Welterusten CLquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:46 schreef CherryLips het volgende:
naar bed.
Nou, welke awards kunnen we voor de R&P SC zoal bedenken?quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Goed punt. En ik zie dat ik mijn eerste nominatie al binnen heb.
In MUZ hebben we ook awards gehouden, in 2003 meen ik.
Nope, that would be most arrogant userquote:Op zondag 28 oktober 2007 01:25 schreef G.Fawkes het volgende:
Misschien kom ik wel in aanmerking voor de Gilles de La Tourette award
Kun je iets specifieker zijn in hetgeen hij precies niet doet? Geeft je pc nog een melding?quote:Op zondag 28 oktober 2007 09:05 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik wil Lost In Translation gaan kijken maar mijn pc pakt hem niet ofzo.
Nee, alleen no disc. als ik het dvd programma aan heb gezet. Maar normaal zou ie vanzelf opties moeten geven over wat met het schijfje te doen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 09:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je iets specifieker zijn in hetgeen hij precies niet doet? Geeft je pc nog een melding?
Uitstellen is een vies woord om te zeggen dat je je planning wat hebt omgegooid. Niks mis mee toch?quote:Op zondag 28 oktober 2007 09:19 schreef TwistedDarling het volgende:
Nevermind, hij doet het al. Bij poging 3.Even lekker genieten voor ik de rest van de dag ga studeren. Uitstelgedrag.
Klinkt idd stukken beter.quote:Op zondag 28 oktober 2007 09:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uitstellen is een vies woord om te zeggen dat je je planning wat hebt omgegooid. Niks mis mee toch?
Cool!quote:
Goede morgen. Tijd is naar voren geschoven. Dus moet ik bijna alweer op het werk zijn...quote:
Eénoog in het land der blinden... Waarschijnlijk heeft MNR nog niet zo heel veel echt arrogante personen ontmoet...quote:
We hebben overal een uur meer de tijd voor vandaagquote:Op zondag 28 oktober 2007 09:47 schreef G.Fawkes het volgende:
Goede morgen. Tijd is naar voren geschoven. Dus moet ik bijna alweer op het werk zijn...
Ja, het wordt misschien wel een gedeelte eerste plek als ik het nu zo bekijkquote:Op zondag 28 oktober 2007 09:48 schreef AirwiN het volgende:
Eénoog in het land der blinden... Waarschijnlijk heeft MNR nog niet zo heel veel echt arrogante personen ontmoet...
Ik hoor het net. Geweldig!quote:Op zondag 28 oktober 2007 09:50 schreef MNR het volgende:
[..]
We hebben overal een uur meer de tijd voor vandaag![]()
Marco op de radioVeel plezier op je werk!
Kijk, dat is nou enthousiasmequote:
Ja super!quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:04 schreef Emel het volgende:
Kijk, dat is nou enthousiasme![]()
Hoe is het? lukt het met de laatste loodjes?
Dat bedoel ik nou... Als het een schatje was, dan was hij niet echt arrogant. Dat was dan allemaal toneel...quote:Op zondag 28 oktober 2007 09:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, het wordt misschien wel een gedeelte eerste plek als ik het nu zo bekijk![]()
MNR heeft zelfs een relatie gehad met een arrogantje, maar hij was wel een schatje![]()
Fijn om te horen!quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja super!Het gaat helemaal goedkomen, alles
![]()
En jij? Lekker geslapen? En hoe was het gister in Antwerpen?
True feelings are masked. Maar jij bent dus een echte klootzak? Een ware arrogante?quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:07 schreef AirwiN het volgende:
Dat bedoel ik nou... Als het een schatje was, dan was hij niet echt arrogant. Dat was dan allemaal toneel...
Nice to hear. En werken op zondag? Nou, hier dan een leuk liedje voor je voor lekkere positieve energiequote:Op zondag 28 oktober 2007 10:09 schreef Emel het volgende:
Fijn om te horen!Afgestudeerd zijn is zo super
![]()
Met mij gaat ook goed, heerlijk geslapen. Antwerpen was ook gaaf!
Vandaag werken helaas
Nee, het is toch geweldig!quote:
maar maakt dat jou blind?quote:Op zondag 28 oktober 2007 09:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eénoog in het land der blinden... Waarschijnlijk heeft MNR nog niet zo heel veel echt arrogante personen ontmoet...
Alles wat blind is laat ik weg halen.quote:
Ohio gozaimasquote:
airwin ook?quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alles wat blind is laat ik weg halen.
Maar toen was er cola.quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:38 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen. Ik realiseer me net dat als ik deze nachtrust gisteren had gehad, ik gewoon tot half twaalf had geslapen.
Nee, ik heb inmiddels een andere levenshouding gevonden waar ik mij prima in kan vinden...quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:21 schreef MNR het volgende:
True feelings are masked. Maar jij bent dus een echte klootzak? Een ware arrogante?
Is goed... Ik wacht rustig af...quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:10 schreef Emel het volgende:
AirwiN: bedankt voor je PMik ga nog je foto's bekijken. Je hoort nog van me.
Je bent dus ironischquote:
Hey liefie_! Weer terug van vakantie zie ik. Heb het trouwens nog aan mijn broertje gevraagd en hij kende je wel (niet persoonlijk, maar van gezicht). En die kale man heet Herman. En je was afgevallen volgens hem, dus dat is indirect ook weer een compliment voor jouquote:
Ow nou dan ken ik heb vast ook van gezicht... Maar ja dat is nogal lastig omdat ik er dus geen naam aan kan linkenquote:Op zondag 28 oktober 2007 10:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Je bent dus ironisch![]()
[..]
Hey liefie_! Weer terug van vakantie zie ik. Heb het trouwens nog aan mijn broertje gevraagd en hij kende je wel (niet persoonlijk, maar van gezicht). En die kale man heet Herman. En je was afgevallen volgens hem, dus dat is indirect ook weer een compliment voor jou
Ja, heb gisterenavond de cafeïne van gisteren nog even flink verdund met water, lijkt te hebben gewerktquote:
Plustpunten voor jouquote:Op zondag 28 oktober 2007 10:49 schreef AirwiN het volgende:
Nee, ik heb inmiddels een andere levenshouding gevonden waar ik mij prima in kan vinden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |