Ben jij die ene uit KLB ? Dat meisje?quote:[b]Op vrijdag 7 december 2007 18:23 schreef ik wil vleesch.
Huh? Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:23 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Ben jij die ene uit KLB ? Dat meisje?
Welles!quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:24 schreef minilotje het volgende:
<--- vorige topic
Daar was echt niks ":')" aan!
Haha, ik moet echt om je lachen, minilotquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:24 schreef minilotje het volgende:
<--- vorige topic
Daar was echt niks "" aan!
quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Haha, ik moet echt om je lachen, minilotWant ik eet ook twee dagen alleen, gisteren een restje beef vindaloo uit de vriezer, en vandaag heb ik gewoon geen zin om te koken en eet ik gewoon sinaasappelpudding met triple sec als avondeten
Dat geloof ik wel, jaquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:18 schreef tslh het volgende:
Vanavond: Thaise Biefstuksalade...! Hmmm, verheug me er nu al op!
(maar dat komt ook omdat ik 2 weken Modifast shakes heb gehad en dit het eerste echte voedsel is wat ik weer ga eten...)
Men dat klinkt lekker!!!!!!!quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:26 schreef ColdFeet het volgende:
Naja, de intense, misselijkmakende hoofdpijn was ook een beetje mijn eigen schuldquote:Op zaterdag 8 december 2007 16:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel, jaLekker hoor, en ook best 'slank, toch?
SHE, beterschap. Net op de dag dat ik weer turks kook
Vanavond lahmacuns (deeg staat al te rijzen), met een simpele boerensalade en knoflooksaus, verder feta in een filodeegje en gevulde wijnbladeren (met rijst, gehakt en heel erg veel verse kruiden).
Ik at die dingen vroeger eens bij een turks vriendinnetje en vond ze zooo lekker! Maar tegen de tijd dat ik een beetje behoorlijk kon koken, waren het vriendinnetje en ik elkaar uit het oog verloren. Ik heb meer dan een jaar gezocht naar het perfecte recept, en uiteindelijk, uit verschillende varianten, dat samengesteld. Ik maak ze hooguit twee keer per jaar, want het is vreselijk veel werk, maar o zo lekker
Toe een mini-sinaasappel-mascarponetaartje.
En voor erbij heb ik een fles van een verrukkelijke chardonnay
Damn, ik krijg honger van je postquote:Op zaterdag 8 december 2007 16:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel, jaLekker hoor, en ook best 'slank, toch?
SHE, beterschap. Net op de dag dat ik weer turks kook
Vanavond lahmacuns (deeg staat al te rijzen), met een simpele boerensalade en knoflooksaus, verder feta in een filodeegje en gevulde wijnbladeren (met rijst, gehakt en heel erg veel verse kruiden).
Ik at die dingen vroeger eens bij een turks vriendinnetje en vond ze zooo lekker! Maar tegen de tijd dat ik een beetje behoorlijk kon koken, waren het vriendinnetje en ik elkaar uit het oog verloren. Ik heb meer dan een jaar gezocht naar het perfecte recept, en uiteindelijk, uit verschillende varianten, dat samengesteld. Ik maak ze hooguit twee keer per jaar, want het is vreselijk veel werk, maar o zo lekker
Toe een mini-sinaasappel-mascarponetaartje.
En voor erbij heb ik een fles van een verrukkelijke chardonnay
Kalfslever moet je dus van houdenquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:03 schreef golfer het volgende:
Vanavond: kalfslever met spekjes en ui, aardappelpuree en sla.
Goed plan, hier staan er ook nog 2 koud.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:34 schreef Stereotomy het volgende:
2 blikjes Dr. Pepper
Sinds ze van 11% suiker naar 7% suiker zijn gegaan vind ik die krengen zóó lekker
Sorry, klinkt toch heel viesquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:19 schreef Isegrim het volgende:
geroerbakte zoete groente (met dadels, cashews en gembersiroop) Mijn papa is een geweldige kok.
quote:Op zondag 9 december 2007 00:46 schreef ColdFeet het volgende:
Ik zal morgen trouwens even het recept van de gevulde wijnbladeren posten! Nu te lam om dat uit te tikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |