ja vies he? Ik check dan meestal de doosjes ook heel goed maar blijkbaar niet goed genoeg dit keer...quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:05 schreef Stereotomy het volgende:
Kom ik vaak tegen bij de AH. Druiven ook vaak.
Dat heb je met die 35% korting artikelen tomyquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:05 schreef Stereotomy het volgende:
Kom ik vaak tegen bij de AH. Druiven ook vaak.
Oh leuk zeg!quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
straks eet ik iets makkelijks bij m'n zusje, daarna gaan we een workshop bonbons maken doen
Fruit koop ik never met 35% kortingquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:09 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat heb je met die 35% korting artikelen tomy
Oh wat klinkt dat heerlijk zegquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:05 schreef minilotje het volgende:
Vandaag nog amper wat gegeten, dus veel trek!
In een aardewerken pot pruttelt een hete tomatensaus met rode peper. Erin twee kippenborsten en vier gekruide gehaktballen, een paar gehalveerde tomaten en een hand grof gesneden uien.
Erbij: gepofte knoflookaardappelen met zure room, botersla met pittige mosterddressing en een stuk cheddarkaas.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:05 schreef minilotje het volgende:
In een aardewerken pot pruttelt een hete tomatensaus met rode peper. Erin twee kippenborsten en vier gekruide gehaktballen, een paar gehalveerde tomaten en een hand grof gesneden uien.
Erbij: gepofte knoflookaardappelen met zure room, botersla met pittige mosterddressing en een stuk cheddarkaas.
Sjeeeeemig, wat zit ik vol! *burp*quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:05 schreef minilotje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |