Zo ken ik je weer... toch nog een beetje van die grijze muizen mentaliteit hequote:Op zaterdag 8 december 2007 12:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik dacht: ik wacht even een post voordat ik![]()
![]()
begin te doen.
Sowwyquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hey, dat mocht je niet zeggen! [ afbeelding ]
Misschien moet ik toch maar mijn conceptnominaties voor de FOK!awards gaan aanpassen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hey, dat mocht je niet zeggen! [ afbeelding ]
Nou ja, tis je vergevenquote:
Komen er ook R&P-awardsquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien moet ik toch maar mijn conceptnominaties voor de FOK!awards gaan aanpassen.
Ach joh, de FOK! awards... who caresquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien moet ik toch maar mijn conceptnominaties voor de FOK!awards gaan aanpassen.
SINT IS ALWEER WEG HEUR!!!!quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ach joh, de FOK! awards... who cares
Ik neem het volgend jaar ook mee in mijn nominaties voor de SHO-awardsquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
quote:
We krijgen toch geen avatars...quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik neem het volgend jaar ook mee in mijn nominaties voor de SHO-awards
Ja, Erik heeft heel handig met die avatars gewacht op Abraham, en nu zouden die avatars dus als mosterd na de maaltijd komenquote:
Op termijn is het best hilarisch om zulke chatlogs door te lezenquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:47 schreef BVO het volgende:
[..]
M'n ex. Nu heb ik daar ook nog 15 Mb chatlogs van liggen, dus ach
. Ah, én hoge telefoonrekeningen. Ik voel dus met Dizer mee.
Ik wil weer "meest humorvolle user" winnen!quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |