FF Tacticsquote:Op zaterdag 8 december 2007 13:34 schreef Chocobo het volgende:
Final Fantasy Tactics, Disgaea,.... of Jeanne
Absoluut Final Fantasy Tactics.quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:34 schreef Chocobo het volgende:
Final Fantasy Tactics, Disgaea,.... of Jeanne
Ik heb FFT ook op PSone gespeeld,... ben zo bang dat ik niet het gevoel krijg iets nieuws te ervaren. Vind de graphs van Jeanne zo heerlijk.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Absoluut Final Fantasy Tactics.
Ik zit inmiddels op 70 uur.
Echter,... die gouden kikker ken ik nietquote:
Oh ja, jij had hem al gespeeld. Misschien is Jeanne dan een betere keuzequote:Op zaterdag 8 december 2007 16:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb FFT ook op PSone gespeeld,... ben zo bang dat ik niet het gevoel krijg iets nieuws te ervaren. Vind de graphs van Jeanne zo heerlijk.
Besteldquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Oh ja, jij had hem al gespeeld. Misschien is Jeanne dan een betere keuze
Hardware: PSP GO!Camquote:Op maandag 10 december 2007 19:42 schreef st0fzuiger het volgende:
Heeft er iemand ervaring met de PSP Go Cam! Zo ja hoeveel megapixels heeft het ding en hoe zit het met de filmware?
Kon nog geen reviews vinden!quote:Op zondag 23 december 2007 13:23 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Patapon besteld![]()
nu maar afwachten
quote:Op zondag 23 december 2007 15:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Preview: Patapon
Door Joni Philips op 19-12-2007 om 07:25 Bron: Gamed
In 2006 scoorde Sony Computer Entertainment met de PlayStation Portable game LocoRoco. Het team ging daarna aan de slag met een LocoRoco opvolger en Patapon, een even unieke PSP game.
Patapon is de naam van een stam woeste krijgers die er ongelofelijk schattig uitzien. Ze zijn echter redelijk vredelievend, ze komen enkel in actie wanneer de drums van hun almachtige oorlogsgod te horen zijn. De Patapon zochten onlangs een mysterieus object genaamd de IT in opdracht van hun god. Tijdens hun zoektocht slaagden de Zigonton, de aartsvijanden van de Patapon, erin om het land van de Patapon te veroveren. De Patapon werden verbannen en ze verloren het geloof in hun god. Enkel Hatapon bleef geloven in de god en wanneer de oorlogsdrum opnieuw te horen zijn, leidt hij zijn volk terug de oorlog in. In de game speel je echter niet als Hatapon, de speler kruipt in de huid van de god. De speler moet zijn oorlogsdrum gebruiken om de Patapon te leiden.
[ afbeelding ]
Afhankelijk van het ritme dat je speelt, ondernemen de Patapon andere acties. Het is bijvoorbeeld mogelijk om hen te doen aanvallen of om hen te doen verdedigen. De ritmes zijn gemakkelijk vanbuiten te leren, maar moeten daarna feilloos worden uitgevoerd op maat van de muziek. Het uitvoeren doe je door op het vierkantje of het cirkeltje te drukken. Als je het goed doet, gaan de Patapon de actie uitvoeren. Als je lang genoeg het ritme van de muziek volgt, komen de Patapon zelfs in een Fever mode terecht waarin ze sneller bewegen en harder aanvallen. Het concept van de game lijkt simpel op het eerste zicht, maar er komt ook een zekere diepgang bij kijken. Het is bijvoorbeeld mogelijk om combo's te vormen door onmiddellijk na het antwoord van de Patapon een nieuw, goed ritme in te geven.
Er komen nog enkele strategische elementen bij kijken. Zo is je troep Patapon op te delen in drie verschillende groepen. Je hebt de Yaripons, de Tatapons en de Yumipons. De Yaripons gebruiken speren, de Tatapons werken met bijl en schild, en de Yumipons gebruiken pijl en boog. Door het verslaan van vijanden verzamel je ook nieuwe uitrustingen zodat de verschillende Patapon sterker worden en minder snel sterven. Nieuwe uitrusting kun je ook verdienen via de vijf minigames die aanwezig zijn, deze zijn ook allemaal muziek gerelateerd. Je moet bijvoorbeeld trompet spelen om een boom te doen dansen. Door het verslaan van vijanden verdien je ook geld en materiaal, wat nodig is om nieuwe Patapon op te roepen. Afhankelijk van hoever je in de game zit, kan dat wel een dure grap worden.
[ afbeelding ]
De game komt op 20 december uit in Japan, in Noord-Amerika moet de gamer tot februari 2008 wachten. Rond die tijd weten we of Patapon het goed doet, of niet. Sony heeft echter al een pak ervaring in dit genre met Vib Ribbon en Parappa The Rapper, een goede gameplay lijkt dus verzekerd. Het is enkel afwachten of het even verslavend wordt als die titels. De titel lijkt in ieder geval lang genoeg te worden met meer dan dertig verschillende missies.
![]()
![]()
kan niet wachten, jap versie onderweg
![]()
Nou, ik weet het niet. Star Ocean staat me niet echt aan qua stijl ofzoquote:Op donderdag 27 december 2007 10:06 schreef Deacon_Tigra het volgende:
http://www.eternalsphere.com/so1/
![]()
Ja precies! Gewoon Star Ocean laten liggen en Dragon Quest op de DS gaan spelen!quote:Op donderdag 27 december 2007 10:19 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Star Ocean op de ps2 was echt super![]()
Nou ja, tot op cd 2 dan, toen ging het inneens bergafwaarts
Vertel eens wat meer?!?quote:Op zondag 30 december 2007 14:10 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Gister pakketje binnen gekomen
EMS Speedpost![]()
[ afbeelding ]
Ik ben even bezig
Nou hup, ik wil impressies!quote:Op zondag 30 december 2007 14:10 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Gister pakketje binnen gekomen
EMS Speedpost![]()
[ afbeelding ]
Ik ben even bezig
Spel boeide me onwijs totdat ik iets las van ritme bijhouden ala Parapa de Rapper,... hoop echter dat dat niet zo is en ook niet zo werkt,... ga ik niet trekken!quote:
Heb het hier wel gespeeld. Is wel een leuk spel. Maar eerst wil ik Tales of Eternia uitspelen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:20 schreef DarkChylde het volgende:
Zijn er hier ook mensen die warhammer 40k gespeeld hebben?
Lijkt mij wel leuk, doet een beetje denken aan x-com
yep... 1tje met mijn vriendin en ikquote:Op vrijdag 4 januari 2008 02:25 schreef mini-lellan het volgende:
Vandaag de rood/zwarte Spider-man PSP Slim&Lite gekocht waarbij ik SM3 UMD film en spel bij kreeg en Blade Dancer gekocht.![]()
Iemand nog een mooie achtergrond?![]()
Was nergens te vinden!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:14 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Crisis Core: Final Fantasy VII
Er staan er twee op de eerste paginaquote:
Graphics en setting staan me niet aan...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 09:49 schreef Chocobo het volgende:
Jeanne D'Arc gisteren binnen gekregen en direct een paar uurtjes geprobeerd. Echt een geweldige game. Graphics en de muziek spreken me echt onwijs aan dus de sfeer is goed. Tactische battles zijn erg goed uitgevoerd,.... denk echter ietjes makkelijker dan FFT! Draait hier meer om het volgen van de 11 vaste characters! Tot nu toe echt genieten. Aanrader voor RPG fans!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze en Disgaea staan nog op mijn lijstje. Maar eerst FFT uitspelen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 09:49 schreef Chocobo het volgende:
Jeanne D'Arc gisteren binnen gekregen en direct een paar uurtjes geprobeerd. Echt een geweldige game. Graphics en de muziek spreken me echt onwijs aan dus de sfeer is goed. Tactische battles zijn erg goed uitgevoerd,.... denk echter ietjes makkelijker dan FFT! Draait hier meer om het volgen van de 11 vaste characters! Tot nu toe echt genieten. Aanrader voor RPG fans!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt me echt een leuk spelquote:Op zondag 23 december 2007 15:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Preview: Patapon
Door Joni Philips op 19-12-2007 om 07:25 Bron: Gamed
In 2006 scoorde Sony Computer Entertainment met de PlayStation Portable game LocoRoco. Het team ging daarna aan de slag met een LocoRoco opvolger en Patapon, een even unieke PSP game.
Patapon is de naam van een stam woeste krijgers die er ongelofelijk schattig uitzien. Ze zijn echter redelijk vredelievend, ze komen enkel in actie wanneer de drums van hun almachtige oorlogsgod te horen zijn. De Patapon zochten onlangs een mysterieus object genaamd de IT in opdracht van hun god. Tijdens hun zoektocht slaagden de Zigonton, de aartsvijanden van de Patapon, erin om het land van de Patapon te veroveren. De Patapon werden verbannen en ze verloren het geloof in hun god. Enkel Hatapon bleef geloven in de god en wanneer de oorlogsdrum opnieuw te horen zijn, leidt hij zijn volk terug de oorlog in. In de game speel je echter niet als Hatapon, de speler kruipt in de huid van de god. De speler moet zijn oorlogsdrum gebruiken om de Patapon te leiden.
[ afbeelding ]
Afhankelijk van het ritme dat je speelt, ondernemen de Patapon andere acties. Het is bijvoorbeeld mogelijk om hen te doen aanvallen of om hen te doen verdedigen. De ritmes zijn gemakkelijk vanbuiten te leren, maar moeten daarna feilloos worden uitgevoerd op maat van de muziek. Het uitvoeren doe je door op het vierkantje of het cirkeltje te drukken. Als je het goed doet, gaan de Patapon de actie uitvoeren. Als je lang genoeg het ritme van de muziek volgt, komen de Patapon zelfs in een Fever mode terecht waarin ze sneller bewegen en harder aanvallen. Het concept van de game lijkt simpel op het eerste zicht, maar er komt ook een zekere diepgang bij kijken. Het is bijvoorbeeld mogelijk om combo's te vormen door onmiddellijk na het antwoord van de Patapon een nieuw, goed ritme in te geven.
Er komen nog enkele strategische elementen bij kijken. Zo is je troep Patapon op te delen in drie verschillende groepen. Je hebt de Yaripons, de Tatapons en de Yumipons. De Yaripons gebruiken speren, de Tatapons werken met bijl en schild, en de Yumipons gebruiken pijl en boog. Door het verslaan van vijanden verzamel je ook nieuwe uitrustingen zodat de verschillende Patapon sterker worden en minder snel sterven. Nieuwe uitrusting kun je ook verdienen via de vijf minigames die aanwezig zijn, deze zijn ook allemaal muziek gerelateerd. Je moet bijvoorbeeld trompet spelen om een boom te doen dansen. Door het verslaan van vijanden verdien je ook geld en materiaal, wat nodig is om nieuwe Patapon op te roepen. Afhankelijk van hoever je in de game zit, kan dat wel een dure grap worden.
[ afbeelding ]
De game komt op 20 december uit in Japan, in Noord-Amerika moet de gamer tot februari 2008 wachten. Rond die tijd weten we of Patapon het goed doet, of niet. Sony heeft echter al een pak ervaring in dit genre met Vib Ribbon en Parappa The Rapper, een goede gameplay lijkt dus verzekerd. Het is enkel afwachten of het even verslavend wordt als die titels. De titel lijkt in ieder geval lang genoeg te worden met meer dan dertig verschillende missies.
![]()
![]()
kan niet wachten, jap versie onderweg
![]()
"e:IGN geeft hun mening over FF Dissidia
Op de Jump Festa kon je de vechtgame Final Fantasy Dissidia voor de eerste keer uittesten. Jammer genoeg moeten wij het met impressies doen en niet met beelden, camera's waren immers verboden.
IGN kreeg de kans om Final Fantasy Dissida te spelen, wij vatten dan ook graag de belangrijkste details van deze impressie samen.
- Dissidia een vechtgame noemen klopt niet helemaal. Dissida is meer een mengeling van één tegen één gevechten en een 3D vechtgame. De camera blijft immers niet altijd achter je personage en jouw vijand is ook niet altijd in beeld.
- Het spel heeft de perfecte controls voor dit soort game. Je kan een vijand locken met de L knop, springen en een dubbele sprong doe je met de X-knop, de R knop dient voor aanvallen te blokerren en te ontwijken en de camera controleer je met de pijltjes. Dit klinkt misschien erg vreemd, maar het gaat allemaal erg vloeiend als je jouw vijand locked.
- De gameplay zelf om een vijand schade toe te brengen is erg verrassend. Als je met cirkeltje aanvalt dan verliest jouw vijand geen HP, maar "Brave". Brave staat voor de kracht van jouw personage om schade toe te brengen. Met het vierkantje doe je normale schade.
- De omgevingen waar de game zich in afspeelt zijn niet de typische omgevingen uit een vechtgame. Het zijn meer 3D omgevingen uit platform games. Ook zijn deze omgevingen vernielbaar.
- In een trailer van deze game werd ook een gevecht getoond tussen Tidus en Sephiroth, waarin beide personages van rots naar rots sprongen om elkaar te lijf te gaan. Deze scene was minstens even spectaculair als de gevechten uit FF7: Advent Children.
- Er was alleen een singleplayer demo beschikbaar, waarin je met 4 personages kon vechten. Squall (FF8), Warrior of Light (FF1), Zidane (FF9) en een personage uit Final Fantasy II. Er stond ook nog artwork van een Judge uit FFXII, wat volgens de schrijver een hint is naar een speelbaar personage.
- In de demo kon je kiezen voor twee moeilijkheidsgraden (normal en hard). Terwijl je in de demo alleen maar één tegen één gevechten kon spelen, zal deze game volgens de schrijver toch nog veel meer bevatten. Na elk gevecht krijg je immers AP punten en Gil.
- Buiten het feit dat Dissidia zowel in de singleplayer en de multiplayer een enorm innoverende game lijkt te worden ziet dit spel er ook nog eens fantastisch uit. De gevechten en de lichteffecten zijn zowaar van PS2 niveuau. De game zou er zelfs beter uitzien dan Crisis Core: FF7.
- Hij zegt dat hij zoals veel mensen dacht dat deze game een snelle cash-in zou worden. Uiteindelijk ziet deze game er niet alleen fantastisch uit, maar speelt het ook nog eens geweldig. Dissidia heeft het potentieel om een frisse wind te blazen door het fighting genre.
Final Fantasy Dissidiaquote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat ze nog niet eens gepost zijn...
Final Fantasy Dissidia
&
Kingdom Hearts: Birth by Sleep
video (bijvoorbeeld van youtube) opslaan met www.keepvid.com vervolgens converteren met psp video 9 even downloaden bij www.download.com en het komt helemaal goedquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:56 schreef mini-lellan het volgende:
Yoo ik heb 3 jan een nieuwe PSP gekocht.
Nou ben ik heel tevreden bla bla bla alleen kan ik geen films of fragmenten op me PSP zetten.![]()
Ik heb een .avi bestand en die convert ik naar een .Mpeg4 bestand.
Knip en plak ik hem op me memmory stick in de map 'VIDEO' maar als ik dan me PSP aan doe en bij Video kijk staat er helemaal nix.
Dus mijn vraag is: Hoe kan het dat me PSP geen film bestanden leest?
Cool ik ben nu PSP Video 9 aan het downloaden.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:48 schreef st0fzuiger het volgende:
[..]
video (bijvoorbeeld van youtube) opslaan met www.keepvid.com vervolgens converteren met psp video 9 even downloaden bij www.download.com en het komt helemaal goed
quote:Patapon komt voor budgetprijs?
Patapon is twee weken geleden uitgebracht in Japan en is momenteel nog maar zo'n 30.000 keer verkocht. Wat een grote verassing is want Famitsu gaf Patapon een mooie 35/40.
Sony wil blijkbaar niet nog zo'n flop meemaken en zal de game voor slechts $20 aanbieden, dit is evenveel als een platinium titel. Wel is dit alleen nog maar bevestigd voor Amerika. Het kan dus goed mogelijk zijn dat SCEE in Europa de game toch nog voor de volle pond zal verkopen.
quote:Op zondag 6 januari 2008 14:13 schreef Cyberia18 het volgende:
LocoRoco(zoooooooo verslavend), Killzone, Tekken, Ratchet and Clank, WipEout (wel oud maar verdomde goed), Syphon Filter Dark Mirror, Daxter. Verder nog mensen?
Voor de rest verschijnt Patapon zeer binnenkort en de by far vetste PSP titel moet nog verschijnen (in maart)...
[ afbeelding ]
God of War: Chains of Olympus dus
ja sorry, staat idd duidelijk uitgelegd.....ware het niet dat mijn japans wat roestig is!quote:Op zondag 6 januari 2008 12:53 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Het staat er toch duidelijk uitgelegd![]()
![]()
saven kan je doormiddel van op de select knop te drukken![]()
Niet in het level zelf, maar bij de selectie menu's , niet bij de intro dus![]()
Anders heb ik wel interesse. Ben een beetje aan het orienteren. Volgende maand ga ik 11 dagen naar Curacao. Ik moet me tijdens de vlucht toch ergens mee kunnen vermaken.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:22 schreef Fallen het volgende:
Damn, er komen toch nog wel wat leuke games uit voor de PSP.
Maar ergens ben ik bang dat ik ze nooit zal gaan spelen.
Sinds m'n PSP in november omgeruild is door Sony ligt ie in de kast. Verkopen is ergens ook zinloos volgens mij. PSP heeft me ¤249 gekost, wat krijg ik er nu nog voor terug... ¤100?
Nouja, misschien toch maar meer dit topic in de gaten houden en op zoek gaan naar leuke (goedkope) games.
OKay, stuur anders even een PM. Anders wordt het hier zo'n V&A topic...quote:Op zondag 6 januari 2008 20:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Anders heb ik wel interesse. Ben een beetje aan het orienteren. Volgende maand ga ik 11 dagen naar Curacao. Ik moet me tijdens de vlucht toch ergens mee kunnen vermaken.
Homebrew is voor mietjes!quote:Op zondag 6 januari 2008 22:04 schreef rakotto het volgende:
Dmv van homebrew kan je toch ieder PSX spelen?
E-Plaza heeft trouwens genoeg games in de budget bak liggen. En twee UMD-films voor 10 en één voor 8.![]()
quote:Op zondag 6 januari 2008 22:16 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, ik koop al een tijd lang eigenlijk alleen maar originele games. Ik ben al dat gezeik met patches, cracks, fixes, incomplete rommel en meer wel een beetje zat.
yupquote:Op zondag 6 januari 2008 15:55 schreef joost2 het volgende:
[..]
ja sorry, staat idd duidelijk uitgelegd.....ware het niet dat mijn japans wat roestig is!![]()
levels kies je bij die grote paal/monument toch?
en waar je al die poppetjes ziet in de bomen enzo kan je wat doen?
Kijk even hier. Je moet het programma dat ze noemen downloaden, je PSP aansluiten via USB, 2x op de .xpd klikken en klaar ben je.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:02 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
![]()
Vraagske btw: Als ik een demo van PlayStation Store download krijg ik een .xpd bestand.
Waar moet ik die plaatsen? Want als ik hem in de map 'GAME' stop dan leest die hem niet als ik hem aan heb gezet.
Vanochtend gespeeld en moet zeggen: Geweldig spel.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:29 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe is WipEout Pulse eigenlijk?
ik zou het echt niet wetenquote:Op maandag 7 januari 2008 15:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat zijn eigenlijk precies de verschillen in de hardware met de "fat" versie?
quote:Op maandag 7 januari 2008 16:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe lang gaat de accu van zo'n ding mee als je spellen speelt?
Maar de accu van een Slim is kleiner...quote:Op maandag 7 januari 2008 17:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Accu van de PSP Slim wordt efficiënter gebruikt dan de ''fat'' one. Dus iets langer speelplezier.
Beter toch? Of wil je een joekel van een accu?quote:Op maandag 7 januari 2008 17:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Maar de accu van een Slim is kleiner...
Ik bedoel het aantal mAh.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Beter toch? Of wil je een joekel van een accu?
Dan ram je de accu van je oude psp er toch in? Dan steekt ie wel wat uit.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik bedoel het aantal mAh.
De Fat versie heeft een accu van 1800 mAh
De Slim versie een van 1200 mAh
Dat gaat helaas niet passenquote:Op maandag 7 januari 2008 17:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dan ram je de accu van je oude psp er toch in? Dan steekt ie wel wat uit.
Hmm ik meende dat ergens te hebben gelezen. Nu ik de foto's zo bekijk is dat een grote fabelquote:Op maandag 7 januari 2008 17:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat gaat helaas niet passen![]()
[ afbeelding ]
http://www.powerweb.nl/artikel.jsp?rubriek=423263&id=2117143quote:Maar nu komt het! De batterij uit je oude PSP past ook in de PSP Slim. En in een PSP Slim zorgt hij er dan voor dat je maarliefst 8 – 10 uur kan gamen! Sony heeft bewust gekozen voor een kleinere batterij omdat de oude te ver uit zou steken, maar die oude batterij is stiekem toch wel erg aantrekkelijk zo. Het zou je redding zijn tijdens die lange vlucht naar je vakantiebestemming of zo’n eindeloos saai bezoekje aan je oma. Gelukkig realiseert Sony zich dit ook en brengen ze speciaal voor de PSP Slim een aangepast accu-klepje uit zodat de oude batterij er wel in past. Laat die vette titels nou maar snel komen!
Ja en het grappige is dat de prijs die ik in gedachten heb helemaal niet zo tof is.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nu zit ik toch te twijfelen om een Slim te kopen ipv een 2dehands `Fat`. Of Fallen moet met een leuk aanbod komen voor zijn PSP.
Nee, dat vind ik wat teveel voor een "fat"quote:Op maandag 7 januari 2008 17:50 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja en het grappige is dat de prijs die ik in gedachten heb helemaal niet zo tof is.
Nee, houd het er maar op dat ik m'n PSP niet weg doe. Of je moet 140,- een leuke deal noemen...
Minder dan een milimeter, zo zou ik de speling bij mij ook omschrijven hehe. Het is alleen echt het enige onderdeel dat "los" zit, valt een beetje uit de toon.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:41 schreef rakotto het volgende:
Dat is echt minder dan een millimeter bij mij. Wat dus heel erg gewoon is.
Je beweegt het met makkelijk bedoel je? Want die van beweegt pas echt als ik de moeite neem.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:59 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Minder dan een milimeter, zo zou ik de speling bij mij ook omschrijven hehe. Het is alleen echt het enige onderdeel dat "los" zit, valt een beetje uit de toon.
Als ik m'n vingers erop leg en ik beweeg ze heen en weer verschuift ie. Is alleen irritant als ik m'n psp beet pak, dan vershuift ie dus af en toe.quote:Op maandag 7 januari 2008 23:16 schreef rakotto het volgende:
[..]
Je beweegt het met makkelijk bedoel je? Want die van beweegt pas echt als ik de moeite neem.
Deze komt er bij mij ook zeker in. Heb overigens iets gelezen over een bevestigingssysteem die je erbij krijgt. Zal zo even zoeken.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Woensdag 12 september 2007 -
[ afbeelding ]
Deze ga ik opzeker halen
Alleen hoe ga ik mijn psp in de auto vast zetten zonder deze te beschadigen![]()
http://games.fok.nl/userreview.php?urid=22709quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:06 schreef Chocobo het volgende:
De tering,... GoW, GPS + nav, Downstream Panic, FFCC,.... geweldigEchter die Patapon,... snap de gameplay nog niet echt.
Leuk concept maar het Parapa de Rapper gehalte is te hoog vind ik.quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/userreview.php?urid=22709
Je kunt alleen maar custom firmware op een slim zetten met een pandora battery, dat is een gemodificeerde fat batterij. Het komt er op neer dat je hem openmaakt en 1 pinnetje van de batterij afhaalt.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Van de zomer heb ik mijn PSP verkocht. Ik had hem toen gedowngrade met GTA. Nu ben ik dus aan het kijken voor een nieuwe. Daar wil ik dus ook weer homebrow op kunnen draaien. Nu lees ik vanalles over een "Pandora Batterij". Alleen nergens kan ik vinden wat zo'n ding doet, en wat het voordeel er van is. Is het niet meer te downgraden met GTA?
De tering , wat lult die gast snelquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:08 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.escapistmagazi(...)-Silent-Hill-Origins
Pinnetje van de batterij afhalen? Dat lees ik nergens terug op dat forumquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:52 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Je kunt alleen maar custom firmware op een slim zetten met een pandora battery, dat is een gemodificeerde fat batterij. Het komt er op neer dat je hem openmaakt en 1 pinnetje van de batterij afhaalt.
Je hebt een PM.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Pinnetje van de batterij afhalen? Dat lees ik nergens terug op dat forum
Ziet er vet uitquote:Op donderdag 10 januari 2008 01:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe trailer God of War
http://media.psp.ign.com/media/886/886122/vids_1.html
Hmm ik kan me broer wel vragen voor waneer moet je hem hebben?quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nog mensen die hun PSP verkopen? Ben echt druk aan het zoeken. Want ik heb er snel een nodig!
Ik moet zo'n ding aanschaffen Roy, dan probeer ik het niet gewoonquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gekke optie misschien GD, maar probeer het gewoon![]()
Heb je het wel in de folder Video gezet.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:51 schreef mini-lellan het volgende:
Ik heb een film geconvert naar Mp4 met PSP Video 9 en een aantal filmpjes van me telefoon (ook mp4) op me PSP gezet maar ik zie ze niet staan op me PSP als ik bij video kijk...
Yup. --> Verwisselbare schijf (F:) -->PSP-->Video.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:24 schreef rakotto het volgende:
[..]
Heb je het wel in de folder Video gezet.
MP4 gaat gewoon in F:\Videoquote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:59 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Yup. --> Verwisselbare schijf (F:) -->PSP-->Video.
Is dit misschien de PSP-telefoon waarvan men vermoed dat ie zomer 2008 uit zou moeten komen? Een (mogelijke) foto stond in Stuff Magazine een paar weken terug:quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:55 schreef Deacon_Tigra het volgende:
3the Generation PSP bevestigd![]()
Geschreven door spy-game op 6 January, 2008 - 14:55.
Het gerucht dat sony een nieuwe psp aan het maken is lijkt erop dat het is bevestigd!
Of je leest de instructies even.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:12 schreef Meike26 het volgende:
In de Playstation store mag iedereen die zich aanmeld de demo Wipe-out Pulse gratis downloaden, maar ik heb nu de game op m'n bureaublad staan en hoe ik hem ook op de psp zet (map Games of eigen aangemaakte map + naamgeving, ik krijg hem maar niet gespeeld.
Someone to help?
Edit: Ik zie nu pas dat het bestand maar 1kb is (lekker wakker vandaag).
Is er nog een mogelijkheid de Demo alsnog te downloaden?
Altijd éénquote:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Altijd éénmeer dan de rest!
Ik weet niet of je ook homebrew wil draaien, maar ja, Slim is beter vind ik.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik zit nu weer te twijfelen... Of een nieuwe Slim & Lite, of een 2dehands "fatty".... Wat zouden jullie doen. Is die Slim & Lite zijn geld waard?
De laatste versie van de officiele firmware heeft dat toch ook?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:16 schreef Meike26 het volgende:
Vandaag firmware 3.80 gedownload met gelijk FreeRadio erachteraan !
Nederlandse radiozenders op de psp![]()
Nu nog een goed speakersetje weten te vinden.
Dat gaat gewoon via de wireless neem ik aan?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:16 schreef Meike26 het volgende:
Vandaag firmware 3.80 gedownload met gelijk FreeRadio erachteraan !
Nederlandse radiozenders op de psp![]()
Nu nog een goed speakersetje weten te vinden.
Nhoop, had ik ook. Ik heb het met FireFox gedaan en dan lukt het niet. Doe je het met IE dan opent de site een popup die direct connectie legt met je psp en Wipe out direct op je PSP zet. Ik kon 'm later ook niet meer downloaden helaas...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:12 schreef Meike26 het volgende:
In de Playstation store mag iedereen die zich aanmeld de demo Wipe-out Pulse gratis downloaden, maar ik heb nu de game op m'n bureaublad staan en hoe ik hem ook op de psp zet (map Games of eigen aangemaakte map + naamgeving, ik krijg hem maar niet gespeeld.
Someone to help?
Edit: Ik zie nu pas dat het bestand maar 1kb is (lekker wakker vandaag).
Is er nog een mogelijkheid de Demo alsnog te downloaden?
Ik heb hem niet gespeeld, wel meerdere malen in de mediamarkt zien liggen in utrechtquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:21 schreef Radioheader het volgende:
Kent iemand het spel Manhunt 2, is ie al uit op de PSP of heeft iemand hem al. Hij leek mij behoorlijk vet
Koop Usa versie die is niet gecensureerd die pal versie welquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:21 schreef Radioheader het volgende:
Kent iemand het spel Manhunt 2, is ie al uit op de PSP of heeft iemand hem al. Hij leek mij behoorlijk vet
Netjesquote:Daxter zit aan de twee miljoen
Er wordt vaak gezegd dat PSP games vreselijk verkopen. Al was dan in de beginjaren van de handheld helemaal anders.
Ready at Dawn meldt vandaag dat Daxter in de afgelopen twee jaar het beste verkocht in december 2007. Na die decembermaand zit Daxter nu al over de 2 miljoen verkochte exemplaren, wat erg goed is voor een handheld game.
In ieder geval zijn games die twee miljoen verkopen niet goed genoeg voor Ready at Dawn.
"We can only look forward to God of War: Chains of Olympus doing even better. The bar has been set and were just about to raise it''
http://www.alternate.nl/html/product/summary/search.html?searchCriteria=stick&cat1=081&cat2=251&cat3=000quote:Op maandag 4 februari 2008 22:18 schreef Gamedemon het volgende:
Weet iemand mischien een winkel/site waar ik goedkoop een geheugen stick kan kopen?
Ik kan 1 en 2 gig kopen voor 20 en 30 in de winkel
Maar 4 gig is gelijk 75 terwijl het in amerika omgerekent 45 euro is, alleen Amazon/play.com verzenden dat soort dingen niet naar europa.
Als die er is gaat hij waarschijnlijk super duur worden en kan ik beter wachten op de 32 gig.quote:Op maandag 4 februari 2008 22:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kun je niet beter wachten op de 16 GB stick?
Niettusquote:Op maandag 4 februari 2008 22:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Cyberia, je icon is te groot
En lelijk vooral
http://www.yordeal.nl/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=239&Itemid=965quote:Op maandag 4 februari 2008 22:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Als die er is gaat hij waarschijnlijk super duur worden en kan ik beter wachten op de 32 gig.
Bedankt voor de site trouwens Cyberia, kijk alleen nog even of ik ergens goedkoop een 8 gig kan spotten nog.
Gaat niet lukken denk ik.
Ok , bedankt voor de tip. Ik heb nu firmware 3.90 geinstalleerd en daar zit de go messenger bij....Die werkt voor de Lite en voor de gewone psp. Zit video en microfoon functie op.quote:Op zondag 3 februari 2008 00:20 schreef Slappy het volgende:
[..]
Koop Usa versie die is niet gecensureerd die pal versie wel. Als je niet van geweld houd moet je dus Pal versie kopen.
Daar heb ik mijn 4 gb stick ook gekocht, goedkoop en snelle (goede) verzending !quote:Op maandag 4 februari 2008 23:16 schreef Schimpie het volgende:
[..]
http://www.yordeal.nl/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=239&Itemid=965
Hier zijn ze het goedkoopste.
Eindelijk wordt je wakkerquote:Op donderdag 7 februari 2008 19:44 schreef RaymanNL het volgende:
Ja ja jongens, jullie hebben jullie zinIk ben officieel van m'n Nintendo geloof afgestapt.
Sinds vandaag ben ik in bezit van een zilveren PSP slim & lite
MAART. I REPEAT MARCH 2008. ONLY ON SONY ENTERTAINMENT SYSTEM. I REPEAT ONLY FOR SONY.quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, en wanneer komen die?Ik wacht al fokking 3 jaar op FFCC
Maar ja DUH CYBERIA! Die twee games
Final Fantasy Tacticsquote:
Ik weet niet Loco roco is vrolijk en zijn de eerste 10 levels leuk, maar daarna begint het mij te vervelen. Daxter daarentegen vind ik leuk en heb ik uitgespeeld. Erg leuk spel. Ben nou zelf begon met Ratchet en Clank - Size Matters. Ook die is erg vermakelijk.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:37 schreef RaymanNL het volgende:
Ook voor God of War, en nog een paar RoyIk ben nu Daxter en Loco Roco aan het spelen. Gvd, wat is Loco Roco toch een geweldig spel
Brilliant hoe ze mee zitten te zingen met de muziek
En Daxter is ook tof, ziet er ook echt goed uit
![]()
Ik heb de PSP gekocht omdat er hele andere soort spellen voor uit komen dan op de Nitnendo DS. De DS is meer van de 2D platformers enzo, en vooral korte games, en de PSP heeft ook gewoon weer is een keer 3D platformers, en daar ben ik gek van
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:00 schreef RaymanNL het volgende:
is er al ergens een Patapon demo te downloaden? Ik meende gisteren zoiets te lezen
quote:Patapon demo in Japanse Store
Het is ochtend en ik ben juist wakker. Een beetje versufd kijk ik rond me heen en probeer aan iets belangrijk te denken. Na een minuutje mijn hersenen te pijnigen weet ik het weer. Als een gek spring ik uit mijn bed en ren ik naar mijn PS3. Ik zet hem op en ga naar de Japanse Store. Daar zie ik het bestand staan, waar ik al zolang op wacht. De Patapon demo.
Inderdaad jullie lezen het niet fout, de Patapon demo is te downloaden alleen in de Japanse PS3 Store. Mensen die geen PS3, hebben zullen nog geduld moeten uitoefenen tot 21 februari.
Uitverkochtquote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:02 schreef Crashcat het volgende:
Ibood heeft nu een lite silver psp voor 130 euro.
Hehe.. Had ik eerder geweten, dan had ik wel een paar voor jullie gereserveerd..quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:35 schreef Fallen het volgende:
jezus zeg, ze hadden er zeker 10 ofzo... binnen 9 minuten was die iBood uitverkocht.
Wel jammer, had 'm misschien wel gekocht.
@ Crashcat: Leef jij ook nog? Ik zie je nooit online op de PS3?!?
Ik heb ff gegoogled, en de USA versie is sowieso gecensureerd, de PAL versie volgens mij niet...quote:Op zondag 3 februari 2008 00:20 schreef Slappy het volgende:
[..]
Koop Usa versie die is niet gecensureerd die pal versie wel. Als je niet van geweld houd moet je dus Pal versie kopen.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:33 schreef RaymanNL het volgende:
Gvd, wat is Daxter een toffe game zeg
Ja, in Amerika ofzo is ie sowieso aangepast, om onder de adult only rating uit te komen. Maar omdat de regering het in Nederland niet kan verbieden, schijnt dat ie hier 'uncut'is, binnekort dus maar ff kijken...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:56 schreef Slappy het volgende:
Huh ik dacht andersom vanwege dat Engeland weigert de game goed te keuren.
Ga je toch lekker naar de FRS op Schiphol.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die dag had ik hem net goed kunnen gebruiken. Dan ga ik namelijk op vakantie naar Curacao.
Ik speel alleen ISO's. Anders is mijn batterij zo snel leegquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ga je toch lekker naar de FRS op Schiphol.
hehehequote:Op woensdag 13 februari 2008 23:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik speel alleen ISO's. Anders is mijn batterij zo snel leeg
quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik speel alleen ISO's. Anders is mijn batterij zo snel leeg
Gisterenquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:35 schreef RaymanNL het volgende:
God of War: CoO is trouwens vandaag Gold geworden
quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gisteren![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Kratos
quote:Europese Patapon en SOCOM demo
Onlangs werkte Sony Computer Entertainment Japan de PlayStation Portable titel Patapon af. Over enkele weken verschijnt de titel in Europa.
Patapon is een redelijk unieke game, Sony zette dan ook een Patapon demo online in de PlayStation Store voor de PC om zoveel mogelijk gamers te overtuigen van de kwaliteit van de titel. De Patapon demo wordt vergezeld door een demo van SOCOM: U.S. Navy SEALs FireTeam Bravo 2. Beide zijn gratis te downloaden.
quote:First Review: God of War Chains of Olympus
We just received our first review score … 9 out of 10 and the Handheld Game of the Month Award.
To see the exclusive first review, check out the March issue of Game Informer Magazine - hitting newsstands soon.
Omdat je zo'n vuigerd bentquote:Op zondag 17 februari 2008 22:56 schreef Gamedemon het volgende:
Kutzooi, ik zit met mijn PSP vast aan de USA Store, nu lees ik hier en daar dat je die save game niet kan gebruiken voor het extra wapen.
Iemand die de EU Demo heeft uitgespeeld heeft en bereid is mij zijn save game te sturen naar mijn email adres?
Alvast bedankt
quote:Op maandag 18 februari 2008 00:14 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Omdat je zo'n vuigerd bent
Oftewel, sended
Daar heb je vaker problemen mee of niet ?quote:Op maandag 18 februari 2008 16:35 schreef Beach het volgende:
Verkeerde topic..
quote:Op maandag 18 februari 2008 16:40 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Daar heb je vaker problemen mee of niet ?
Ja maar dan moet je firmware 2.70 hebben om de ISO's erop te krijgen. Zoiets was het volgens mij...toch mensen?quote:Op maandag 18 februari 2008 15:27 schreef jpg97 het volgende:
Is het trouwens ook mogelijk om bijvoorbeeld Final Fantasy VII van de PSX op de PSP te spelen?
Die zou ik écht handheld willen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IGN: God of War: Chains of Olympus Review![]()
Cijfer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dacht ik eerst ook... 18 play-hours terugquote:Patapon lijkt me, net als Loco Roco, leuk voor een half uurtje. Totaal.
Neequote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je firmware 2.70 hebben om de ISO's erop te krijgen. Zoiets was het volgens mij...toch mensen?
Wes is een sletje joh.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:28 schreef jpg97 het volgende:
ja wat dan wel?
Ik heb die 2.7x van DarkX nog volgens mij, en daar ging het niet mee in ieder geval. Ik lig al zo lang uit de PSP roulatie, terwijl ik er echt veel mee gedaan heb, Waar zitten we nu op qua firmware? En kwa onofficiele firmware? of mag ik dat niet vragenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:54 schreef Wessiej het volgende:
1.5 of iig maximaal 3.00
Ja maar dat zijn natuurlijk geen klassiekers waar jpg op doelde. Solide, goede PS1 titels die nou niet bepaald de moeite waard zijn om te herspelen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:39 schreef RaymanNL het volgende:
Sony heeft zelf een service voor PSX games op de PSP, daar kun je je PSX games dus legaal vandaan halen
Een psp s&l voor 100- waarquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:07 schreef rakotto het volgende:
Voor 100 euro was het voordeliger.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Damnit, mijn ex wil de psp terug die ze voor mij gekocht heeft.
Ja helaas wel dus. Eerst roepen dat ze ' m niet terug hoeft en nou wil ze ' m toch persee terug. Ding is verrekte handig voor in de trein als ik naar stage ga of naar vrienden. Gelukkig zijn veel spellen en het 4 gig kaartje van mij.quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:15 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Die is gek, was het een cadeautje?
Brick mquote:Op woensdag 20 februari 2008 14:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ja helaas wel dus. Eerst roepen dat ze ' m niet terug hoeft en nou wil ze ' m toch persee terug. Ding is verrekte handig voor in de trein als ik naar stage ga of naar vrienden. Gelukkig zijn veel spellen en het 4 gig kaartje van mij.
En ik vond die oude versie zo fijn. Ligt wat zwaarder in de hand en voelde wat beter aan. Nou zal ik dus aan de slimline moeten
Met een cheque van 70 euro die ik had bij de BCC.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMFG.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:51 schreef Cyberia18 het volgende:
1UP: God of War Chains of Olympus Review
Cijfer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMFG.4.75/5quote:Gamepro: GoW CoO Review
"Although it's been shrunk down to fit the small screen, Chains of Olympus features the same epic feel of its big console siblings. It's a thrilling experience that acts as the perfect appetizer to whet our appetites for the inevitable release of God of War 3 on the PS3. But don't think for a second that Chains of Olympus is just a side dish. If Chains of Olympus were the only title in the franchise, it would still stand on its own merits. And regardless of the fact that it sits in the shadows of its big console cousins, it is still, in the eyes of Reviews Editor Tae K. Kim, who was lucky enough to review the game, the best PSP game yet"
quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:11 schreef rakotto het volgende:
[..]
Met een cheque van 70 euro die ik had bij de BCC.
Standaardprijs bij Saturn in Hoofddorp.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:31 schreef ikookhier het volgende:
[Reclame]PSP s&l voor 149- bij toysrus Alkmaar alleen op 22&23 Feb[/reclame]
Koopje lijkt me zo
Ik zou hem dan gewoon lekker houden hoor, je gaat toch geen cadeau terugvragen?quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ja helaas wel dus. Eerst roepen dat ze ' m niet terug hoeft en nou wil ze ' m toch persee terug. Ding is verrekte handig voor in de trein als ik naar stage ga of naar vrienden. Gelukkig zijn veel spellen en het 4 gig kaartje van mij.
En ik vond die oude versie zo fijn. Ligt wat zwaarder in de hand en voelde wat beter aan. Nou zal ik dus aan de slimline moeten
ja op mijn tafelquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:09 schreef KingLysandus het volgende:
Iemand al ergens Patapon zien liggen?
Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:55 schreef Aether het volgende:
[..]
Standaardprijs bij Saturn in Hoofddorp.
quote:
quote:God of War demo in Amerikaanse Store
Ready at Dawn is een kleine, Amerikaanse developer wiens eerste game direct een PlayStation Portable hit werd. Dit succes probeert Ready at Dawn te herhalen met hun tweede PSP titel, God of War: Chains of Olympus.
Op het forum wijst Gamed lid GekooktEi er ons op dat er een demo van God of War: Chains of Olympus verschenen is in de Amerikaanse PC PlayStation Store. Om deze PSP demo te downloaden moet je wel ingelogd zijn en het geluk hebben dat de Store werkt. Er lijken namelijk enkele problemen te zijn.
Erm 2de titel?quote:
Ratchet werd ontwikkeld door High Impact Games héquote:Op zaterdag 23 februari 2008 07:51 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Erm 2de titel?
Ze hebben toch als eerst Daxter, Toen Ratchet and Clank en nu God of war gemaakt?
Hoeveel is een CAD ongeveer? Ik haal hem gewoon donderdag hier in NL.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb Patapon toch maar besteld, 25 CAD bij VGP.caDaar heb ik ook nog steeds Crisis Core in bestelling staan. God of War haal ik bij de EU release denk ik met personeelskorting. Importeren is voor die game niet echt sneller/goedkoper.
Sommige games ondersteunen dat wel ja.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:14 schreef Jodelaar het volgende:
Heb ook een PSP nu.. Heb wel een vraag, kan je als je 1 spel en 2 psp's heb multiplayer doen?
1 euro is 1,50 CAD, inclusief verzenden komt het op nog geen 25 euro.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:05 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Hoeveel is een CAD ongeveer? Ik haal hem gewoon donderdag hier in NL.
Pas de valuta gewoon aan onder ''Currencies'' op de sitequote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:05 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Hoeveel is een CAD ongeveer? Ik haal hem gewoon donderdag hier in NL.
Dat is zo, maar ik hou niet van wachten.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
1 euro is 1,50 CAD, inclusief verzenden komt het op nog geen 25 euro.
Ik heb hier bij winkels gekeken en hier gaat Patapon voor veel te veel verkocht worden (40 euro + ).
In Amerika hé.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:13 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
En ik zie nu ook dat GOW aankomende week uitkomt ipv de week daarop.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In Amerika hé.
EU release is 28 maart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |