Vers grapefruitsap is ook Yummie!quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:12 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb bij schoonmams rijst met een prutje gegeten, niet erg opwindend...
Nu iets van drank zoeken in de keuken. Ik heb geen limes, dus een cosmo kan ik schudden
Dinsdag al gemaakt en je hebt ze tot vandaag kunnen laten staan? Ik had ze allemaal diezelfde dag nog opgegetenquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
dinsdag een bonbonworkshop gehad
nu m'n eerste bonbonnetje geproeft, en die was best lekker
ik had er 4 met ganache gemaakt, die moeten op, maar ik weet niet welke dat zijn
ik kon daarna echt geen chocola meer zienquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:44 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dinsdag al gemaakt en je hebt ze tot vandaag kunnen laten staan? Ik had ze allemaal diezelfde dag nog opgegeten![]()
Nu drink ik een ijskoude cola
Vandaag dus mijn ontbijtquote:Op donderdag 13 december 2007 19:37 schreef Den_Haag het volgende:
tortelini gevuld met spinazie en kaas, verder rundergehakt en spitskool. Dit alles op smaak gebracht met pasta arabica
Ontzettendquote:Op zaterdag 15 december 2007 13:34 schreef KrnKje het volgende:
Zojuist boterham met kerst-gehakt van de appie... gehakt is lekker, maar de kerst-klok-vorm is echt niet beleg-technisch-verantwoord.
Fijngesneden uien, echt veel zeg maar, langzaam laten karameliseren. Dan een scheut port erbij, inkoken, port, inkoken enz. Lekker veel zeg maar.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:02 schreef SHE het volgende:
Ho, stop.
Uien-port en prut? met brood. Sounds like a winner to me.
Spuug uit dat recept!
wat leuk, gefrituurd ijsquote:Op zaterdag 15 december 2007 15:27 schreef Muck het volgende:
vanavond kipfilet gevuld met brie en omwikkeld met spek uit de oven
aardappel-smilies (diep in mijn hart zal ik nooit volwassen worden denk ik) , aardappel-dennenappeltjes en spercieboontjes (uit eigen tuin) met spek erbij
en als toetje gefrituurd ijs
ik heb er nu al zin in
Ik hoor je!quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Fijngesneden uien, echt veel zeg maar, langzaam laten karameliseren. Dan een scheut port erbij, inkoken, port, inkoken enz. Lekker veel zeg maar.
Als overige smaakmakers had ik de vorige keer geloof ik laurier en tijm. Maar daar ga ik nu s mee varieren.
Echt FAN-fuckin'-tastic op een broodje kaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |