Volgens mij kun je Applecare alleen nemen als je Mac nog in de garantieperiode van het eerste jaar zit.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Gaat dat ook als ie ouder is dan een jaar..? Ik heb mijn MBP nog niet gesobchakked
\quote:Op woensdag 12 december 2007 16:17 schreef ikweetnix00 het volgende:
toch nog een vraagje over een macbook. Hoelang gaan ze gemiddeld mee? Ik bedoel, hoeveel toekomstige OSXen zal ik nog kunnen draaien met de bijbehoorden programma's.
Me pc van nu, AMD 2400, was een aantal jaar geleden snel, maar nu.... Ik lees dat Apple producten toch langer bruikbaar zijn en dat daardoor de afschrijving veel minder is?
Leopard draait beter en sneller op m'n iBook van 2,5 jaar oud dan Tiger deed.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:17 schreef ikweetnix00 het volgende:
toch nog een vraagje over een macbook. Hoelang gaan ze gemiddeld mee? Ik bedoel, hoeveel toekomstige OSXen zal ik nog kunnen draaien met de bijbehoorden programma's.
Me pc van nu, AMD 2400, was een aantal jaar geleden snel, maar nu.... Ik lees dat Apple producten toch langer bruikbaar zijn en dat daardoor de afschrijving veel minder is?
Bij de laptops niet. iMac etc zit geloof ik wel anders.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:20 schreef Junkie het volgende:
En Apple gaat niet zeuren dat de AppleCare uit een ander land komt?
En je hebt die MacBook niet gekocht om weer een tas te mogen kopen?quote:Op woensdag 12 december 2007 17:20 schreef Guppyfriend het volgende:
kheb een dock connector voor mn iPod Classic, en een tas voor mn MacBook gekochtnu nog wachten tot mn MacBook dr is!
ssst, dat mag mn vriend niet weten!!!quote:Op woensdag 12 december 2007 18:20 schreef Junkie het volgende:
[..]
En je hebt die MacBook niet gekocht om weer een tas te mogen kopen?![]()
deze:quote:Welke heb je gekocht?
Kun je niks aan doen, dat is om tegen te gaan dat jij je DVDs in een ander land koopt.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:24 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]
Doe ik net Death Proof in m'n Macbook krijg ik weer het bovenstaande te zien.
Hoe zorg ik er voor dat ik dat niet steeds hoef te veranderen. Het zijn gewoon gekochte dvd's. Geen gedonwnloade Amerikaanse dvd's. Mag toch hopen dat ik dit gezeik niet blijf houden.....
Meen je niet! Ik heb deze dvd's gewoon hier bij de muziekwinkel gekocht! Dit is wel heel kut!quote:Op woensdag 12 december 2007 21:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Kun je niks aan doen, dat is om tegen te gaan dat jij je DVDs in een ander land koopt.
Als je je regiocode nu hebt ingesteld op 2 dan hoef je hem als het goed is in het vervolg niet meer te veranderen. 2 is namelijk de standaard regiocode voor Europese dvd's.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:24 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe zorg ik er voor dat ik dat niet steeds hoef te veranderen. Het zijn gewoon gekochte dvd's. Geen gedonwnloade Amerikaanse dvd's. Mag toch hopen dat ik dit gezeik niet blijf houden.....
D'r is wel ergens iets die dat 'nog 4 keer' omzet naar 999 keer oid, moet je even Googlen.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:24 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]
Het grote Apple iPodtopic deel 29quote:Op woensdag 12 december 2007 23:10 schreef Chen het volgende:
Weet iemand misschien waar ik het ipod topic kan vinden?
Naar wat?quote:Op woensdag 12 december 2007 23:31 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
D'r is wel ergens iets die dat 'nog 4 keer' omzet naar 999 keer oid, moet je even Googlen.
Kan nog vier keer veranderd. Terugbrengen is nergens voor nodig.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:11 schreef Maidenfan het volgende:
Sja, terugbrengen of de dvd-drive regiofree flashen...
Een andere optie is regiovrij rippen met mactheripper...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |