abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55164092
Prima dat Bot zijn standpunt uitdraagt, maar het komt nogal als mosterd naar de maaltijd. Het gaat feitelijk nergens meer over, dit soort terugblikken. De PvdA wilde, samen met anderen, een onderzoek naar de beweegredenen van de Nederlandse regering om destijds politieke steun te geven aan de aanval op Irak. Waarom precies? Het antwoord is zo simpel als maar kan: we hebben de VS blindelings vertrouwd. Dat is zo klaar als een klontje en ik zie eigenlijk niet echt in wat een achteraf-analyse daar nog aan verandert. Hetzelfde geldt voor de opvattingen van Bot.

Ik heb liever dat politici zich met de toekomst bezighouden.
  maandag 10 december 2007 @ 12:59:55 #203
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_55166660
quote:
Op zondag 9 december 2007 13:28 schreef PJORourke het volgende:
In de eerste plaatst is het Westen niet verantwoordelijk voor etnische twisten in Irak: daar hebben ze immers zelf voor gekozen.
Ik heb het over de doden die rechtstreeks als gevolg van de oorlog zijn gevallen.
quote:
In de tweede plaats laat je nu al die mensen in de steek die onderdrukt werden onder Saddam, een regime dat ook duizenden doden op z'n geweten heeft.
Dat is geen argument om het initiatief te nemen om zelf onschuldige burgers te doden.
quote:
Gewoon laten zitten, zo dat onze eigen handen schoon blijven?
Er zijn meer wegen naar Rome. Er is echter bewust gekozen voor een weg waarbij men wist dat er onnodig veel doden zouden vallen.
quote:
Kijk, dat libertarische isolationisme is leuk en aardig, maar heel kortzichtig en egoistisch.
Ik zou het eerder zuiver noemen.
  maandag 10 december 2007 @ 13:01:28 #204
180856 Moondreamer
Don't Lie To Me
pi_55166687
Goed zo Bot !

Confronteer Harry maar met de leugens en daarna mag ie van mij oprotten !

Waar zijn je normen en waarden Harry Potter ?
Quote : "Early" (Brad Pitt) from the motion picture "Kalifornia"
"De regering stuurt continue mensen naar de maan, ze willen gewoon niet dat wij dat weten"
  maandag 10 december 2007 @ 14:42:02 #205
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_55168802
quote:
Op maandag 10 december 2007 13:01 schreef Moondreamer het volgende:
Harry Potter
De man mag van mij ook wel opzouten, maar dit is wel erg afgezaagd.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  maandag 10 december 2007 @ 22:50:55 #206
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_55180442
quote:
Op maandag 10 december 2007 10:38 schreef Elfletterig het volgende:
Prima dat Bot zijn standpunt uitdraagt, maar het komt nogal als mosterd naar de maaltijd. Het gaat feitelijk nergens meer over, dit soort terugblikken. De PvdA wilde, samen met anderen, een onderzoek naar de beweegredenen van de Nederlandse regering om destijds politieke steun te geven aan de aanval op Irak. Waarom precies? Het antwoord is zo simpel als maar kan: we hebben de VS blindelings vertrouwd. Dat is zo klaar als een klontje en ik zie eigenlijk niet echt in wat een achteraf-analyse daar nog aan verandert. Hetzelfde geldt voor de opvattingen van Bot.

Ik heb liever dat politici zich met de toekomst bezighouden.
Nou, de geschiedenis herhaalt zich anders al heel rap. Afghanistan is een vergelijkbare kwestie. En het gaat weer op exact dezelfde manier aflopen.
Toch wel eens leuk om te weten hoe onze premier zich gedraagt in dit soort situaties. Draagvlak voor economische veranderingen belangrijker vinden dan een heilloze oorlog steunen... je moet maar durven.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_55181595
Laten we vooral de missers in srebrenica ook niet vergeten. Ook daar is het ons gewoonweg niet echt gelukt.
Dat is niet zozeer opzet, maar het zou wel toch moeten leiden tot de conclusie dat je gewoonweg niet je neus in elke brandhaard kunt steken en het wel even komt oplossen. Dat blijkt nu ook weer in Irak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')