuminated - Jonathan Safran Foer ( net in begonnen , bevalt goed ) en herlees De grote vrouw - Meir Shalev. De boeken van Shalev worden alleen maar mooier van vaker lezen.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 16 februari 2008 @ 22:58:47 #169
204345 Dreverhaven
Sadder and wiser
pi_56781435
Bouwval van Kellendonk. En er ligt een stapeltje boeken van Henry Miller op de stoel naast m'n bed, maar ik ben er nog niet aan toegekomen.
pi_56787917
Ik heb op advies van mijn dochter The KiteRunner gelezen en echt genoten van dat boek.

Gelukkig heb ik toen het uit was een ander goed boek kunnen vinden in de bibiliotheek.

Sterling is a small, ordinary New Hampshire town where nothing ever happens -- until a student enters the local high school with an arsenal of guns and starts shooting, changing the lives of everyone inside and out.
  zondag 17 februari 2008 @ 20:09:12 #171
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_56798610
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 19:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
Morgen een weekje naar Frankrijk om daar helemaal niks te doen behalve het lezen van boeken. Mee gaan Waiting for the Barberians van Coetzee, Reis naar het einde van de nacht van Celine, Lady Chatterlay's Lover van D.H. Lawrence, wat columns van Brusselmans en De Gevarendriehoek van afth van der Heijden.

Heerlijk, het grote nietsdoen.
Wegens cadeaus die ik de avond ervoor kreeg heb ik uiteindelijk Celine, The Dice Man van Luke Rhinehart en Zwaarmoedige Verhalen voor bij de Centrale Verwarming van Heere Heeresma gelezen. Alledrie zeker lezenswaardig.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_56813537
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 22:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik lees nu Everything is brightly illuminated - Jonathan Safran Foer ( net in begonnen , bevalt goed ) en herlees De grote vrouw - Meir Shalev. De boeken van Shalev worden alleen maar mooier van vaker lezen.
Heb Extreem luid en ongelooflijk dichtbij van hem gelezen... een van de betere romans die ik ooit heb gelezen!
Ben dus ook wel benieuwd naar deze
Last.fm
pi_56813704
quote:
Op zondag 17 februari 2008 11:53 schreef itsme het volgende:
Ik heb op advies van mijn dochter The KiteRunner gelezen en echt genoten van dat boek.

Gelukkig heb ik toen het uit was een ander goed boek kunnen vinden in de bibiliotheek.

[ afbeelding ]

Sterling is a small, ordinary New Hampshire town where nothing ever happens -- until a student enters the local high school with an arsenal of guns and starts shooting, changing the lives of everyone inside and out.
Laat even weten hoe hij was, ik heb vaker boeken van Picoult gelezen en zelfs m'n scriptie over Keeping Faith gedaan, maar deze heb ik nog niet gelezen .
Tap tap tap
pi_56818437
Curtis Sittenfeld-de man van mijn dromen.Mooi verhaal

http://www.seventyeight.n(...)manvanmijndromen.jpg
pi_56820799
Net William S. Burroughs - Junky uit.
pi_56857928
En nu begonnen in John Lydon - Rotten, 'The authorized autobiography (Johnny Rotten & The Sex Pistols)'
  donderdag 21 februari 2008 @ 15:47:25 #177
187626 huppelthepubbel
ik wist nie dat t kon
pi_56885936
ben nu bezig in possession van Byatt..helaas een 'verplicht'boek voor mijn studie...want het is erg saai. het gegeven is wel leuk, en de film vond ik ook prima te pruimen, maar al die brieven en gedichten...dat gezwets over Life en Love en Art en weet ik veel... dat wordt pagina's skippen!
pi_56904991
[imghttp://www.afth.nl/upload/74159_1297_1141222396725-heijden_drijfzandkoloniseren_135_omlijnd.gif[/img]

Ook weer om een artikel over te schrijven.
pi_56904999

Ook weer om een artikel over te schrijven.
pi_56943879
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 12:54 schreef Dylanesque het volgende:
En nu begonnen in John Lydon - Rotten, 'The authorized autobiography (Johnny Rotten & The Sex Pistols)'
O dat boek heb ik ook op mijn TBR staan.

Goed?

Ik lees nu
pi_56944634

Het krijsen van de bossen - Brigitte Aubert

Een vriend van me is er helemaal lyrisch van en had hem aan me gegeven, ik ben nu halverwege en het leest op zich lekker weg, lekker veel zelfspot van de hoofdpersoon, maar ik vind het geen pareltje of zo.
Tap tap tap
pi_56945368
quote:
Op zondag 24 februari 2008 12:37 schreef itsme het volgende:

[..]

O dat boek heb ik ook op mijn TBR staan.

Goed?

Ik lees nu
[ afbeelding ]
Als je ook maar iets met punk of The Sex Pistols (of PiL) hebt, is dit absoluut een aanrader
pi_56946116
Kluun - Komt een vrouw bij de dokter.

Vivre
pi_56946491
quote:
Op zondag 24 februari 2008 14:09 schreef Strychnine het volgende:
Kluun - Komt een vrouw bij de dokter.

Ik heb echt m'n ogen uit m'n kop gejankt bij dat boek, ongelofelijk zeg .
Tap tap tap
pi_56972325
De erfenis van Matebian

Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_56972522

De hindi bindi club. Erg leuk boek!
pi_56973345

Nog nooit wat van de beste man gelezen Nu dus maar even verandering in brengen.
pi_56973407
Hallo

Ik kom hier eigenlijk een beetje informatie inwinnen.. ik heb zelf vroeger een lidmaatschap gehad bij een kleine bibliotheek op het dorp en weet eigenlijk niet meer hoe dat opgezegd is. Maar de laatste tijd krijg ik steeds meer zin om gewoon een goed boek te pakken en te gaan lezen.
Tijdje terug De Davinci Code gekregen en dat boek vond ik geweldig. Nu zat ik eens te kijken op de site van plaatselijke bibliotheek en vroeg ik me af wat een normale prijs is voor abonnementen en dergelijke? Hoeveel boeken leest iemand gemiddeld? Nog dingen waar ik op moet letten?

Nja dat was het wel eventjes..

Groetjes
een boeken-noob
pi_56974208
quote:
Op maandag 25 februari 2008 21:43 schreef Thrilled het volgende:
Hallo

Ik kom hier eigenlijk een beetje informatie inwinnen.. ik heb zelf vroeger een lidmaatschap gehad bij een kleine bibliotheek op het dorp en weet eigenlijk niet meer hoe dat opgezegd is. Maar de laatste tijd krijg ik steeds meer zin om gewoon een goed boek te pakken en te gaan lezen.
Tijdje terug De Davinci Code gekregen en dat boek vond ik geweldig. Nu zat ik eens te kijken op de site van plaatselijke bibliotheek en vroeg ik me af wat een normale prijs is voor abonnementen en dergelijke? Hoeveel boeken leest iemand gemiddeld? Nog dingen waar ik op moet letten?

Nja dat was het wel eventjes..

Groetjes
een boeken-noob
Dag Thrilled

Ik ben lid bij de bibliotheek in Nijmegen. Een jaarabonnement kost me daar 34 euro, en ik betaal ook nog eens tien cent per boek dat ik leen. Je kunt ook een abonnement nemen voor 42 euro, dan hoef je geen leengeld meer te betalen. Als je zowat iedere week zeker 2 boeken / tijdschriften leent, is dat een optie, maar ik kom momenteel niet aan dat aantal.

Ik vind het abonnement vrij duur, mijn vorige bieb was 25 euro all-in, en daar hadden ze veel meer boeken. Nou ja, niet veel meer boeken, maar omdat het in een kleinere stad was had je nog wel eens de kans dat een populair boek toch nog zonder reserveren te lenen was.

Een andere bieb is geen optie, bibliotheek Nijmegen heeft alle mini-biebjes in de omgeving geannexeerd, en daar gelden dus ook dezelfde tarieven. Ik zou naar Arnhem kunnen gaan, maar dat is toch weer een stuk verder weg, en dan heb ik nog treinkosten. En de Universiteitsbieb, daar neus je nu eenmaal niet echt rond.
  maandag 25 februari 2008 @ 22:18:41 #190
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_56974384
Extremely loud and incredibly close van Foer

en

Het schervengericht van AFTH: Ik vind het spannend, maar ook wat langzaam, dus daarom leg ik het af en toe weg. Ook vind ik het te zwaar om mee te slepen naar mn verschillende slaapplekken (ouders, vriend). Niet als in 'te zware kost' maar gewoon te veel kilo's .
pi_56974736
quote:
Op maandag 25 februari 2008 22:18 schreef egeltje1985 het volgende:

en

Het schervengericht van AFTH: Ik vind het spannend, maar ook wat langzaam, dus daarom leg ik het af en toe weg. Ook vind ik het te zwaar om mee te slepen naar mn verschillende slaapplekken (ouders, vriend). Niet als in 'te zware kost' maar gewoon te veel kilo's .
Ik las ergens op internet dat iemand Het schervengericht in tweeën had gescheurd, zodat het beter hanteerbaar was. Prachtig boek trouwens. Je kunt er helemaal in wegzakken. Ik houd van dikke boeken, bij dunne boeken denk ik altijd: hè jammer, nu al uit, had nog door willen lezen
pi_56974765
quote:
Op maandag 25 februari 2008 22:12 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Dag Thrilled

Ik ben lid bij de bibliotheek in Nijmegen. Een jaarabonnement kost me daar 34 euro, en ik betaal ook nog eens tien cent per boek dat ik leen. Je kunt ook een abonnement nemen voor 42 euro, dan hoef je geen leengeld meer te betalen. Als je zowat iedere week zeker 2 boeken / tijdschriften leent, is dat een optie, maar ik kom momenteel niet aan dat aantal.

Ik vind het abonnement vrij duur, mijn vorige bieb was 25 euro all-in, en daar hadden ze veel meer boeken. Nou ja, niet veel meer boeken, maar omdat het in een kleinere stad was had je nog wel eens de kans dat een populair boek toch nog zonder reserveren te lenen was.

Een andere bieb is geen optie, bibliotheek Nijmegen heeft alle mini-biebjes in de omgeving geannexeerd, en daar gelden dus ook dezelfde tarieven. Ik zou naar Arnhem kunnen gaan, maar dat is toch weer een stuk verder weg, en dan heb ik nog treinkosten. En de Universiteitsbieb, daar neus je nu eenmaal niet echt rond.
Dank je wel voor een snelle reactie

Hier in de bibliotheek zijn er eigenlijk maar 2 echte keuze's:

Minikaart ¤ 7,50
Basiskaart ¤ 32,50
Sterkaart ¤ 47,50

Meeleeskaart ¤ 2,50
Duplicaatkaart ¤ 2,50

Wat mag ik lenen met een minikaart?
- 10 boeken per jaar

Wat mag ik lenen met een basiskaart?
- 60 romans per jaar, daarbinnen 5 per keer
- studieboeken onbeperkt, daarbinnen 10 per keer

Wat mag ik lenen met een sterkaart?
- romans onbeperkt per jaar, daarbinnen 10 per keer
- studieboeken onbeperkt per jaar

Wat mag ik lenen met meeleeskaart?
- romans onbeperkt per jaar, daarbinnen 10 per keer
- studieboeken onbeperkt per jaar

Dus ik denk dat ik morgen even langs ga, lidmaatschap aanvragen Waarschijnlijk een basis-kaart dan, maar maken ze nou onderscheid tussen een boek en een roman?
pi_56975396
quote:
Op maandag 25 februari 2008 22:12 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

en ik betaal ook nog eens tien cent per boek dat ik leen.
Dat is ook apart. Daar heb ik nog nooit van gehoord, je bent toch al lid?
Heb via school een pasje waar ik ook boeken mee kan lenen in heel Nederland (of alleen in mijn provincie Zeeland, weet niet meer zeker). Is ideaal omdat ik niet meer speciaal abonnement hoef af te sluiten.
  maandag 25 februari 2008 @ 23:02:46 #194
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_56975660
Dat is ook duur zeg, hier in Amsterdam betaal je geloof ik nu 23 per maand als volwassene. Zonder beperkingen in wat/hoeveel je mag lenen. De collectie is huuuge. Er zijn ook wel 15 filialen ofzo!
pi_56975668
quote:
Op maandag 25 februari 2008 22:54 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dat is ook apart. Daar heb ik nog nooit van gehoord, je bent toch al lid?
Heb via school een pasje waar ik ook boeken mee kan lenen in heel Nederland (of alleen in mijn provincie Zeeland, weet niet meer zeker). Is ideaal omdat ik niet meer speciaal abonnement hoef af te sluiten.
Ah nog een zeeuw Ik woon in Vlissingen en ga denk ik naar de bibliotheek aan de kousteensedijk in Middelburg.
pi_56975930
Hier moet je bij sommige abonnementen ook extra per boek betalen. De boeken die ik wilde lezen hadden ze amper, dus ik heb het maar stopgezet toen het op m'n 18e ineens een stuk duurder werd.
Tap tap tap
  maandag 25 februari 2008 @ 23:39:07 #197
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_56976573
quote:
Op maandag 25 februari 2008 22:31 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Ik las ergens op internet dat iemand Het schervengericht in tweeën had gescheurd, zodat het beter hanteerbaar was. Prachtig boek trouwens. Je kunt er helemaal in wegzakken. Ik houd van dikke boeken, bij dunne boeken denk ik altijd: hè jammer, nu al uit, had nog door willen lezen
Haha, dat wil ik mn boek nou ook weer niet aandoen. En in principe hou ik ook wel van dikke boeken, behalve als ze zo zwaar zijn dat je in bed met elke bladzijde 'mee moet draaien' (dus op je andere zij moet gaan liggen bij de andere bladzijde). Ik klink net als een fragiel meisje zonder spieren zeg... Maar zo erg is het nou ook weer niet.

Voor mn studie (nederlandse taal en cultuur) lees ik trouwens bijna nooit dikke boeken nu ik ervoer nadenk. die krijgen we gewoon niet opgedragen. Misschien door tijdgebrek ofzo...
pi_56985306
quote:
Op maandag 25 februari 2008 22:18 schreef egeltje1985 het volgende:
Last.fm
pi_56992839
Nou terug van de bibliotheek, basiskaart aangevraagd. Kreeg nog korting omdat ik student ben dus 27,50 betaald. Eerste boek: Het Bernini Mysterie Volgens mij erg bekend boek en waarschijnlijk heeft iedereen hem hier al gelezen of wel een mening over?
  dinsdag 26 februari 2008 @ 20:19:03 #200
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_56995662
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 18:44 schreef Thrilled het volgende:
Nou terug van de bibliotheek, basiskaart aangevraagd. Kreeg nog korting omdat ik student ben dus 27,50 betaald. Eerste boek: Het Bernini Mysterie Volgens mij erg bekend boek en waarschijnlijk heeft iedereen hem hier al gelezen of wel een mening over?
super goed boek, heerlijk spannend

in 2009 komt de verfilming ervan uit (die zal waarschijnlijk minder zijn) maar ik ga hem absoluut kijken
  dinsdag 26 februari 2008 @ 20:51:46 #201
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_56996520
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 19:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
Lady Chatterlay's Lover van D.H. Lawrence
Lieve hemel, dus daar ben je mee bezig? Ga liever stukkies typen!

Je weet toch dat wetenschappers allemaal een beetje kicken op de metafoor van Lady Chatterley's Lover die Amartya Sen gebruikte: Twee mannen moeten eruit zien te komen wie het kenkersaaie boek van D.H.Lawrence moet lezen. In alle mogelijk uitkomsten kan niet worden voldaan aan de twee voorwaarden van het liberalisme: Het Pareto optimum en klassiek-liberale vrijheid.

Marjolijn Februari is erop gepromoveerd.
pi_56998057
Remember Me? van Sophie Kinsella.
Chicklit .
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')