Was even weg, wie is haar??? de zuurpruim L???quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:51 schreef schatje het volgende:
Wat zei Dimiri nou toen straks? Is er een kans dat ik bij je mag blijven slapen? Hij is haar in ieder geval aan het versieren.
Hindoe Roekie.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:52 schreef KimiK het volgende:
[..]
Was even weg, wie is haar??? de zuurpruim L???
Spannend hequote:Op vrijdag 7 december 2007 22:51 schreef Starlie het volgende:
Wat doet Dimitri daar nu weer? Roekie versieren? In de hoop dat Luc gaat flippen en Selene weer jaloers wordt dat Luc jaloers wordt op Dimitri en Roekie? Waarna Selene stampvoetend wegloopt en blert: "HET IS MIJN VERJAARDAG"!!!!
It's my party and I cry if I want to ....quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:51 schreef Starlie het volgende:
Wat doet Dimitri daar nu weer? Roekie versieren? In de hoop dat Luc gaat flippen en Selene weer jaloers wordt dat Luc jaloers wordt op Dimitri en Roekie? Waarna Selene stampvoetend wegloopt en blert: "HET IS MIJN VERJAARDAG"!!!!
Dat wel, maar vind die van Guido Weijers leukerquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:52 schreef farscapevr6 het volgende:
whehehehehe dimitri en versieren
noem je een oximoron ofzo toch??
Echt wel !quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:58 schreef yellowfirst het volgende:
Als, ik zeg als, Amanda de villa wint, dan vergokt ze het in de kortste tijd, een gokster in spè....
als die nou een uurtje rekt kan ze ook niet meer janken, want dan is ze al niet meer jarig.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:51 schreef Starlie het volgende:
Hoezo is dit relevant...quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:06 schreef SiRojK het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat de camera het niet heeft
en zelfs al was degene niet in de ruimte, dan heeft hij het toch gedaan........quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:06 schreef yellowfirst het volgende:
Dat kan maar èèn iemand gedaan hebben..........
Gezien hoe woest Amanda alle fiches aan het wisselen was, zou het kunnen inderdaad en Jaap z'n hoofd is anders dan wanneer hij liegt. (maarja, wat zegt datquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:14 schreef blomst het volgende:
Jaap doet wel anders dan anders als hij liegt, dus het kan ook nog wel eens waar zijn.
Had ie ze ook echt opgezet hoor....quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio staat weer eens riant vals te spelen. Hij claimt datt hij 100 op 8 heeft gezet. En iemand anders heeft z'n fiches weggepakt, beweert hij ......
Houden zo.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:15 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Dat klef tussen LL en S stelt ook niets voor . ze hangen alleen maar om elkaars nek. ik heb ze nog geen mond/tong kus zien maken
Gaat Selene nog janken dat Jaap haar feestje verpest?quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:09 schreef blomst het volgende:
Lieke kan van Selene muntjes krijgen, maar ze mag dan niet aan Jaap geven.
Maar het zijn wel dezelfde fiches als de CP'squote:Op vrijdag 7 december 2007 23:16 schreef rooie3 het volgende:
En Brian loopt nu met het tinkie winkie tasje.Hij kan toch niet meer winnen.
Brian gaf punten aan Luc om te zorgen dat Lieke niet wintquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:16 schreef Desii het volgende:
Wat deed Brian net met het tasje van Amanda samen met Luc
Als Deborah Flens er is niet.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:18 schreef SiRojK het volgende:
LOL, consequenties voor degene die liegt.. Ik heb het gevoel dat Amanda of Brian iets moet opbiechten!
wat zei hij..... hoorde alleen Jaapquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:19 schreef rooie3 het volgende:
Gadver als Brian niet wint word hij echt gemeen.
Jaap word opeens een beetje link omdat Brian out of the blue weer over Cora begint.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio wordt ineens een beetje nerveus .......
[ afbeelding ]
Dat gerucht van Amanda ontstond hier, maar ik zag alleen maar dat ze een leeg tasje pakte. Ze had al haar punten in haar hand en deed die in het tasje. En toen pakte ze het papiergeld tussen haar tieten en deed dat ook in het tasje.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:19 schreef avonne het volgende:
Even optellen.
- Amanda schijnt een voorraad fiches in de kast te hebben.
- Luc geeft fiches aan Selene
- Selene geeft fiches aan Lieke
- Amanda geeft haar tasje aan Brian
- Brian geeft fiches aan Luc
Zijn we bezig met een gezelsschapsspel a la BB5? "zoek en verstop opnieuw het geld van Roel"?
Luc zei net tegen elene dat hij ze evenredig wilde verdelen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:19 schreef Marieke_B het volgende:
Als Luc straks de meeste punten heeft, geeftie Brian en Amanda vast de meeste CP's
Het is niet gezien op de beelden...het wordt nog uitgezocht.
Later wordt bekend gemaakt wie de winnaar is, voor de leugenaar/valsspeler volgen zowiezo consequenties.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:18 schreef schatje het volgende:
Dimiri loopt daar ook rond als een zaadkanon.
Flauwe kutopmerking idd. Luc, Amanda en Brian zijn aan het ratten?quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:19 schreef SiRojK het volgende:
Brian met zijn zwakke steek onder de gordel
Jaap: Ik weet zeker dat het zo is, ik ga hier niet mensen lopen bedriegen
Brian: Ja, net zoals Cora dat niet deed
Jaap: *vol verbazing!*, Cora heeft hier net zoveel mee te maken als jou broer of je moeder
Die gaat zo de dames plezieren als de heren zometeen weg zijn.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:23 schreef chufi het volgende:
Wat doet Dimi eigenlijk daar ? Hij heeft geen butler outfit aan !
quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:19 schreef avonne het volgende:
Even optellen.
- Amanda schijnt een voorraad fiches in de kast te hebben.
- Luc geeft fiches aan Selene
- Selene geeft fiches aan Lieke
- Amanda geeft haar tasje aan Brian
- Brian geeft fiches aan Luc
Zijn we bezig met een gezelsschapsspel a la BB5? "zoek en verstop opnieuw het geld van Roel"?
Die is daar om Huub jaloers te maken. Hij gaat lekker een beetje lopen flirten met Lieke.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:23 schreef chufi het volgende:
Hij heeft eindelijk een verhaallijn gekregen met het versieren van Lieke.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:23 schreef chufi het volgende:
Brian noemde Cora net ' grappenderwijs' .quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Flauwe kutopmerking idd. Luc, Amanda en Brian zijn aan het ratten?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:24 schreef SiRojK het volgende:
LOL, Die croupier heeft 1 x 500 uitgegeven, nu heeft Luc er ineens 2
lieke t laatste zetje richting b en a gevenquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:23 schreef chufi het volgende:
Laat ze lekker gaan. Dimitri Lieke lijkt me vannacht veel leuker als Huub Lieke.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:22 schreef Kaleddis het volgende:
Zie je wel. Dimitri staat te slijmen bij Lieke
Brian!quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:24 schreef SiRojK het volgende:
LOL, Die croupier heeft 1 x 500 uitgegeven, nu heeft Luc er ineens 2
Als vooruitlopende revanche op de groupies die Huub straks mee wil nemen na het optreden..quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:24 schreef marky het volgende:
[..]
Die is daar om Huub jaloers te maken. Hij gaat lekker een beetje lopen flirten met Lieke.
Nee, ben het ook helemaal met deze verhaallijn eensquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Laat ze lekker gaan. Dimitri Lieke lijkt me vannacht veel leuker als Huub Lieke.![]()
Ik ben die ruzies zo zat.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |