Pruk, wat een lastig dilemma.. Een mailtje sturen is al een begin. Je hebt dan een stap gezet. En daarna is het aan haar.. En je vader weet dan ook dat je eraan werkt toch?
Desnoods maak je met haar een afspraak dat jullie, als jullie elkaar bij je pa tegenkomen, niet meer over de oude dingen praat als je haar tegenkomt. Maar alleen koetjes en kalfjes. Gewoon mooi-weer-praatjes.. Of zitten die struikelpunten echt te hoog bij beide?
Ik heb ook geen idee wat ik vanavond ga eten. Moeten ook nog boodschappen doen.. Gisteren restjes van zondag gegeten. Zondag hadden we gekookte aardappels, stoofvlees, witlof met ham en kaas uit de oven, en rode kool.. En gisteren gebakken aardappels met restje stoofvlees, gehaktbal, en appelmoes..
Als we het echt niet meer weten, dan eten we meestal makkelijke pasta.. Gewoon gehakt, wat paprika, champs, prei, tomatenpuree, boulion en sambal/kruiden. En dan door de pasta mengen..
Of aardappel anders is ook lekker makkelijk..
Ik heb vandaag een stuiterdag.. Straks om half 5 een gesprek met mijn afstudeerbegeleider hoe ik mijn afstudeerproject kan afronden. Nogal wat hindernissen gehad onderweg (eerste begeleider weg, langzaamwerkende mensen waar ik afhankelijk van ben, mijn zwangerschap). Dus eens kijken wat de opties straks zijn. Ik vraag me af en toe af of ik dit project wel kan afronden. Het hangt nogal af van een praktisch onderzoek, en juist dat loopt niet zo lekker. Zijn nu bezig het nog 1 zet te geven, als dat niet lukt wordt het lastig.
De opties?
-doorbuffelen (lastig als dat praktisch gedeelte niet loopt)
-zonder praktisch gedeelte (zo goed is mijn theoretische gedeelte niet, moest het van de praktijk hebben)
-nieuw project (redelijk lastig qua tijd en financien)
-studie opgeven en aan het werk? (daar wil ik toch echt niet aan)
ben dus nogal zenuwachtig, omdat er veel van dit gesprek afhangt. Maar dan weet ik ook waar ik aan toe ben.. Vandaag alles maar op automatische piloot, en vanavond hopelijk wat meer opgelucht..