uit ervaring kan ik je zeggen dat dat niet het geval is. ik had wat mannetjes uit eigen kweek en heb ze weg moeten geven toen ze er als mannetjes uit begonnen te zien.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:07 schreef stevengerrard het volgende:
ja dat lees ik nu ook op het forum... In de winkel zeiden ze 2 koppels dus ik ga maandag ff terug en ruil 1 man om tegen een vrouw. Maar ik heb een 180 liter bak dus weet neit of die groot genoeg is voor 2 koppels
12.50 voor een koppeltjequote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:05 schreef rene90 het volgende:
oke, hoeveel heb je betaalt voor 1 koppeltje?
netjes rene90!! Veel mooier zonder dat schip.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:40 schreef rene90 het volgende:
oke:)
foto's van mijn wijziging!:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dierenwinkel heeft dat meestal wel. Ik heb van die turfplaten onder m'n bodem liggen om het water wat zachter (of juist zuurder? :p) te maken voor mijn meervallen (oto en cory's)quote:Op maandag 14 januari 2008 19:26 schreef rene90 het volgende:
lol hilarisch, bruut beest.
vraagje: waar kan je turf kopen?
ken je de vergistingsmethode? werkt perfekt. ik gooi 200g rietsuiker, 0.3g gist en een beetje bakpoeder in een 2L cola fles. 1,5 liter water erbij en ik heb voor 2 weken CO2. kost geen fluit, werkt prima. alleen op je pH letten, maar daar heb ik een sensor voor.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:36 schreef stevengerrard het volgende:
Het aquarium loopt nu weer vanaf de kerstdagen en nu zag ik dat bij sommige planten gaten in de bladeren komen. ik doe elke dag Co2 bijvoegen mbv easy life / easy carbo. En ik heb de volgende lampen erboven:
* sera tropic sun + sera blue sky
ik kende dit niet maar goed dit is ook geen antwoord op mijn probleem qua gaatjes krijgen in de bladerenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:49 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ken je de vergistingsmethode? werkt perfekt. ik gooi 200g rietsuiker, 0.3g gist en een beetje bakpoeder in een 2L cola fles. 1,5 liter water erbij en ik heb voor 2 weken CO2. kost geen fluit, werkt prima. alleen op je pH letten, maar daar heb ik een sensor voor.
als ik het goed begrijp staan deaze planten pas kort in je bak. ze hebben gewoon even tijd nodig om aan te slaan en fatsoenlijk te wortelen. als je pech hebt gaan ze helemaal kapot, maar met een beetje geluk staan ze er over 2 maanden prima bij.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:18 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
ik kende dit niet maar goed dit is ook geen antwoord op mijn probleem qua gaatjes krijgen in de bladeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |