De menukaart had weer matige vertaling helaas.quote:Op zondag 9 december 2007 09:24 schreef Underdoggy het volgende:
Vanavond voor de 4e keer naar hetzelfde restaurant deze week. Een echte orginele Chinees, voor Koreaanse begrippen duur maar zooooo lekker!
Ik mag dan aannemen dat die pekingeend voor morgen is.quote:Op zondag 9 december 2007 12:30 schreef SHE het volgende:
Ik heb heel enthousiast pannekoeken staan bakken voor het ontbijt. Saillant detail; zowel mijn vent als ikzelf houden niet zo van pannekoeken!
Hij heeft er 2 opgekregen, ik met veel moeite 1. Natuurlijk met kaas, spek en stroop.
Aangezien ik genoeg beslag had voor 5 van die dingen; heb ik de overigen dik besmeerd met praline met stukjes hazelnoot, opgerold en in rolletjes gesneden. Maak er wel een toetje van ofzo.
Vanavond ga ik volgens hem pekingeend maken. Ik ben benieuwd
Vwb die taartjes; lijkt me lekker in de zomer. Mijn schuim slaat alleen altijd dood als ik er drank doorheen roer!
Oh oke, je was al begonnen.quote:Op zondag 9 december 2007 13:00 schreef SHE het volgende:
het beest staat al dagen te drogen met de glazuur; die kan vanavond prima in de oven.
Kan je niet een paar foto's maken van het resultaat?, altijd leuk om te zien, heb je een verse of diepvries eend gebruikt.quote:Op zondag 9 december 2007 13:00 schreef SHE het volgende:
het beest staat al dagen te drogen met de glazuur; die kan vanavond prima in de oven.
Expiriment?? En je kan zo goed koken! Nog nooit zelf gedaan dan???quote:Op zondag 9 december 2007 13:21 schreef KrnKje het volgende:net een omelet met gebakken tomaatjes, plakjes ham en kaas...
Vanavond ga ik bij wijze van experiment zelf frites bakken...
Het is dodelijk simpel hoor;quote:Op zondag 9 december 2007 13:33 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Kan je niet een paar foto's maken van het resultaat?, altijd leuk om te zien, heb je een verse of diepvries eend gebruikt.
En waar heb je de eend vandaan?.
Een recept zou ook leuk zijn, wil het zelf ook eens gaan maken.
quote:Op zondag 9 december 2007 13:35 schreef Tezz het volgende:
[..]
Expiriment?? En je kan zo goed koken! Nog nooit zelf gedaan dan???
Bluezz wil je met me trouwen??quote:Op zondag 9 december 2007 16:37 schreef Bluezz het volgende:
De lamsrackjes vóór ze in de oven gaan![]()
[ afbeelding ]
De kok is blij dat het in goede aarde viel.quote:Op zondag 9 december 2007 19:21 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben ook niet heel erg dol op lam, maar dit smaakte echt heel lekker
Vanwege diezelfde typerende lamssmaak dus.quote:Op zondag 9 december 2007 19:26 schreef HAL9000S het volgende:
Hoe kun je nou niet dol zijn op lam?Ik moet zeggen dat ik lamsschenkel lekkerder vind dan zo'n rack of koteletten. Die heerlijke typerende lamssmaak is veel sterker
quote:Op zondag 9 december 2007 19:24 schreef golfer het volgende:
[..]
De kok is blij dat het in goede aarde viel.
De moeite die het kostte viel me reuze mee, dus wat mij betreft gewoon verse frietjes tegenwoordigquote:Op zondag 9 december 2007 19:50 schreef Tezz het volgende:
@Krnkje: nooooooooit meer frietjes uit de snackbar of uit de zak zeker!
En ik at vandaag het restje maaltijdsoep van gister. Rond een uurtje of vier viel er visite binnen. Die heb ik eerst wat lekkere hapjes voorgeschoteld (geitekaas met honing, crabsticks, brie met stokbrood, gevulde peppadews). En daarna voor de kids pannekoeken gebakken en de rest van de visite het restje italiaanse maaltijdsoep naar binnen geduwd. Geslaagde middag! Het bezoek ging met een tevreden glimlach en een volle buik naar huis, dus ik was weer blij!
Stomme Golferquote:Op zondag 9 december 2007 17:53 schreef Bluezz het volgende:
Auw uniekhoorn, kusje drop(moet het niet gehecht? goed schoonspoelen hoor, de wond)
En ik ben al getrouwdbovendien moet ik je heeeeeel erg teleurstellen, golfers choice & bereiding qua rackjes en hij wil me niet delen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |