Je weet dat het pas echt leuk wordt op het moment dat de tandarts een klein kunststof hamertje tevoorschijn haalt. En zo je verstandskies eruit probeert te meppen.quote:Bij de eerste keer had de kaakchirurg de twee verstandskiezen er binnen een minuut uit. De tweede keer liep die man zo hard op m'n kaak te beuken dat ik het gevoel had dat die elk moment in tweeën kon breken.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:14 schreef gronk het volgende:
Je weet dat het pas echt leuk wordt op het moment dat de tandarts een klein kunststof hamertje tevoorschijn haalt. En zo je verstandskies eruit probeert te meppen.
Lekker vooruitzicht.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bij de eerste keer had de kaakchirurg de twee verstandskiezen er binnen een minuut uit. De tweede keer liep die man zo hard op m'n kaak te beuken dat ik het gevoel had dat die elk moment in tweeën kon breken.
Dat knarsende geluid heb je als ie met een tang de boel in stukken zit te knippen. Rondspetterend bloed valt wel mee. Koppijn niet. Plus dat als-ie zo tekeer gaat, je je tegoed moet gaan doen aan 'echte' pijnstillers. Je redt 't niet met een ibuprofennetje...quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Leuk knarsend geluid geeft dat en natuurlijk ook rondspettend bloed.
Het valt wel mee hoor. Je voelt er echt geen zak van, maar dat krakende geluid is zo vreemd.quote:
Die had ik wel gekregen, maar niet echt nodig gehad. Wel voor de gein eentje uitgeprobeerd en je wordt er best wazig van.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:27 schreef gronk het volgende:
[..]
Dat knarsende geluid heb je als ie met een tang de boel in stukken zit te knippen. Rondspetterend bloed valt wel mee. Koppijn niet. Plus dat als-ie zo tekeer gaat, je je tegoed moet gaan doen aan 'echte' pijnstillers. Je redt 't niet met een ibuprofennetje...
Oh misschien kwam dat knarsende geluid dan omdat hij mijn kies kapot aan het rammen was bij zijn poging hem losser te krijgen oid. En ik had bij eentje bestwel wat rondspattend bloed. Vond het wel vermakelijk eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:27 schreef gronk het volgende:
Dat knarsende geluid heb je als ie met een tang de boel in stukken zit te knippen. Rondspetterend bloed valt wel mee. Koppijn niet. Plus dat als-ie zo tekeer gaat, je je tegoed moet gaan doen aan 'echte' pijnstillers. Je redt 't niet met een ibuprofennetje...
Probeer je Mutant nou extra zenuwachtig te maken?quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:40 schreef gronk het volgende:
Overigens, het is wel dat junkies een aardige verrassing kunnen krijgen bij de tandarts (of in het ziekenhuis); omdat ze een stevige opiaat-tolerantie hebben door het nodige 'gebruik' van dope, hebben ze een hogere dosis nodig om de pijnzenuwen te verdoven...
Nah, dan had ik gezegd dat junkies extra uit moeten kijken met hogere dosissen; als junkies zichzelf een overdosis geven, en in de toestand komen dat hun ademhaling onderdrukt wordt, dan is dat *vaak* zo als ze zichzelf een shot (laten) geven onder ongebruikelijke omstandigheden.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Probeer je Mutant nou extra zenuwachtig te maken?
Vind m'n eigen filmpje beterquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:01 schreef Gabry het volgende:
Nadat ik op Klopkoek zijn sig klikte kwam ik het volgende VVD-campagne filmpje tegen:
http://nl.youtube.com/watch?v=hQcN4w0_VqU
Ik moest lachen.
Is SCH tegenwoordig ook VVD geworden?quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:07 schreef Zwaardvisch het volgende:
Dat spotje over de Grondwet is wel een typisch staaltje jankpolitiek. SCH zou er zich voor schamen.
Deels. Vooral de links-liberale, pro-Europese vleugel kan er wat van.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:09 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Is SCH tegenwoordig ook VVD geworden?![]()
Maar de VVD is gewoon een ordinaire onderbuikpartij
links, liberaal en pro-europees. Wow. Hoe bedoel je identiteitscrisis.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:14 schreef Zwaardvisch het volgende:
Deels. Vooral de links-liberale, pro-Europese vleugel kan er wat van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |