Was even weg, wie is haar??? de zuurpruim L???quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:51 schreef schatje het volgende:
Wat zei Dimiri nou toen straks? Is er een kans dat ik bij je mag blijven slapen? Hij is haar in ieder geval aan het versieren.
Hindoe Roekie.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:52 schreef KimiK het volgende:
[..]
Was even weg, wie is haar??? de zuurpruim L???
Spannend hequote:Op vrijdag 7 december 2007 22:51 schreef Starlie het volgende:
Wat doet Dimitri daar nu weer? Roekie versieren? In de hoop dat Luc gaat flippen en Selene weer jaloers wordt dat Luc jaloers wordt op Dimitri en Roekie? Waarna Selene stampvoetend wegloopt en blert: "HET IS MIJN VERJAARDAG"!!!!
It's my party and I cry if I want to ....quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:51 schreef Starlie het volgende:
Wat doet Dimitri daar nu weer? Roekie versieren? In de hoop dat Luc gaat flippen en Selene weer jaloers wordt dat Luc jaloers wordt op Dimitri en Roekie? Waarna Selene stampvoetend wegloopt en blert: "HET IS MIJN VERJAARDAG"!!!!
Dat wel, maar vind die van Guido Weijers leukerquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:52 schreef farscapevr6 het volgende:
whehehehehe dimitri en versieren
noem je een oximoron ofzo toch??
Echt wel !quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:58 schreef yellowfirst het volgende:
Als, ik zeg als, Amanda de villa wint, dan vergokt ze het in de kortste tijd, een gokster in spè....
als die nou een uurtje rekt kan ze ook niet meer janken, want dan is ze al niet meer jarig.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:51 schreef Starlie het volgende:
Hoezo is dit relevant...quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:06 schreef SiRojK het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat de camera het niet heeft
en zelfs al was degene niet in de ruimte, dan heeft hij het toch gedaan........quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:06 schreef yellowfirst het volgende:
Dat kan maar èèn iemand gedaan hebben..........
Gezien hoe woest Amanda alle fiches aan het wisselen was, zou het kunnen inderdaad en Jaap z'n hoofd is anders dan wanneer hij liegt. (maarja, wat zegt datquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:14 schreef blomst het volgende:
Jaap doet wel anders dan anders als hij liegt, dus het kan ook nog wel eens waar zijn.
Had ie ze ook echt opgezet hoor....quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio staat weer eens riant vals te spelen. Hij claimt datt hij 100 op 8 heeft gezet. En iemand anders heeft z'n fiches weggepakt, beweert hij ......
Houden zo.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:15 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Dat klef tussen LL en S stelt ook niets voor . ze hangen alleen maar om elkaars nek. ik heb ze nog geen mond/tong kus zien maken
Gaat Selene nog janken dat Jaap haar feestje verpest?quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:09 schreef blomst het volgende:
Lieke kan van Selene muntjes krijgen, maar ze mag dan niet aan Jaap geven.
Maar het zijn wel dezelfde fiches als de CP'squote:Op vrijdag 7 december 2007 23:16 schreef rooie3 het volgende:
En Brian loopt nu met het tinkie winkie tasje.Hij kan toch niet meer winnen.
Brian gaf punten aan Luc om te zorgen dat Lieke niet wintquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:16 schreef Desii het volgende:
Wat deed Brian net met het tasje van Amanda samen met Luc
Als Deborah Flens er is niet.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:18 schreef SiRojK het volgende:
LOL, consequenties voor degene die liegt.. Ik heb het gevoel dat Amanda of Brian iets moet opbiechten!
wat zei hij..... hoorde alleen Jaapquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:19 schreef rooie3 het volgende:
Gadver als Brian niet wint word hij echt gemeen.
Jaap word opeens een beetje link omdat Brian out of the blue weer over Cora begint.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio wordt ineens een beetje nerveus .......
[ afbeelding ]
Dat gerucht van Amanda ontstond hier, maar ik zag alleen maar dat ze een leeg tasje pakte. Ze had al haar punten in haar hand en deed die in het tasje. En toen pakte ze het papiergeld tussen haar tieten en deed dat ook in het tasje.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:19 schreef avonne het volgende:
Even optellen.
- Amanda schijnt een voorraad fiches in de kast te hebben.
- Luc geeft fiches aan Selene
- Selene geeft fiches aan Lieke
- Amanda geeft haar tasje aan Brian
- Brian geeft fiches aan Luc
Zijn we bezig met een gezelsschapsspel a la BB5? "zoek en verstop opnieuw het geld van Roel"?
Luc zei net tegen elene dat hij ze evenredig wilde verdelen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:19 schreef Marieke_B het volgende:
Als Luc straks de meeste punten heeft, geeftie Brian en Amanda vast de meeste CP's
Het is niet gezien op de beelden...het wordt nog uitgezocht.
Later wordt bekend gemaakt wie de winnaar is, voor de leugenaar/valsspeler volgen zowiezo consequenties.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:18 schreef schatje het volgende:
Dimiri loopt daar ook rond als een zaadkanon.
Flauwe kutopmerking idd. Luc, Amanda en Brian zijn aan het ratten?quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:19 schreef SiRojK het volgende:
Brian met zijn zwakke steek onder de gordel
Jaap: Ik weet zeker dat het zo is, ik ga hier niet mensen lopen bedriegen
Brian: Ja, net zoals Cora dat niet deed
Jaap: *vol verbazing!*, Cora heeft hier net zoveel mee te maken als jou broer of je moeder
Die gaat zo de dames plezieren als de heren zometeen weg zijn.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:23 schreef chufi het volgende:
Wat doet Dimi eigenlijk daar ? Hij heeft geen butler outfit aan !
quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:19 schreef avonne het volgende:
Even optellen.
- Amanda schijnt een voorraad fiches in de kast te hebben.
- Luc geeft fiches aan Selene
- Selene geeft fiches aan Lieke
- Amanda geeft haar tasje aan Brian
- Brian geeft fiches aan Luc
Zijn we bezig met een gezelsschapsspel a la BB5? "zoek en verstop opnieuw het geld van Roel"?
Die is daar om Huub jaloers te maken. Hij gaat lekker een beetje lopen flirten met Lieke.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:23 schreef chufi het volgende:
Hij heeft eindelijk een verhaallijn gekregen met het versieren van Lieke.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:23 schreef chufi het volgende:
Brian noemde Cora net ' grappenderwijs' .quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Flauwe kutopmerking idd. Luc, Amanda en Brian zijn aan het ratten?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:24 schreef SiRojK het volgende:
LOL, Die croupier heeft 1 x 500 uitgegeven, nu heeft Luc er ineens 2
lieke t laatste zetje richting b en a gevenquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:23 schreef chufi het volgende:
Laat ze lekker gaan. Dimitri Lieke lijkt me vannacht veel leuker als Huub Lieke.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:22 schreef Kaleddis het volgende:
Zie je wel. Dimitri staat te slijmen bij Lieke
Brian!quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:24 schreef SiRojK het volgende:
LOL, Die croupier heeft 1 x 500 uitgegeven, nu heeft Luc er ineens 2
Als vooruitlopende revanche op de groupies die Huub straks mee wil nemen na het optreden..quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:24 schreef marky het volgende:
[..]
Die is daar om Huub jaloers te maken. Hij gaat lekker een beetje lopen flirten met Lieke.
Nee, ben het ook helemaal met deze verhaallijn eensquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Laat ze lekker gaan. Dimitri Lieke lijkt me vannacht veel leuker als Huub Lieke.![]()
Ik ben die ruzies zo zat.![]()
quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Laat ze lekker gaan. Dimitri Lieke lijkt me vannacht veel leuker als Huub Lieke.![]()
Ik ben die ruzies zo zat.![]()
'n Villa vol vrouwen en vanacht komen er nog twee danseressen bij ....... Dat wordt schuiven met slaapplaatsenquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:26 schreef Myriam1978 het volgende:
ok wat zijn de nachtactiviteiten?
Ik ook, maar dan wel helemaal per ongeluk hoorquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:30 schreef Kaleddis het volgende:
Ik denk toch dat Amanda liegt/per ongeluk de fiches heeft verplaatst
Ik denk dat Brian ze weggesneakt heeft.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:30 schreef Kaleddis het volgende:
Ik denk toch dat Amanda liegt/per ongeluk de fiches heeft verplaatst
Als hij in de buurt van mijn vriendinneke zijn kunsten zou gaan vertonen was hij voorlopig uitgereptquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:29 schreef Myriam1978 het volgende:
Luc is de ultieme versierder: Shanti, Naida, Lieke, Roekshanna en Selene (=die hem te pakken heeft). Mooi ik zou ook voor hem vallen.
Zij zegt:" ik wil een kus van je. Snel ook!"
Dimitri moet nu tv momentje scoren met Lieke.. (heeft hij toen ook moeten doen op het jaarfeest met Nadia).. dan kunnen ze daar weer een leuk verhaal bij verzinnen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:23 schreef chufi het volgende:
Wat een coole avatar. Lijken mijn drie bengeltjes welquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan wel helemaal per ongeluk hoor
Master Boot Record?quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:31 schreef avonne het volgende:
En Luc had dus opeens teveel punten?
Vandaar dat hij naar de private liep om met achter te bellen?
Of ging hij plassen in de MBR?
Ik denk dat je Amanda onderschat. Ze heeft haar back-up verhaal al helemaal uitgebreid verteld.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat Brian ze weggesneakt heeft.
Ik heb de achterkant ookquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:32 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Wat een coole avatar. Lijken mijn drie bengeltjes wel
Typisch die vieze insinuerende opmerkingen van Brian weer....zaken erbij halen die er niet toe doenquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:19 schreef SiRojK het volgende:
Brian met zijn zwakke steek onder de gordel
Jaap: Ik weet zeker dat het zo is, ik ga hier niet mensen lopen bedriegen
Brian: Ja, net zoals Cora dat niet deed
Jaap: *vol verbazing!*, Cora heeft hier net zoveel mee te maken als jou broer of je moeder
Ik nu ookquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb de achterkant ook![]()
[ afbeelding ]
Is er iemand dood ?quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:35 schreef Marieke_B het volgende:
Het lijkt wel Cluedo hier
Hier is de voorkant iets groterquote:
En Japio bedreigt de croupier ..... "Als jij op deze manier doorgaat is je bedrijf snel naar de knoppen. Jij beschuldigd mij van valsspelen. ...."quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:36 schreef SiRojK het volgende:
Amanda krabbelt wel iets meer terug vind ik
Ik vind dit geen onprettige aanblik ( de vorige cap was duidelijker btw)quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Selene hoort nu van haar vriendin dat ze riant in beeld is geweest. Ook een YouTube filmpje. Dat zal wel dit moment zijn geweest .......
[ afbeelding ]
Da's een cool plan, moordspel in de villaquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:35 schreef Marieke_B het volgende:
Het lijkt wel Cluedo hier
Amanda krabbelt heeeeeeeeeeeel veel terug, ze gaat het nu gooien op het feit dat ze teveel gedronken heeft!quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:36 schreef SiRojK het volgende:
Ikke!!! In de badkamer met een mes!!quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:39 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Da's een cool plan, moorspel in de villa
[ afbeelding ]
Who did it![]()
Ze kijkt ook met van die grote ogen, da's verdachtquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:36 schreef SiRojK het volgende:
Ja Brianquote:
Dat was een grapje, overduidelijk!quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En Japio bedreigt de croupier ..... "Als jij op deze manier doorgaat is je bedrijf snel naar de knoppen. Jij beschuldigd mij van valsspelen. ...."
briljante verhaallijn!quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:39 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Da's een cool plan, moordspel in de villa
[ afbeelding ]
Who did it![]()
Hier: [Photoshop]The Golden Cage Fakes 3quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:40 schreef Desii het volgende:
[..]
Ja Brian... de dader is Sonique met een mes in de badkuip
Nu nog ff die fantastische cap zoeken
Lekker, dat spiegeleitjequote:Op vrijdag 7 december 2007 23:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Selene hoort nu van haar vriendin dat ze riant in beeld is geweest. Ook een YouTube filmpje. Dat zal wel dit moment zijn geweest .......
[ afbeelding ]
Hoe zielig.............quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:40 schreef blomst het volgende:
Nu had Luc al een duizendmuntje terwijl die niet was uitgereikt.
Volgens mij Brian die Luc punten gaf.
Luc had er eerst 800 en Brian stopte hem later iets toe.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De croupier weet inmiddels zeker dat Luc vals heeft gespeeld. Hij had een muntje van 1000 en die hebben ze niet uitgegeven.
Hij moet maar een lammetjesteetje gaan klaar maken (in plaats van Seleentje of zichzelf)quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De croupier weet inmiddels zeker dat Luc vals heeft gespeeld. Hij had een muntje van 1000 en die hebben ze niet uitgegeven.
Goh verbazingwekkend, een Antilliaan en een ex-bajesklant die stelenquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:42 schreef blomst het volgende:
[..]
Luc had er eerst 800 en Brian stopte hem later iets toe.
Welnee zeg, die heeft helemaal geen optredens. Hij wordt nooit geboektquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:43 schreef Kaleddis het volgende:
Zou Dubbel Lullig nu echt naar een optreden moeten. Op de een of andere manier denk ik van niet...
Tis al kwart voor twaalf. Ik denk niet dat iemand nog ergens naar toe gaat.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:43 schreef Kaleddis het volgende:
Zou Dubbel Lullig nu echt naar een optreden moeten. Op de een of andere manier denk ik van niet...
Ze zijn zooooooo egocentrisch allemaal, boehoeeeeeequote:Op vrijdag 7 december 2007 23:45 schreef Scandalous het volgende:
Selene vond het echt een rotstreek dat Jaap vlees had besteld, terwijl ze geen vlees eet, alleen speklapjes en schnitzels...
Die dombo blijft dat maar de streams opgooienquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:46 schreef SiRojK het volgende:
Tim vraagt: En hoeveel contactpunten heb jij?
Amanda: Ik heb er altijd genoeg, ik kan altijd iemand uitnodigen als ik wil..
En toch telken 3% oid, hmmmmmmmmmmmm, DEBORAH!!!
Ik lig vaak dubbel om je posts Frasier, maar soms flap je er te vlug iets uit.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:44 schreef Frasier het volgende:
[..]
Goh verbazingwekkend, een Antilliaan en een ex-bajesklant die stelen
![]()
Hoe vaak moet Amanda nog roepen dat ze een oneindige hoeveelheid CP's heeftquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:46 schreef SiRojK het volgende:
Tim vraagt: En hoeveel contactpunten heb jij?
Amanda: Ik heb er altijd genoeg, ik kan altijd iemand uitnodigen als ik wil..
En toch telken 3% oid, hmmmmmmmmmmmm, DEBORAH!!!
Ik zou er van balen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:47 schreef Ziet het volgende:
gezellig verjaardagsfeestje zeg...
zou selene dit gewild hebben?
Laat me raden, ze heeft het over Huub met iemand anders, en niet op een lieve manierquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:48 schreef blomst het volgende:
En wat doet Lieke...........................vul maar in.
Dat is net als Natasia die schreeuwt : IK BEN ONSCHENDBAAR... Die was ook echt onschendbaar, totdat ze zelf weg wou/werd getoneelhaakt... Maar op regels is haar nooit wat gedaan door het hokjequote:Op vrijdag 7 december 2007 23:48 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hoe vaak moet Amanda nog roepen dat ze een oneindige hoeveelheid CP's heeft
quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:39 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Da's een cool plan, moordspel in de villa
[ afbeelding ]
Who did it![]()
Oh sorry, is Brain geen Antilliaan dan?quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik lig vaak dubbel om je postst Frasier, maar soms flap je er te vlug iets uit.
Klopt, hij is een Nederlanderquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:49 schreef Frasier het volgende:
[..]
Oh sorry, is Brain geen Antilliaan dan?
door voor de koelkastquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:49 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Laat me raden, ze heeft het over Huub met iemand anders, en niet op een lieve manier
Waarop die andere zegt: "Dat weet Amanda wel"quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:50 schreef SiRojK het volgende:
Ene gast: je moet ff naar de kapsalon
Andere gast: Ja oké, maar WAAR DE FUCK is die kapsalon
quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:18 schreef schatje het volgende:
Dimiri loopt daar ook rond als een zaadkanon.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:51 schreef Frasier het volgende:
[..]
Waarop die andere zegt: "Dat weet Amanda wel"
Dat op de eerste plaats, maar de antiliaan in mijn familie is het bewijs van het tegendeel van jouw gedachtengang. Maar ik weet dat je het niet verkeerd bedoeld. Hou je niet in.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:49 schreef Frasier het volgende:
[..]
Oh sorry, is Brain geen Antilliaan dan?
Lieke mag niet in de Jacuzziquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:53 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
![]()
![]()
De croupiers blijven trouwens ook en een daarvan wil met Lieke in de Jacuzzi
Het had een broer van mij kunnen zijnquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik lig vaak dubbel om je posts Frasier, maar soms flap je er te vlug iets uit.
Dan wil ik niet weten hoe ze is als ze zegt dat ze bezopen isquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:54 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Aman twijfelt of ze dronken is !
Lieke weer aan het zeiken ?quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het had een broer van mijh kunnen zijn
Verdomd, het is dat jij nu post, maar ik had jullie inderdaad door elkaar gehaaldquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het had een broer van mijh kunnen zijn
quote:
Wie is Debby nou weer?quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:56 schreef Frasier het volgende:
[..]
Niet als ze haar mondje dicht houdt
Misschien kan BSOL ff een cap maken en PeterDB een geluidsfragmentjequote:Op vrijdag 7 december 2007 23:56 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik vind Belgische bonbonnetjes ook lekker.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het had een broer van mij kunnen zijn
is dat Belgische bonbonnetje er nog?![]()
Bedoel je die nu chips eet? en met Jaap praat?quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:56 schreef Frasier het volgende:
[..]
Als ik de streams aanzet en dat is tegenwoordig echt heel weinig, dan is het enige wat ik hoor van Lieke negatief praten over Huub. Dus ik had haar op mute staan en dacht gooi deze er maar ff tussendoor want het zal vast wel weer waar zijn.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij hebt ook weinig nodig om dit er tussendoor te kunnen gooien
Jaquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:58 schreef blomst het volgende:
[..]
Bedoel je die nu chips eet? en met Jaap praat?
Je had dan ook gelijk hoorquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Als ik de streams aanzet en dat is tegenwoordig echt heel weinig, dan is het enige wat ik hoor van Lieke negatief praten over Huub. Dus ik had haar op mute staan en dacht gooi deze er maar ff tussendoor want het zal vast wel weer waar zijn.
Was ff met iets anders bezig. Wie wil je op de cap, deze ?quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:58 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Misschien kan BSOL ff een cap maken en PeterDB een geluidsfragmentje
Oh! Leuke meid, maar ze heeft dus een geile stem, waar je het wel op kan ?quote:
Mja, is niet echt het type marinierquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:00 schreef Myriam1978 het volgende:
Wessel valt op Lieke
quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Was ff met iets anders bezig. Wie wil je op de cap, deze ?
[ afbeelding ]
Ik heb een zwak voor Belgische damesquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh! Leuke meid, maar ze heeft dus een geile stem, waar je het wel op kan ?
Hij is croupier en/of dealer bij het casinoquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:01 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Mja, is niet echt het type marinier
Tja zo kan je het ook zeggen!!quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:02 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor Belgische dames
quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:56 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Verdomd, het is dat jij nu post, maar ik had jullie inderdaad door elkaar gehaald
dat vroeg ik me ook af... ik denk dat die croupier figuur zijn taak qua lieke overneemtquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:03 schreef Kaleddis het volgende:
Is Dimitri nu weg eigenlijk ?
Nouja, casino : Timsfuncasinoquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij is croupier en/of dealer bij het casino
Zal wel ff achter zitten voor nieuw scripquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:03 schreef Kaleddis het volgende:
Komt zo strippen voor Lieke zekerquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal wel ff achter zitten voor nieuw scrip
Ja mij ook. Doen ze zoveel moeite om veel mensen in huis te halen, mooie kleding te geven en dan word het zo'n laf feestjequote:Op zaterdag 8 december 2007 00:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Toch valt het feestje me tegen. Ik had gehoopt op een losgaande dansende meute. Veel muziek en dansende meisjes die het door een vleugje alcohol een beetje minder chagrijnig bekjken als normaal
Als ik me niet vergis is hij mee naar het optreden. Weet het niet zeker.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:03 schreef Kaleddis het volgende:
Jij wil zeker de dipsaus zijn?quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Van chips ben ik ook niet vies.
quote:
quote:
Een soort Fête Blanche? Weet je nog, vroegerquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Toch valt het feestje me tegen. Ik had gehoopt op een losgaande dansende meute. Veel muziek en dansende meisjes die het door een vleugje alcohol een beetje minder chagrijnig bekjken als normaal
het is gewoon een kutfeestquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Eens even goed oplettenquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:09 schreef mootie het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=57109&sess=14591
Filmpje casino Jaap/Amanda
Niet zo gek hoor met al die vrouwen.....quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:10 schreef 2live het volgende:
[..]
het is gewoon een kutfeest![]()
Ik hoor selene nog niet klagen.
Jij vind een feest met allemaal vrouwen kutquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:12 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Niet zo gek hoor met al die vrouwen.....
Zal er wel op uitdraaien dat ze het niet konden zien en iedereen krijgt 100 cpt.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:12 schreef blomst het volgende:
pfffff, ik zit hier te wachten op de uitslag, maar ik lees het morgen wel.
En is er wat op te zien ?quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:09 schreef mootie het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=57109&sess=14591
Filmpje casino Jaap/Amanda
Dom mokkelquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
Volgens Deborah Flens nietIncompetent kutwijf met haar incompetente kutpersoneel
Als het allemaal ruk is dan zijn er teveel Ricardos....quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:12 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jij vind een feest met allemaal vrouwen kut
Flauw, de valsspelers gewoon diskwalificeren. Hebben ze de balle niet voorquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zal er wel op uitdraaien dat ze het niet konden zien en iedereen krijgt 100 cpt.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:12 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jij vind een feest met allemaal vrouwen kut
Ik zag dat Aman eerst punten op 8 had, ze daarna verplaatste! Geen punten van Jaap gezien, wel dat ie met zn vinger wees op achten mogelijk zei 100 pnt ..quote:
Best wel kans dat de echte valsspeler Brian is ..... En hij gaf z'n punten aan Luc. Nu is Luc verdacht door die 'gestolen' 1000 punten.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
Flauw, de valsspelers gewoon diskwalificeren. Hebben ze de balle niet voor
quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:18 schreef Kaleddis het volgende:
Jaap liegt![]()
Hij legt overal rondom de 8 fiches, maar niet op de 8
Amanda haalt ze wel net voor het einde van de 8 af.
Jaap zegt wel bij voorbaat tegen de croupier dat hij het gehele 1e vak belegd heeft
dan moeten de 100 punten onder die van Amanda hebben gezeten, maar het lijkt er op dat Jaap ongelijk heeft.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag dat Aman eerst punten op 8 had, ze daarna verplaatste! Geen punten van Jaap gezien, wel dat ie met zn vinger wees op achten mogelijk zei 100 pnt ..
Zal me niks verbazen.Hij liep later met dat domme tasje.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Best wel kans dat de echte valsspeler Brian is ..... En hij gaf z'n punten aan Luc. Nu is Luc verdacht door die 'gestolen' 1000 punten.
Welneeeee, dat hebben ze nog nooit gedaanquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Sttttttttttttt straks luistert de redactie een keer naar ons.Gewoon zeggen dat Jaap heeft gewonnen
Dat zag ik ook... Jaap zei op een gegeven moment dat het hele vak wat daar lag van hem was... maar op acht hebben alleen maar de roze door Amanda neergelegde fiches gelegen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag dat Aman eerst punten op 8 had, ze daarna verplaatste! Geen punten van Jaap gezien, wel dat ie met zn vinger wees op achten mogelijk zei 100 pnt ..
Ik vind het ook een schande. Hoe durft ze ons dit te flikken?quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:21 schreef Adothehague het volgende:
Ik vind Selene zo dronken onrespectvol tegen ons. Ik stuur hij bij deze naar huus
Luc gaf weer punten aan Selene door die ze daarna aan Lieke gafquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Best wel kans dat de echte valsspeler Brian is ..... En hij gaf z'n punten aan Luc. Nu is Luc verdacht door die 'gestolen' 1000 punten.
Die met die zwarte jurk heeft een snorquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:23 schreef Adothehague het volgende:
Die blonde linksachter de tafel is focking lekker
Hij wees wel gelijk op de 8 toen amanda de fiches weghaalde. Zo van hee mijn fiches zijn weg.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:23 schreef blomst het volgende:
Jammer dat de camera net wegdraaide toen Jaap de fiches verdeelde.
Die bedoel ik niet. Dat blonde meisje bedoel ik die die muzien uitzoekt links achter de tafel. Ze heet dieuwkequote:Op zaterdag 8 december 2007 00:24 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Die met die zwarte jurk heeft een snor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |