Thanks!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:48 schreef rene90 het volgende:
ziet er lekker fris uit je bak, ik zou het zelf alleen mooier vinden als er een groter stuk hout in zit of tja iets dat doorloopt naar boven. Maar ik vind het er erg leuk uitzien zo,
5 corydoras en 5 appelslakkenquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:21 schreef onlogisch het volgende:
Ik moet trouwens ook nog een betere stofzuiger hebben. Want dat ding wat ik nu heb vind ik maar bagger.
Welke stofzuiger gebruiken jullie? En welke is aan te raden voor een Rio 240?
Hoe kan het dan dat mijn planten verrotten omdat de wortel niet bij de voedingsbodem kan komen. Ze worden helemaal bruin aa nde onder kant waardoor ik nu al de 2 planten aan beide achterkanten er uit moet halen. Zie foto voor welke ik bedoelquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:33 schreef Guppyfriend het volgende:
een voedingsbodem heb ik overigens ook niet in mn bak. nergens voor nodig, mn planten groeien als kool
dat ding had ik vroeger ook maar ik had steeds dat het witte filter wat boven het water moet blijven erin kwam of dat de batterij onder het water kwamquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:58 schreef rene90 het volgende:
ik heb toevallig vandaag 1tje binnen gekregen, kostte 16.90, en is handig voor het eventejs snel doorheen te halen om alle poep en etensresten op te zuigen, met batterijen.
* Guppyfriend ziet geen fotoquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:37 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat mijn planten verrotten omdat de wortel niet bij de voedingsbodem kan komen. Ze worden helemaal bruin aa nde onder kant waardoor ik nu al de 2 planten aan beide achterkanten er uit moet halen. Zie foto voor welke ik bedoel
als je iets omhoog scrolt vorige pagina zie je wel een fotoquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
* Guppyfriend ziet geen foto
quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:08 schreef rene90 het volgende:
het witte filter moet onder water komen bij mijn gevalletje:)
Nu inderdaad maar even wachten tot het geheel lekker gaat groeien, dan zit ik te kijken hoe ik het ga opbouwen, denk eerst gewoon me "oude bak" naar me nieuwe overzetten, en dan twijfel ik nog wat ik met me mannetjesantennebaarsje ga doen, ga hem misschien wegdoen als het vrouwtje het niet overleeft (waar ik niet vanuit ga) of terug brengen naar de winkel of tja misschien dat iemand hier interesse heeft.
vissenbestand:
-2/3 maanvissen
-koppeltje kersenbuiken
-15 zwarte neons
-3 bijlzalmpjes (misschien later nog uitbreiden)
-3 cory's (misschien later nog uitbreiden, even kijken hoe het gaat)
-2 kuhli's
-algeneter
dus ga de antennebaars denk ik wegdoen, aangezien het vrouwtje het niet overleeft ben ik bang.
dus wie er een volwassen exemplaar van een antennebaarsje wilt, hoor ik het graag, omg. amsterdam
maar de bijlzalmpjes, cory's,
Die eten ook de uitwerpselen?quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:26 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
5 corydoras en 5 appelslakken
ik hoop dat je een hele grote bak hebt, want die mannetjes gaan elkaar proberen op te vreten. normaal gesproken neem je mannetje en een paar vrouwetjes.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:14 schreef stevengerrard het volgende:
2 koppels Apistogramma cacatuoides
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |