Die DD is een kenner!quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:59 schreef Dylan Dog het volgende:
Vanavond kan het maar 2 kanten op: het wordt 3-0 of 0-3.
Hij zal wel een keer tegen ajax gescoord hebben.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:43 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Hoe kan je nu iets tegen Oper hebben?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij zal wel een keer tegen ajax gescoord hebben.
Er kwam nog een 2e kleinere trein.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:46 schreef denthemen het volgende:
omg, ik heb nu al zin in volgende week
ff vraag tussendoor, weet iemand of er nou 1 of 2 treinen komen?
Zou er uberhaupt nog iemand meewillen?quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:46 schreef denthemen het volgende:
omg, ik heb nu al zin in volgende week
ff vraag tussendoor, weet iemand of er nou 1 of 2 treinen komen?
die speelt niet in de verdedigingquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:47 schreef BigKahuna het volgende:
Mist PSV Lazovic nou zo erg??
Denk het niet toch?
Nee wouters is een onbenulquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:47 schreef BigKahuna het volgende:
Denk het niet toch?
Ik denk wel dat hij gemist wordt.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:47 schreef BigKahuna het volgende:
Denk het niet toch?
Ik zou niet te vroeg juichen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:49 schreef Silenus het volgende:
Ik pak er even een biertje bij en ga lekker achterover zitten. Wat een héérlijke avond!
Lazovic is geen bepalende speler. Dus nee.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:47 schreef BigKahuna het volgende:
Denk het niet toch?
Helemaal mee eensch.. Die man maakt onbegrijpelijke opstellingen z'n wisselbeleid is ook niet om over naar huis te schrijven..quote:
Lazovic had ze er ook niet ingeschoten als je ze vanaf achter of het midden niet aanspeeltquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:49 schreef borisz het volgende:
Lazofiets scheelt weer een gele kaart of soms 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |