Peter, de zin die hij nu doet is om je te bescheuren!!!!quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:06 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Op zich is dat ook nog niet zo erg zolang hij weet wat 'ie aan het doen is !
Maar Brian denkt echt dat 'ie nu in het rijtje Tupac, Ice-T enzo past.......
(Hij past nog niet eens in het rijtje Dj Sven, Mc Miker G, Jess-R)
Denk je vab VV.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je DGK_REDACTIE bedoelt ? Dat was toch niet Polo, maar een redacteur van VV. Day heeft hem destijds gesproken en geverifieerd wie hij was.
But if joe toe joer a foel toe doe de killquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Peter, de zin die hij nu doet is om je te bescheuren!!!!
Als je over het origineel zingt, verlies je altijd de intentiequote:Op vrijdag 7 december 2007 15:11 schreef PeterNB het volgende:
[..]
But if joe toe joer a foel toe doe de kill![]()
![]()
Ja, idd de persoon die toen liet inzoomen en zo. Oorsprokelijk waren ze met 2 man op dat account, de VV-redacteur en Frans (alias Stokbrood). In die tijd zaten de VV-redacteuren in de regie-kamer.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:11 schreef blomst het volgende:
[..]
Denk je vab VV.
Diegene liet wel inzomen op de persoon waar hier toen naar gevraagd werd als bewijs.
I got ze skiww!quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:11 schreef PeterNB het volgende:
[..]
![]()
logic op pc ?quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
Logic Pro Tools draaiend op een kut-PC
Brian wat je doet oeeeeeh dat doe je goed.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:11 schreef PeterNB het volgende:
[..]
![]()
Lijkt mij cubase waar ze mee bezig zijn...quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:14 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
logic op pc ?
moet dan wel een ouwe versie zijn
volgens mio cubasequote:Op vrijdag 7 december 2007 15:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
Logic Pro Tools draaiend op een kut-PC
Hij past wel in een rijtje met Johan Vlemmix; een oneindig talent om jezelf belachelijk te maken zonder dat je het zelf in de gaten hebt.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:06 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Op zich is dat ook nog niet zo erg zolang hij weet wat 'ie aan het doen is !
Maar Brian denkt echt dat 'ie nu in het rijtje Tupac, Ice-T enzo past.......
(Hij past nog niet eens in het rijtje Dj Sven, Mc Miker G, Jess-R)
lees m'n laatste postquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:16 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Lijkt mij cubase waar ze mee bezig zijn...
Vlemmix is er stinkend rijk mee gewordenquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:17 schreef 2live het volgende:
[..]
Hij past wel in een rijtje met Johan Vlemmix; een oneindig talent om jezelf belachelijk te maken zonder dat je het zelf in de gaten hebt.
Dat wist ik dus niet dat de internet redaktie daar ook zat.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, idd de persoon die toen liet inzoomen en zo. Oorsprokelijk waren ze met 2 man op dat account, de VV-redacteur en Frans (alias Stokbrood). In die tijd zaten de VV-redacteuren in de regie-kamer.
Ik kom hier toch nog even op terug. Waar ik op doel is dat Huub heel duidelijk zei dat Flens Naad niet weg wilde hebben en Naad aangaf dat ze bang was voor haar. Na veel onderhandelen met het hokje mocht Naad uiteindelijk vertrekken, vandaar dat ik denk dat Polo in dit geval Flens overruled heeft. (gewoon een idee hoor, ik kan er ook naast zitten).quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Flens is directeur van een productie-project met 150+ man personeel. Ze heeft wel wat beters te doen dan plaatjes opnemen. Als Polo zo belangrijk zou zijn, had hij ook wel wat meer te doen .....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |