Polo is wel een geschikte maat volgens Huub. Gisteren was hij heel blij dat het Polo gelukt was z'n drankrestrictie op te heffen. En Polo gaat vanavond ook mee naar het optreden. "Dan hebben we eindelijk weer eens lol bij het optreden en onderweg", zei Huub daarbij.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hebben ze eigenlijk een hekel aan Polo, ik dacht eigenlijk van niet?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:46 schreef IkWeetNiets het volgende:
[ afbeelding ]
De ene cap is de andere niet
Die linker lijkt op de pafferige kop van Brard, rechts een schoonheid
Precies en ik krijg het idee dat Polo tegenwoordig wat meer in de melk te brokkelen heeft.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik heb al een paar keer begrepen dat Polo en Flens een beetje tegenpolen zijn.
Dan...... klinkt het overtuigender ofzo.... geen idee..... hard of zacht, het is een drama.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:53 schreef Kinga het volgende:
Waarom schreeuwt Brian zo?
Wow.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:52 schreef mootie het volgende:
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=2325358#2325358
Het meeste wisten we al, sommige dingen vermoeden we en ik mis een bronvermelding. Toch denk ik dat ieder woord waar is, daar helpen zelfs SL's niet, integendeel, het versterkt alleen maar het gevoel dat er iets flink mis is in dat hok en met name in het hokje.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:52 schreef mootie het volgende:
Als het waar is worden bewoners dus gewoon afgeperst in dgkquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het meeste wisten we al, sommige dingen vermoeden we en ik mis een bronvermelding. Toch denk ik dat ieder woord waar is.
Of Polo meer te vertellen heeft weet je eigenlijk niet. Wij horen alleen bewoners op de streams - en omdat ze vriendjes zijn met Polo hoor je zijn naam wat meer. Zeker nu, door het opnemen van de CD's, zie je zelfs Polo in beeld. Maar wil dat ook zeggen dat hij meer te vertellen heeft ?quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies en ik krijg het idee dat Polo tegenwoordig wat meer in de melk te brokkelen heeft.
hij is popi.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hebben ze een hekel aan Polo, ik dacht eigenlijk van niet?
Leuke mening van iemand. Geen bron en een aantal zaken, die al heel algemeen bekend zijn. Vermengd met een paar insinuatie's, die niemand kan controleren.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:52 schreef mootie het volgende:
Aha, ik wist niet dat dat Polo was, grappig.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:02 schreef avonne het volgende:
[..]
hij is popi.
Was ie ook wel een beetje op Fok toen hij hier nog postte.
Logic Pro Tools draaiend op een kut-PCquote:
Ik denk dat dit een undercover exbewoner is.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Leuke mening van iemand. Geen bron en een aantal zaken, die al heel algemeen bekend zijn. Vermengd met een paar insinuatie's, die niemand kan controleren.
De tactiek van Japio : Onzin vertellen en er net gewoeg waarheden tussen verstoppen. Dan kunnen ze je verhaal nooit helemaal afschieten. En niemand weet wat er nou echt klopt.
Ik neem aan dat je DGK_REDACTIE bedoelt ? Dat was toch niet Polo, maar een redacteur van VV. Day heeft hem destijds gesproken en geverifieerd wie hij was.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:02 schreef avonne het volgende:
[..]
hij is popi.
Was ie ook wel een beetje op Fok toen hij hier nog postte.
Maar ja, lastige vragen werden toch al niet beantwoord, dus hij wordt niet gemist
Op zich is dat ook nog niet zo erg zolang hij weet wat 'ie aan het doen is !quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is toch heerlijk hoe die gozer voor lul staat? Zie je hem dit al live doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |