Bevestigd en getestquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:15 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Daar wou ik even op terug komen he!
Ik kreeg hem dieper erin dan bij Tim en de Purple Intruder!
SeksueelOverdraagbaarTalent
quote:
Eens.quote:En deo optiefen met je grafhoerentopique's
Ik heb net godverdomme 6 kuttopics op eigen risico in [ONZ] geopend, godzijdank geen note of 3quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:59 schreef outsidr het volgende:
[..]
Bevestigd en getest![]()
En deo optiefen met je grafhoerentopique's
Als IK het zelfs kon lijkt het me toch niet al te moeilijk voor iemand die nog wel enig verstand heeft van computerzooiquote:Op zaterdag 8 december 2007 02:20 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
JA doe maar, ik kon nisk beginnen met die link in de OP
Vind je het heel gek rond dat tijdstipquote:Op zaterdag 8 december 2007 02:50 schreef Paramnesia het volgende:
Tit topic is doood swa.
Dan moet je gratz zeggen newb.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:31 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dong
ik ga in januari van 100 gigabyte naar 1 Terrabytequote:Op zaterdag 8 december 2007 18:51 schreef Berenanus het volgende:
Heb mijn 500gb schijf die ik voor kerst krijg al in gebruik
heb nu tegen de 2 TB in mijn kamer, alleen is de helft maar aangeslotenquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik ga in januari van 100 gigabyte naar 1 Terrabyte~
Woooooooooow wordt je daar nou geil van?quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik ga in januari van 100 gigabyte naar 1 Terrabyte~
Zie eerdere postquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:19 schreef Berenanus het volgende:
heb nu tegen de 2 TB in mijn kamer, alleen is de helft maar aangesloten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |