Die laffe hond heeft daar altijd een grote mond gehad....en zakt nu aardig door het ijs.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:04 schreef noekje het volgende:
en Luc heeft nog steeds niet met Roeks gepraat. Wat een gare vent.
Die luuc is een poot johquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:15 schreef T-lex het volgende:
[..]
Die laffe hond heeft daar altijd een grote mond gehad....en zakt nu aardig door het ijs.![]()
Hij loopt een beetje achter Selene aan heel de dag, echt top TV...het is net Nix.
Je Swiffer zakt naar benedenquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:17 schreef Swiffer het volgende:
misschien gewoon het script.. volgens mij kent Luc haar nieteens.
Misschien mogen we er wel een paar omruilenquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:22 schreef noekje het volgende:
Kan Selene niet even naast Lieke gaan liggen. Kunnen ze lekker samen zeuren over de mannelijke helft van de bevolking. God, wat een zeurneus.
is haar uitdrukkuing nims mis meequote:Op vrijdag 7 december 2007 14:21 schreef noekje het volgende:
Die Roeks kijkt een beetje evil uit haar ogen.
Kapot keyboard?quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:24 schreef Adothehague het volgende:
[..]
is haar uitdrukkuing nims mis mee
Ja, maar dat weten wij niet.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:24 schreef beequeen het volgende:
Is dit nu Polo aka Rick?
[ afbeelding ]
Geloof dat dat de bedoeling was...ze proberen een hele groep mensen na te bootsen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:26 schreef petraa het volgende:
Is dit rappen??? Het is gvd Schreeuwen.
Brian probeert ons er van te overtuigen dat hij Irish isquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Waar slaat die tekst van Brian op ? Een beetje kreten blaffen of zo ?
Dat wist Jan ook al, niet zo moeilijk te raden met die achterlijke Barbiejurk.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:30 schreef noekje het volgende:
Bij Crossmedia zeiden we allemaal,' Amanda moet winnen!'
a - ze weten niet hoe slecht Brian kan rappenquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:34 schreef Guuskeee het volgende:
heeft brian enig idee hoe slecht hij is? waarom zegt niemand daar aan de knoppen dat het nooit iets kan worden en dat het een verloren zaak is?
Hebben ze een hekel aan Polo, ik dacht eigenlijk van niet?quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eigenlijk gaan de 'verhoudingen' toch helemaal vervagen. Bewoners (=spelers) gezellig hobbyen met een van de hoofdredacteuren (=de bad guy).
Draai je niet oorzaak en gevolg om ? Zou zomaar kunnen .......quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:41 schreef beequeen het volgende:
Je zal toch echt ziek zijn en Brian staat in de kamer naast je zo te schreeuwen.....
quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Draai je niet oorzaak en gevolg om ? Zou zomaar kunnen .......
Polo is wel een geschikte maat volgens Huub. Gisteren was hij heel blij dat het Polo gelukt was z'n drankrestrictie op te heffen. En Polo gaat vanavond ook mee naar het optreden. "Dan hebben we eindelijk weer eens lol bij het optreden en onderweg", zei Huub daarbij.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hebben ze eigenlijk een hekel aan Polo, ik dacht eigenlijk van niet?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:46 schreef IkWeetNiets het volgende:
[ afbeelding ]
De ene cap is de andere niet
Die linker lijkt op de pafferige kop van Brard, rechts een schoonheid
Precies en ik krijg het idee dat Polo tegenwoordig wat meer in de melk te brokkelen heeft.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik heb al een paar keer begrepen dat Polo en Flens een beetje tegenpolen zijn.
Dan...... klinkt het overtuigender ofzo.... geen idee..... hard of zacht, het is een drama.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:53 schreef Kinga het volgende:
Waarom schreeuwt Brian zo?
Wow.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:52 schreef mootie het volgende:
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=2325358#2325358
Het meeste wisten we al, sommige dingen vermoeden we en ik mis een bronvermelding. Toch denk ik dat ieder woord waar is, daar helpen zelfs SL's niet, integendeel, het versterkt alleen maar het gevoel dat er iets flink mis is in dat hok en met name in het hokje.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:52 schreef mootie het volgende:
Als het waar is worden bewoners dus gewoon afgeperst in dgkquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het meeste wisten we al, sommige dingen vermoeden we en ik mis een bronvermelding. Toch denk ik dat ieder woord waar is.
Of Polo meer te vertellen heeft weet je eigenlijk niet. Wij horen alleen bewoners op de streams - en omdat ze vriendjes zijn met Polo hoor je zijn naam wat meer. Zeker nu, door het opnemen van de CD's, zie je zelfs Polo in beeld. Maar wil dat ook zeggen dat hij meer te vertellen heeft ?quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies en ik krijg het idee dat Polo tegenwoordig wat meer in de melk te brokkelen heeft.
hij is popi.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hebben ze een hekel aan Polo, ik dacht eigenlijk van niet?
Leuke mening van iemand. Geen bron en een aantal zaken, die al heel algemeen bekend zijn. Vermengd met een paar insinuatie's, die niemand kan controleren.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:52 schreef mootie het volgende:
Aha, ik wist niet dat dat Polo was, grappig.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:02 schreef avonne het volgende:
[..]
hij is popi.
Was ie ook wel een beetje op Fok toen hij hier nog postte.
Logic Pro Tools draaiend op een kut-PCquote:
Ik denk dat dit een undercover exbewoner is.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Leuke mening van iemand. Geen bron en een aantal zaken, die al heel algemeen bekend zijn. Vermengd met een paar insinuatie's, die niemand kan controleren.
De tactiek van Japio : Onzin vertellen en er net gewoeg waarheden tussen verstoppen. Dan kunnen ze je verhaal nooit helemaal afschieten. En niemand weet wat er nou echt klopt.
Ik neem aan dat je DGK_REDACTIE bedoelt ? Dat was toch niet Polo, maar een redacteur van VV. Day heeft hem destijds gesproken en geverifieerd wie hij was.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:02 schreef avonne het volgende:
[..]
hij is popi.
Was ie ook wel een beetje op Fok toen hij hier nog postte.
Maar ja, lastige vragen werden toch al niet beantwoord, dus hij wordt niet gemist
Op zich is dat ook nog niet zo erg zolang hij weet wat 'ie aan het doen is !quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is toch heerlijk hoe die gozer voor lul staat? Zie je hem dit al live doen?
Peter, de zin die hij nu doet is om je te bescheuren!!!!quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:06 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Op zich is dat ook nog niet zo erg zolang hij weet wat 'ie aan het doen is !
Maar Brian denkt echt dat 'ie nu in het rijtje Tupac, Ice-T enzo past.......
(Hij past nog niet eens in het rijtje Dj Sven, Mc Miker G, Jess-R)
Denk je vab VV.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je DGK_REDACTIE bedoelt ? Dat was toch niet Polo, maar een redacteur van VV. Day heeft hem destijds gesproken en geverifieerd wie hij was.
But if joe toe joer a foel toe doe de killquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Peter, de zin die hij nu doet is om je te bescheuren!!!!
Als je over het origineel zingt, verlies je altijd de intentiequote:Op vrijdag 7 december 2007 15:11 schreef PeterNB het volgende:
[..]
But if joe toe joer a foel toe doe de kill![]()
![]()
Ja, idd de persoon die toen liet inzoomen en zo. Oorsprokelijk waren ze met 2 man op dat account, de VV-redacteur en Frans (alias Stokbrood). In die tijd zaten de VV-redacteuren in de regie-kamer.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:11 schreef blomst het volgende:
[..]
Denk je vab VV.
Diegene liet wel inzomen op de persoon waar hier toen naar gevraagd werd als bewijs.
I got ze skiww!quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:11 schreef PeterNB het volgende:
[..]
![]()
logic op pc ?quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
Logic Pro Tools draaiend op een kut-PC
Brian wat je doet oeeeeeh dat doe je goed.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:11 schreef PeterNB het volgende:
[..]
![]()
Lijkt mij cubase waar ze mee bezig zijn...quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:14 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
logic op pc ?
moet dan wel een ouwe versie zijn
volgens mio cubasequote:Op vrijdag 7 december 2007 15:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
Logic Pro Tools draaiend op een kut-PC
Hij past wel in een rijtje met Johan Vlemmix; een oneindig talent om jezelf belachelijk te maken zonder dat je het zelf in de gaten hebt.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:06 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Op zich is dat ook nog niet zo erg zolang hij weet wat 'ie aan het doen is !
Maar Brian denkt echt dat 'ie nu in het rijtje Tupac, Ice-T enzo past.......
(Hij past nog niet eens in het rijtje Dj Sven, Mc Miker G, Jess-R)
lees m'n laatste postquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:16 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Lijkt mij cubase waar ze mee bezig zijn...
Vlemmix is er stinkend rijk mee gewordenquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:17 schreef 2live het volgende:
[..]
Hij past wel in een rijtje met Johan Vlemmix; een oneindig talent om jezelf belachelijk te maken zonder dat je het zelf in de gaten hebt.
Dat wist ik dus niet dat de internet redaktie daar ook zat.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, idd de persoon die toen liet inzoomen en zo. Oorsprokelijk waren ze met 2 man op dat account, de VV-redacteur en Frans (alias Stokbrood). In die tijd zaten de VV-redacteuren in de regie-kamer.
Ik kom hier toch nog even op terug. Waar ik op doel is dat Huub heel duidelijk zei dat Flens Naad niet weg wilde hebben en Naad aangaf dat ze bang was voor haar. Na veel onderhandelen met het hokje mocht Naad uiteindelijk vertrekken, vandaar dat ik denk dat Polo in dit geval Flens overruled heeft. (gewoon een idee hoor, ik kan er ook naast zitten).quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Flens is directeur van een productie-project met 150+ man personeel. Ze heeft wel wat beters te doen dan plaatjes opnemen. Als Polo zo belangrijk zou zijn, had hij ook wel wat meer te doen .....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |