quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
Je voelt wel aan dat die TT gaat veranderen hè
Ja kom op, zo'n grapje moet toch kunnen?quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:58 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Maar jezus Jordy.
Waar slaat dat op?
Iddquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik had eigenlijk even & erin moeten zetten, dan had Chris hem niet kunnen veranderen
Waar is de optie Care! ?quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:00 schreef Borkydude het volgende:
Poll: Mag Jordy grapjes maken over kindermisbruik?Ja! Nee! Jannes is een lamlul!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Of Jordy, als hij slim was geweest.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik had eigenlijk even & erin moeten zetten, dan had Chris hem niet kunnen veranderen
Voor volgende keerquote:
Stttttquote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:02 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ach die jongen haalt ook niet in één keer zijn VWO diploma, dus ach.
Sorry hoorquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:02 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
NEE JORDY.
ZOIETS KAN NIET.
Het is het laagste van het laagste.
Dudequote:
Omdat sinds de naamswijziging de aanwezigheid van Eric en Angelo drastisch is afgenomen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:59 schreef MarkM het volgende:
[..]
Waarom blijven we niet [PUB SC] *insert titel* doen?
Hé, mij vergaat het waarschijnlijk ook zo dit jaar, dus ik mág er grappen over maken.quote:
Where's my car?quote:
Ik heb alvast voorpret.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:04 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hé, mij vergaat het waarschijnlijk ook zo dit jaar, dus ik mág er grappen over maken.
Kanker op met je "sorry hoor".quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:03 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Sorry hoor
Ik zal het niet meer doen
quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb alvast voorpret.
Ha-Ha-Ha-Ha!
Is het weet die periode van de maand?quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:06 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Kanker op met je "sorry hoor".
+2 voorspelbaar.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Is het weet die periode van de maand?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:04 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Omdat sinds de naamswijziging de aanwezigheid van Eric en Angelo drastisch is afgenomen.
Zo kan ie wel weer hèquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:06 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Kanker op met je "sorry hoor".
Nee.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Christiaan die iets denkt te weten over het fenomeen 'vrouw zijn'.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Mensen die Mark hetenquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:05 schreef MarkM het volgende:
[..]
Mensen die 'duuude' of 'gaaast' zeggen.
Mensen die "sorry hoor" zeggen neem ik niet serieus.quote:
* Meldt.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:08 schreef rena het volgende:
[..]
Christiaan die iets denkt te weten over het fenomeen 'vrouw zijn'.
Waar zie je mij dat zeggen te denken?quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:08 schreef rena het volgende:
[..]
Hij heeft toch biologie op VWO niveau?quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:08 schreef rena het volgende:
[..]
Nou uuh, nu weten we het welquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:07 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Nee.
Jordy vond het leuk op een opmenrking te maken over kindermisbruik.
En dan zou ik de dader zijn.
Nee, Bart is een originele naamquote:
Gewoon, die insinuerende opmerking van je. Sowieso van alle mannen die het denken te wetenquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Waar zie je mij dat zeggen te denken?
Sowieso tof!quote:
Dat jij verkeerde conclusies trekt is niet mijn probleem.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:10 schreef rena het volgende:
[..]
Gewoon, die insinuerende opmerking van je. Sowieso van alle mannen die het denken te weten
Vind je serieus dat m'n grapje niet kon?quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:10 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik heet anne berthe rebecca leda.
Dat is pas origineel!
Whehehequote:Op vrijdag 7 december 2007 17:11 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat jij verkeerde conclusies trekt is niet mijn probleem.
Ja, maar jij leeft in je eigen botte-lullen-wereldje. Daar is alles oké zogenaamd.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:12 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Vind je serieus dat m'n grapje niet kon?Ik vind hem best oké
Heb je ook een nummer ? Berthe 234 ofso ?quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:10 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik heet anne berthe rebecca leda.
Dat is pas origineel!
Ja oke. Dat kan ik niet ontkennenquote:
Daar ben ik het deels mee eens.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:12 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, maar jij leeft in je eigen botte-lullen-wereldje. Daar is alles oké zogenaamd.
Ja wat komt er hierna?quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:12 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, maar jij leeft in je eigen botte-lullen-wereldje. Daar is alles oké zogenaamd.
Hahahahahaquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb je ook een nummer ? Berthe 234 ofso ?
Deels?quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:13 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Daar ben ik het deels mee eens.
Koeien heten bertha.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb je ook een nummer ? Berthe 234 ofso ?
Yay.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:13 schreef xannie90 het volgende:
ik ben weer terug (H)
De islam is sowieso een ander aspect. Die gasten sporen serieus soms gewoon niet helemaal.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:13 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ja wat komt er hierna?Mogen we geen grapjes meer maken over de islam en de oorlog
Soms?quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:14 schreef MarkM het volgende:
[..]
De islam is sowieso een ander aspect. Die gasten sporen serieus soms gewoon niet helemaal.
om het ook bij de koe te houden kan je dit makkelijk aanpassenquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Bart is een sublieme naam.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:14 schreef MarkM het volgende:
[..]
De islam is sowieso een ander aspect. Die gasten sporen serieus helemaal niet
Correct, en tevens juist.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Bart is een sublieme naam.
Jezus, wat een gevoel voor humor heb jij.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:15 schreef xannie90 het volgende:
[..]
om het ook bij de koe te houden kan je dit makkelijk aanpassen
Bartha![]()
neem nou mijn naam, die is pas cool
Net als Jordy toen ze tegen Vriendenschaar speeldenquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:16 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ja, anders heb ik straks half Terwijde achter me aan.
Fijn dat we elkaar zo lekker aanvullen.quote:
Watdan?quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:16 schreef rena het volgende:
[..]
Net als Jordy toen ze tegen Vriendenschaar speelden![]()
![]()
![]()
Ik wou net hetzelfde zeggen!quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Fijn dat we elkaar zo lekker aanvullen.
\quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Fijn dat we elkaar zo lekker aanvullen.
Care.quote:
Culemborgquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:16 schreef rena het volgende:
[..]
Net als Jordy toen ze tegen Vriendenschaar speelden![]()
![]()
![]()
Spakuhburg Bunscheute?quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:20 schreef xannie90 het volgende:
bij ons gingen de plaatselijke voetbalverenigingen knokken
enkele voor het leven verboden om nog te voetballen
watbenjedan.nlquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:21 schreef xannie90 het volgende:
zo'n vriend van me werkte zichzelf net uit een knokpartij en sloeg in het wilde weg maar en blijkt dus de trainer geraakt te hebben...
dada voetbalcarriere
Broodje aapquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:21 schreef xannie90 het volgende:
zo'n vriend van me werkte zichzelf net uit een knokpartij en sloeg in het wilde weg maar en blijkt dus de trainer geraakt te hebben...
dada voetbalcarriere
ik ben half duitserquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:23 schreef xannie90 het volgende:
nee
ik vroeg het me alleen af.
en ik kan (bijna geen) duits
Je mist wat in je levenquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:25 schreef xannie90 het volgende:
over het algemeen heb ik het niet zo op duits
Racist.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:25 schreef xannie90 het volgende:
over het algemeen heb ik het niet zo op duits
Juistemquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:26 schreef MarkM het volgende:
[..]
Z'n opa heeft nog geholpen bij het produceren van zijn golf?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:27 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Juistem
En ik heet geen Mathijs W., Maar Mattheus Wehrmacht
jij?quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:28 schreef xannie90 het volgende:
[..]
jij?
ik niet hoor,
ik heb gewoon niet zoveel met ze omdat ik ze toch nooit begrijp
Markonamen?quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:29 schreef MarkM het volgende:
Over het algemeen het ik het niet zo op Marokanen.
En het lijkt zo veel op Nederlands. Zo moeilijk is het nietquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:28 schreef xannie90 het volgende:
[..]
jij?
ik niet hoor,
ik heb gewoon niet zoveel met ze omdat ik ze toch nooit begrijp
en buiten dat zei ik "duits"
dat heeft voornamelijk invloed op de taal "duits", geen mens
tja de woorden wel, maar de grammatica was een rampquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:31 schreef rena het volgende:
[..]
En het lijkt zo veel op Nederlands. Zo moeilijk is het niet
Doe maar niet.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:29 schreef MarkM het volgende:
Over het algemeen het ik het niet zo op Marokkanen.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:32 schreef MarkM het volgende:
Waarom zien we nijnja trouwens zo weinig meer?
Kun je ze goed afluisterenquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:32 schreef xannie90 het volgende:
[..]
tja de woorden wel, maar de grammatica was een ramp
laats in de trein naar berlijn zaten een paar duitsers te kletsen of ik ze zou verstaan,
dat deed ik ook wel
ik kan alleen niet antwoorden
Had je daar niet eerst een ban mee gekregenquote:
daar ben ik ook wel goed in hoor,quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:35 schreef rena het volgende:
[..]
Kun je ze goed afluisterenNet als engelstalige mensen, die kunnen nooit ergens roddelen over iemand
Klopt jaquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:36 schreef rena het volgende:
[..]
Had je daar niet eerst een ban mee gekregen?
Ik heb een homovriendje en daar kun je ook zo heerlijk mee roddelen over mensenquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:40 schreef xannie90 het volgende:
[..]
daar ben ik ook wel goed in hoor,
erg leuk
whaha tja,quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:41 schreef rena het volgende:
[..]
Ik heb een homovriendje en daar kun je ook zo heerlijk mee roddelen over mensen
Homo's zijn de leukste vriendenquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:42 schreef xannie90 het volgende:
[..]
whaha tja,
zo'n vulploegleider in de winkel waar ik werk is ook homo
is wel grappig... dan komt ie naast je staan om te vragen wat je van de kont
van die klant bij de kassa vind
en eerst had ik echt zoiets van... wat? maarja nu is het wel grappig
nou dat is fijn voor jouquote:
Welkomquote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:52 schreef xannie90 het volgende:
wie is er welkom?
Neuh, ik deed gewoon ff een nijnja-imitatie, voor Jordy, zodat hij ook weer wat heeft om op te fappenquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:55 schreef xannie90 het volgende:
ooh tja,
ik ben iets te lang afwezig geweest om nijnja-uitspraken te kennen..
maja je mist dr blijkbaar?:P
ja ik had een jaar geleden ofzo een paar maandjes ( 2 a 3) vrij intensief hier gezetenquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:56 schreef rena het volgende:
Nijnja is een meneer![]()
Je bent toch niet zo'n bekend gezicht hier? Leuk dat je terug bent, daar niet van
tja, maar jordy is etenquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neuh, ik deed gewoon ff een nijnja-imitatie, voor Jordy, zodat hij ook weer wat heeft om op te fappen
Jaaaaaaa, dat denk jijquote:
O op die manierquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:58 schreef xannie90 het volgende:
[..]
ja ik had een jaar geleden ofzo een paar maandjes ( 2 a 3) vrij intensief hier gezeten
vervolgens maar her en der af en toe langsgeweest
jou kende ik nog niet, denk ik
Waarom dan pasquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:02 schreef xannie90 het volgende:
ik ga jullie dus (wederom) verlaten,
tot zondag ofzo
![]()
Het moet niet gekker wordenquote:
ook jij dag dagquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:02 schreef rena het volgende:
[..]
O op die manier![]()
Ik ben een mysterie ja.
Neuh.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:02 schreef xannie90 het volgende:
[..]
ook jij dag dag
en oja,... ik ben niet echt een kuthoer hoor
Hallooooo.quote:
Jeetje!quote:
Kuthoerquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:02 schreef xannie90 het volgende:
[..]
ook jij dag dag
en oja,... ik ben niet echt een kuthoer hoor
Feestjesquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:03 schreef xannie90 het volgende:
omdat ik zaterdag moet werken en direct daarna een feest
dus tja
Nou doei danquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:03 schreef xannie90 het volgende:
omdat ik zaterdag moet werken en direct daarna een feest
dus tja
quote:
Doe ik!quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:04 schreef rena het volgende:
Doe maar wild, Bart. Beter ga je gezonder eten
Wtfquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:04 schreef xannie90 het volgende:
[..]
zoiets kreeg ik door dat je dat vond
zoniet, exusses![]()
Dagquote:moet nu echt gaan, tsusch allemaal!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij ook ja.quote:
Ik eet gezond.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:04 schreef rena het volgende:
Doe maar wild, Bart. Beter ga je gezonder eten
Duuuuuuusquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik eet gezond.
Soms
Af en toe
Denk ik.
Ah. Jeetjequote:Op vrijdag 7 december 2007 18:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik eet gezond.
Soms
Af en toe
Denk ik.
Ik heb de radio edit in 320quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:09 schreef Bravebart het volgende:
Oh en wie Roy Gates - Hey (Robert Minze Play Mix) in 320 vindt, krijgt eeuwige roem
quote:
Zo, vertel.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:13 schreef Liefste. het volgende:
En ondertussen kom ik achter dingen die mijn humeur stukken beter maken
Vertel eensquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:13 schreef Liefste. het volgende:
En ondertussen kom ik achter dingen die mijn humeur stukken beter maken
Ik moest er een presentatie over houden voor levensbeschouwing.quote:
Ook die mixquote:
Klinkt heerlijk huiselijkquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:19 schreef Bravebart het volgende:
Mmh, de sfeer is alweer om te snijden hierMn retard-broertje heeft de trapleuning gemold, terwijl mn pa die net een maand geleden gefict had
Mn pa heeft geen woord gezegd, tijdens het eten en heeft alleen maar met zn hoofd tussen zn handen voor zich uit zitten kijken, onder het slaken van een diepe zucht danwel fikse puf, om de zoveel tijd
Nouquote:
OMG, vertelquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:19 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik moest er een presentatie over houden voor levensbeschouwing.
Wij gaan nog steeds pizza etenquote:
Ik haat het dat ik alles wat ik heb geleerd vergeet.quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wij gaan nog steeds pizza eten
Vind ik wel chill, dingen onthouden is echt zoooooo uuuhm naja, dat dusquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:23 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Ik haat het dat ik alles wat ik heb geleerd vergeet.
Transcendentie
Je bent in Hengelo nu?quote:
Nou, eigenlijk moet ik vanavond dichtenquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Je bent in Hengelo nu?
Biertje doen bij mij thuis of ergens anders ofzo?
Ik blijf vanavond in Enschede namelijk
Ik onthoud alleen onbelangrijke dingen uit groep 5 enzoquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vind ik wel chill, dingen onthouden is echt zoooooo uuuhm naja, dat dus
Jij onthoudt zo'n beetje alles gek.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:27 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Ik onthoud alleen onbelangrijke dingen uit groep 5 enzo.
Maar al die wiskundedingen die ik al in de eerste geleerd schijn te hebben helaas niet.
Brugklaswiskunde is echt koekjequote:Op vrijdag 7 december 2007 19:27 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Ik onthoud alleen onbelangrijke dingen uit groep 5 enzo.
Maar al die wiskundedingen die ik al in de eerste geleerd schijn te hebben helaas niet.
En dat kan niet vannacht? Jij gaat toch niet vroeg naar bedquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk moet ik vanavond dichten
Sowieso, de hele middelbare schoolwiskunde is koekje.quote:
Nou, ik weet niet hoe goed jij dicht na een aantal bier, maar dan krijg ik hele rare gedichtenquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En dat kan niet vannacht? Jij gaat toch niet vroeg naar bed
En de laatste treinen gaan wel vroeg
Zoquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Sowieso, de hele middelbare schoolwiskunde is koekje.
De onbelangrijke dingen jaquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:28 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Jij onthoudt zo'n beetje alles gek.
* meldtquote:
Hé, scheikunde vind ik wel lastig, maar wiskunde is gewoon simpel.quote:
Maar dan gaat het wel soepelerquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet hoe goed jij dicht na een aantal bier, maar dan krijg ik hele rare gedichten
En ik ben goed in...quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:35 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hé, scheikunde vind ik wel lastig, maar wiskunde is gewoon simpel.
En nu?quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:32 schreef --Christiaan-- het volgende:
Jezus ik heb in drie weken gewoon 330 euro opgemaakt.
Voel ik me stom en arm. 330 euro is een lange tijd hard werken.quote:
Doe niet zo zelfmedelijdend, je had geen enkele onvoldoende.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:36 schreef Liefste. het volgende:
[..]
En ik ben goed in...
filosofie
tudutu
quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:39 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Doe niet zo zelfmedelijdend, je had geen enkele onvoldoende.
Dat had je kunnen weten voordat je je geld uitgaf.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:38 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Voel ik me stom en arm. 330 euro is een lange tijd hard werken.
Probeer ik eens aardig te doen, is het ook niet goed.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:40 schreef Liefste. het volgende:
[..]Nee dat moest er nog bijkomen
E&M weetjenog![]()
![]()
Aardig noem je datquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:45 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Probeer ik eens aardig te doen, is het ook niet goed.
Scheikunde is simpelquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:35 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hé, scheikunde vind ik wel lastig, maar wiskunde is gewoon simpel.
Ik heb vandaag proefwerk gehad. Ik heb misschien wel een voldoende, het voelde wel OKquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Scheikunde is simpelZal ik je bijles geven knul ?
Kost wel wat, maargoed, je hebt toch rijke ouders.
Dat is waarquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:35 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Maar dan gaat het wel soepelerEn heb je dat geedicht met 5min af
Contaminatie.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
BB je bent veels te makkelijk omver te lullen
Bier en Rick hè, daar kan ik niet tegen opquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
BB je bent veels te makkelijk omver te lullen
Elsevier.quote:
VVD.quote:
quote:
Maar wat een contaminatie daarmee te maken heeft weet ik niet.quote:
Care.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:58 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
[..]
Maar wat een contaminatie daarmee te maken heeft weet ik niet.
Dan zou ik mn Nederlandse boek nog maar eens pakken knaapquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:58 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
[..]
Maar wat een contaminatie daarmee te maken heeft weet ik niet.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bier en Rick hè, daar kan ik niet tegen op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:00 schreef Bravebart het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:00 schreef Bravebart het volgende:Life have never been sooo easy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:00 schreef Bravebart het volgende:Waar ben je op msn gebleven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~ Grolsch flesjes bewegen onevenredig niet significant met de treinrichting
Ik ben er nog wel, maar dat tyfusding loopt steeds vastquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:03 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Waar ben je op msn gebleven?
Okquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben er nog wel, maar dat tyfusding loopt steeds vast
Ik spring zo op de fiets, ik sms wel als ik weet hoe laat ik de trein heb
Oké vaderquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:06 schreef Bravebart het volgende:
Mooi, ben ik er vandoor
Fijne avond nog pubers, doe geen dingen die ik ook niet zou doen ()
Komt vast wel goedquote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:31 schreef Liefste. het volgende:
Nou op m'n eigen computer, wat een kutding![]()
lees: ik kan er niet mee omgaan
Zie MSN.quote:
School jongeman, school.quote:
Ja gaat wel hehe, gister hele avond naast Marciano Vink gepokerdquote:
Jeweet. Schuren FTW!quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:05 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Hoe dans je met een meisje.
Jezus. Zeker een plank met scharnieren.
Plagiaatcontrole?quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:01 schreef MarkM het volgende:
[..]
School jongeman, school.
Dit is de eerste keer dat ik een verslag volledig zelf moet schrijven.
Dat is mijn kloonquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:05 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Hoe dans je met een meisje.
Jezus. Zeker een plank met scharnieren.
Hoe vetquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja gaat wel hehe, gister hele avond naast Marciano Vink gepokerd![]()
![]()
Morgen hele dag naar het mooie Brabant
Care. Jij deed sowieso toch niet aan schuren?quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:09 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Jongens die niet weten hoe ze moeten schuren.
Oppassen was geweldig.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:09 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Dat is mijn kloon
Hoe was oppassen?
Ja dat is hem nou.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:10 schreef MarkM het volgende:
[..]
Care. Jij deed sowieso toch niet aan schuren?
Flikker op.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:09 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Dat is mijn kloon
Hoe was oppassen?
Even een flinke jonko opgestoken?quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:11 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Oppassen was geweldig.
15 euro gekregen!
Maar daarna ging ik even chillen met mattiess.
Kloptquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:13 schreef MarkM het volgende:
[..]
Flikker op.
Zelfs jij maakt betere klonen.
Oké.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:12 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ja dat is hem nou.
Ondertussen weten ze wel dat ik daar niet van gediend ben, maar in de loco grijpen ze elk meisje dat er te pakken is.
Maar als het een hele (heeeleeeeeee) leuke jongen is zet ik m'n principes wel opzij hoor.
Al 3 maanden niet.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:13 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Even een flinke jonko opgestoken?
Relaxede gozer manquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |