... en niet te vergeten nog steeds het langste MSN-gesprek ooit.quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Onzin. Jullei zijn gewoon jaloers dat ik gewoon pakweg op dit moment een veel leuker en spannender leven heb.
Wij komen nog wel eens buiten ipv chatten, chatten, chatten.quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Onzin. Jullei zijn gewoon jaloers dat ik gewoon pakweg op dit moment een veel leuker en spannender leven heb.
Ik wilde net de twee posts van Dizer & Damart samenvoegen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wij komen nog wel eens buiten ipv chatten, chatten, chatten.
Maar ik had mijn reactie en Dizer zijn post toch al samengevoegd?quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik wilde net de twee posts van Dizer & Damart samenvoegen.
Het een leven, en uren msn'en. Lekker boeiend
JA EN?quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ik had mijn reactie en Dizer zijn post toch al samengevoegd?
Nou ik ben van mening dat het dan nog eens extra geaccentueerd wordt.quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Beetje zinloos als jij dat dan ook weer gaat doen he
Aha! En toen je gisteren het wiel uitvond, was dat ook nuttig omdat dan maar eens extra de behoefte aan wielen werd benadrukt, natuurlijk!quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou ik ben van mening dat het dan nog eens extra geaccentueerd wordt.
Ja!quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aha! En toen je gisteren het wiel uitvond, was dat ook nuttig omdat dan maar eens extra de behoefte aan wielen werd benadrukt, natuurlijk!
Daar heb ik zo mijn twijfels over.quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan begrijpen we elkaar uiteindelijk toch nog.
Ik bedoelde ook alleen over dit onderwerp he...quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Daar heb ik zo mijn twijfels over.
Hoiiiquote:
DM, kom je woensdag bij de pubquiz wel in ons team?quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook alleen over dit onderwerp he...
Been there, done thatquote:Op zaterdag 8 december 2007 01:17 schreef Dizer het volgende:
Overigens, record verbroken!! 7 uur non stop een msn gesprek.
Het is komende week verhuisweek met werk, dus druk en stressvol, dus ik kijk nog even hoe het allemaal loopt woensdagquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
DM, kom je woensdag bij de pubquiz wel in ons team?
030 ftw!quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ze zijn nep! Ze gaan naar een andere Pub-quiz
020quote:
Ja! Veel makkelijker en met minder vragen!quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ze zijn nep! Ze gaan naar een andere Pub-quiz
Een negen uur durend MSN-gesprek, gevoerd vanuit het huis van je ouders... spannend zeg!quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
M'n exquote:
Maar wel veel leuker en met Mr Ballsquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja! Veel makkelijker en met minder vragen!
Ze moeten gewoon eens mee doen met die van ons, dan kunnen ze zien hoe hard het strijden isquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja! Veel makkelijker en met minder vragen!
Meer mensen in het team en dus makkelijkerquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Maar wel veel leuker en met Mr Balls.
Terwijl Dizer zit te msnnen, neuken wij de sterren van de hemelquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Een negen uur durend MSN-gesprek, gevoerd vanuit het huis van je ouders... spannend zeg!![]()
quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Een negen uur durend MSN-gesprek, gevoerd vanuit het huis van je ouders... spannend zeg!![]()
Zielig voor jullie nr 1quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon eens mee doen met die van ons, dan kunnen ze zien hoe hard het strijden is
Voor het eerst in weken jaquote:
Ik weet het nietquote:
Maar dat is op een dag dat ik niet kan... anders was ik al lang eens langsgekomen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon eens mee doen met die van ons, dan kunnen ze zien hoe hard het strijden is
Ze doen het expresquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:49 schreef DaMart het volgende:
Maar dat is op een dag dat ik niet kan...
Ik dacht: ik wacht even een post voordat ikquote:
Hey, dat mocht je niet zeggen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |