abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55187271
Als ik een oplossing heb, laat ik het je weten
pi_55187574
Pruk, wat een lastig dilemma.. Een mailtje sturen is al een begin. Je hebt dan een stap gezet. En daarna is het aan haar.. En je vader weet dan ook dat je eraan werkt toch?
Desnoods maak je met haar een afspraak dat jullie, als jullie elkaar bij je pa tegenkomen, niet meer over de oude dingen praat als je haar tegenkomt. Maar alleen koetjes en kalfjes. Gewoon mooi-weer-praatjes.. Of zitten die struikelpunten echt te hoog bij beide?

Ik heb ook geen idee wat ik vanavond ga eten. Moeten ook nog boodschappen doen.. Gisteren restjes van zondag gegeten. Zondag hadden we gekookte aardappels, stoofvlees, witlof met ham en kaas uit de oven, en rode kool.. En gisteren gebakken aardappels met restje stoofvlees, gehaktbal, en appelmoes..
Als we het echt niet meer weten, dan eten we meestal makkelijke pasta.. Gewoon gehakt, wat paprika, champs, prei, tomatenpuree, boulion en sambal/kruiden. En dan door de pasta mengen..
Of aardappel anders is ook lekker makkelijk..

Ik heb vandaag een stuiterdag.. Straks om half 5 een gesprek met mijn afstudeerbegeleider hoe ik mijn afstudeerproject kan afronden. Nogal wat hindernissen gehad onderweg (eerste begeleider weg, langzaamwerkende mensen waar ik afhankelijk van ben, mijn zwangerschap). Dus eens kijken wat de opties straks zijn. Ik vraag me af en toe af of ik dit project wel kan afronden. Het hangt nogal af van een praktisch onderzoek, en juist dat loopt niet zo lekker. Zijn nu bezig het nog 1 zet te geven, als dat niet lukt wordt het lastig.
De opties?
-doorbuffelen (lastig als dat praktisch gedeelte niet loopt)
-zonder praktisch gedeelte (zo goed is mijn theoretische gedeelte niet, moest het van de praktijk hebben)
-nieuw project (redelijk lastig qua tijd en financien)
-studie opgeven en aan het werk? (daar wil ik toch echt niet aan)
ben dus nogal zenuwachtig, omdat er veel van dit gesprek afhangt. Maar dan weet ik ook waar ik aan toe ben.. Vandaag alles maar op automatische piloot, en vanavond hopelijk wat meer opgelucht..
pi_55188517
Pruk dat is een behoorlijk dilemma. Ik kan je weinig advies geven.

Miss Sly ik heb zo een "band" met mijn jongere zusje. We liggen elkaar gewoon niet en een jaar of 4-5 geleden zijn er een aantal dingen voorgevallen waardoor de relatie tussen ons alleen maar is verslechterd. Het is zelfs zo erg dat als wij kerst bij mijn ouders vieren ik alleen kom als zij niet komt. We gaan elkaar uit de weg, want als we bij elkaar zijn is de sfeer gewoon verknalt. Het ergste vindt ik nog dat mijn dochter gewoon haar tante niet ziet hierdoor. En het mooiste is nog dat ze naast mij woont. Een kwestie van een deur verder.
  Moderator dinsdag 11 december 2007 @ 12:13:16 #279
5428 crew  miss_sly
pi_55188654
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 12:07 schreef Faja-Lobi het volgende:
Pruk dat is een behoorlijk dilemma. Ik kan je weinig advies geven.

Miss Sly ik heb zo een "band" met mijn jongere zusje. We liggen elkaar gewoon niet en een jaar of 4-5 geleden zijn er een aantal dingen voorgevallen waardoor de relatie tussen ons alleen maar is verslechterd. Het is zelfs zo erg dat als wij kerst bij mijn ouders vieren ik alleen kom als zij niet komt. We gaan elkaar uit de weg, want als we bij elkaar zijn is de sfeer gewoon verknalt. Het ergste vindt ik nog dat mijn dochter gewoon haar tante niet ziet hierdoor. En het mooiste is nog dat ze naast mij woont. Een kwestie van een deur verder.
Ik kan op zich prima gewoon "koetjes-en-kalfjes" doen tegen mijn broertje. Ik heb geleerd geen enkele discussie met hem aan te gaan, waardoor de kans dat hij boos vertrekt (ja, ook met kerst) vrij klein is geworden. Alleen nu heeft hij dus dit met mijn zwangerschap weer aangepakt om moeilijk te doen en hij heeft dus besloten niet meer ergens te zijn als ik er ben. Ik vind het prima, eerlijk gezegd Klinkt wel erg bot, maar het is niet anders. Ik vind het alleen zo naar voor mijn ouders.

Zo, ik heb alles voor de relatiegeschenken nu kant en klaar! Vorig jaar waren we er veel te laat mee (mijn eerste kerst bij dit bedrijf, dus nog geen idee hoe ze dat hier deden) en dat was toch een hoop stress en gedoe. Dit jaar heb ik het maar wat beter geregeld, en volgens mij is het helemaal in orde Geen strees meer verder, gewoon rustig verder met mijngewone werk!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 11 december 2007 @ 13:03:30 #280
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_55189797
Ik vind het nogal veel gevraagd van je vader, Pruk. Zoiets zou ik alleen doen als het voor mezelf goed genoeg voelt, en niet omdat een ander zou willen dat het weer goed komt. Sterkte daarmee.
Miss-Sly, wat vreselijk jammer voor je dat jij zo'n moeizame relatie hebt met je broer. Ik mag zo ontzettend blij zijn met de band die mijn zus en ik hebben, ik heb het echt getroffen met haar. Dat een goede band niet vanzelfsprekend is hoor je helaas heel vaak.
Zo, en nog even snel nieuws van mijn kant: ik moet maandag geopereerd worden. En dan wordt direct daarna mijn been in het gips gezet (6 weken). Ben ik mooi klaar mee.
pi_55189978
Pruk wat een dilemma... geen tips in deze van mijn kant.

Wij eten vanavond nasi en morgen pizza of andersom. Tenzij ik morgen ineens nog heel veel zin heb om boodschappen te doen dan kan het ook nog wel weer wat anders dan pizza worden .
Weinig inspiratie qua avondeten en een lief die veel dingen niet lekker vind... Soms worden worteltjes en boontjes wel eens eentonig. Maar dan haal ik voor mezelf bietjes of rode kool ofzo en dan trekt hij maar een pot appelmoes open .
Fake it till you make it...
pi_55190610
spuug, ik heb dan toch even gemist wat er precies aan de hand is: is er toch iets gescheurd/gebroken? 6 weken, da's lang... sterkte!

pruk, lastig, maar je kunt het ook positief zien. als 't lukt is het ook wel mooi dat je vader die extra stimulans heeft gegeven om jullie onenigheden te overwinnen en een nieuwe start te maken. ik vind dat je als je zo'n mailtje gaat sturen het ook wel een eerlijke kans moet geven en niet eindeloos op oude koeien terug moet gaan komen. als je dat niet kunt kun je er beter niet aan beginnen. veel succes, 't is vast niet makkelijk. maar je vader vraagt het ook niet voor niks, en je bent nu misschien door deze zwangerschap ook wel weer in een nieuwe fase in je leven beland waarin je bepaalde dingen uit eerdere fases makkelijker kunt relativeren en afsluiten.

voor wie nog inspiratie nodig heeft: wij eten taco's vanavond.
  dinsdag 11 december 2007 @ 13:42:16 #283
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55190737
taco's bah.... ik heb echt nergens zin
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_55190835
En een bakje kibbeling met onmundig veel knoflooksaus ? Zelfs dat niet, Bar ?
  dinsdag 11 december 2007 @ 13:47:13 #285
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_55190849
Jeetje Spuug. Wat kut zeg. Succes.
  dinsdag 11 december 2007 @ 13:59:36 #286
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55191075
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 13:46 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
En een bakje kibbeling met onmundig veel knoflooksaus ? Zelfs dat niet, Bar ?
Nee ook dat niet, krijg geen hap door mijn keel momenteel
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  Moderator dinsdag 11 december 2007 @ 14:02:05 #287
5428 crew  miss_sly
pi_55191132
Bar, niet forceren hoor. Misschien krijg je straks nog ergens zin in, maar zo niet...een dagje kan dat geen kwaad, toch?
pi_55191156
logisch meid, ik las net je post in 't 'en dan gaat het mis' topic. doe maar gewoon even alleen waar je wél zin in hebt.
pi_55191193
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 13:59 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Nee ook dat niet, krijg geen hap door mijn keel momenteel
Dan een dikke X vanuit Den Haag.
pi_55191544
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 13:35 schreef bixister het volgende:
spuug, ik heb dan toch even gemist wat er precies aan de hand is: is er toch iets gescheurd/gebroken? 6 weken, da's lang... sterkte!

pruk, lastig, maar je kunt het ook positief zien. als 't lukt is het ook wel mooi dat je vader die extra stimulans heeft gegeven om jullie onenigheden te overwinnen en een nieuwe start te maken. ik vind dat je als je zo'n mailtje gaat sturen het ook wel een eerlijke kans moet geven en niet eindeloos op oude koeien terug moet gaan komen. als je dat niet kunt kun je er beter niet aan beginnen. veel succes, 't is vast niet makkelijk. maar je vader vraagt het ook niet voor niks, en je bent nu misschien door deze zwangerschap ook wel weer in een nieuwe fase in je leven beland waarin je bepaalde dingen uit eerdere fases makkelijker kunt relativeren en afsluiten.

voor wie nog inspiratie nodig heeft: wij eten taco's vanavond.
Dat mailtje kan ik wel sturen, ik wil haar toch een aantal dingen wel melden die verder niets met mijn vaders verzoek te maken hebben, maar met haar situatie op dit moment. Maarja, hoe ik de rest aan ga pakken weet ik nog niet. Maarja, ben allang blij dat jullie het ook niet weten, ligt het in ieder geval niet aan mij
  dinsdag 11 december 2007 @ 14:50:59 #291
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55192311
Oh, en voor de geinteresseerden (en twijfelkonten), net bij de Bart Smit hier een hele stapel kerststalletjes voor 19,95.

Nee, ik heb het (nog?) niet gedaan.
pi_55192526
Michel wil nog steeds geen kerststalletje van Little People

Ik eet idd geregeld van de site van het voedingscentrum. Staan hele lekkere gerechten.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 11 december 2007 @ 15:13:07 #293
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_55192845
En ook bij de Blokker zijn ze in de aanbieding alleen kosten ze daar ¤ 27.95
  Moderator dinsdag 11 december 2007 @ 15:40:23 #294
5428 crew  miss_sly
pi_55193481
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 13:03 schreef Spuuglokje het volgende:

Miss-Sly, wat vreselijk jammer voor je dat jij zo'n moeizame relatie hebt met je broer. Ik mag zo ontzettend blij zijn met de band die mijn zus en ik hebben, ik heb het echt getroffen met haar. Dat een goede band niet vanzelfsprekend is hoor je helaas heel vaak.
Met mijn zus heb ik een goede band, gelukkig! haar band met onze broer is wel iets beter, maar ook niet goed. Heeft ook wel wat te maken met hoe hij is, maar daar ga ik verder maar niet over uitweiden
Vanzelfsprekend is het inderdaad allemaal niet, helaas.
quote:
Zo, en nog even snel nieuws van mijn kant: ik moet maandag geopereerd worden. En dan wordt direct daarna mijn been in het gips gezet (6 weken). Ben ik mooi klaar mee.
He, Spuug, wat naar!
pi_55194197
Spuug, ik had helemaal over je gips heen gelezen! Wat een gedoe En dan lekker met de feestdagen in het gips, dat is geen doen
pi_55194389
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 11 december 2007 @ 16:16:51 #297
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55194449

Ik heb er ook overheen gelezen.
Toch een operatie... wat balen Spuug... en dan 6 weken gips. Pffff, ben je mooi klaar mee met de feestdagen enzo.
pi_55194604
Spuug Dat suckt! Hoe ga je dat doen met je kinderen halen en brengen??
Saartje
  dinsdag 11 december 2007 @ 16:25:54 #299
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_55194653
Oh bah, Spuuglokje, dat had S dus ook, een operatie en dan zo lang gips. Een jaar terug.
Dat is echt rot. Sterkte.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 11 december 2007 @ 17:05:40 #300
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_55195547
Ad-Jan haalt en brengt de kinderen, 't is op loopafstand (ik kan de school zien vanuit 't raam), dus dat is goed geregeld hoor. Ik hoop echt zó dat niet uitgerekend op maandag mijn zus gaat bevallen, daar maak ik me nog het meest druk om. Dat ik niet meteen naar d'r toe kan. Iedere andere dag kan ik me er naartoe slepen, alleen die maandag niet. Ach, afwachten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')