Dan niet Luc vergeten mee te nemen, ze is nu tenslotte zo'n beetje met hem.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:50 schreef beequeen het volgende:
Hier verder, jij was sneller dan ruby.
Selene wil niet dat er meer vreemde mensen in dat hok komen voor haar verjaardag, dan viert ze het liever niet.
Dag Selene, vier je verjaardag lekker thuis.![]()
Hilarisch, die arrogantie voor een gastspeelster.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:50 schreef beequeen het volgende:
Hier verder, jij was sneller dan ruby.
Selene wil niet dat er meer vreemde mensen in dat hok komen voor haar verjaardag, dan viert ze het liever niet.
Dag Selene, vier je verjaardag lekker thuis.![]()
Of is madame zo arrogant omdat ze weet dat ze van gast- tot heuse speler wordt gepromoveerd?quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:52 schreef noekje het volgende:
Hilarisch, die arrogantie voor een gastspeelster.
Heeft ie toch weer mooi een optreden, deze week maand.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:55 schreef ruby het volgende:
Luc tegen Selene: Zal ik vanavond voor jou optreden, voor je verjaardag?
Wat een verrassing. Weer die paupershitmuziek.
Nodig Tyrone Green en zijn reggae-band uitquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:55 schreef ruby het volgende:
Luc tegen Selene: Zal ik vanavond voor jou optreden, voor je verjaardag?
Wat een verrassing. Weer die paupershitmuziek.
Nee hè? Ik had ook het idee dat 'ie op Brian doelde.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:04 schreef ruby het volgende:
Luc over Natasia: ze heeft toch gekust met......
En Amanda vult het aan, maar dat is volgens mij niet wie Luc bedoelt.
Het wordt tijd om wat redactieleden eruit te gooien en een nieuwe strategie erin te zetten, nl. dat het spel gewoon gespeelt mag worden.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:01 schreef marky het volgende:
Het wordt tijd dat er een einde aan het programma wordt gemaakt
Ik hoorde de naam Gio maar dat zegt me niks.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:04 schreef ruby het volgende:
Een naam die klonk als Gilio of Guido; de vriend van Luc was erbij. Mij zegt het niks.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:04 schreef ruby het volgende:
Vanmorgen werd er al door iemand terecht de sugestie om Hummie erin te zetten voor het spelelementquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:05 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Het wordt tijd om wat redactieleden eruit te gooien en een nieuwe strategie erin te zetten, nl. dat het spel gewoon gespeelt mag worden.
Er was wel een keer een Guido o.i.d. Ben hard aan het nadenken.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Een naam die klonk als Gilio of Guido; de vriend van Luc was erbij. Mij zegt het niks.
Mannie ook niet en de golfmeneer is binnen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:06 schreef ruby het volgende:
Ach gossie, Selene wil niet golfen.
http://www.youtube.com/watch?v=5re3nBa66ug&feature=relatedquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:06 schreef ruby het volgende:
Ach gossie, Selene wil niet golfen.
Hmmm, mij ook niet. Ach, als Natasia de kans heeft zal ze iedereen wel aflebberen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoorde de naam Gio maar dat zegt me niks.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:00 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Nodig Tyrone Green en zijn reggae-band uitStukken beter!
http://nl.youtube.com/watch?v=-JYIw0ZxuuA
Ik kreeg gisteren de tip van Erica om het maar niet meer te proberen dit te volgen. De logica is zoek. Bij deze speel ik hem aan je doorquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:24 schreef Kinga het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom die neppe trut er nog is? Heeft ze er geslapen?
Ja, ze kwam rond twaalf uur binnen, is een ex van Luc. Dus daaromquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:24 schreef Kinga het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom die neppe trut er nog is? Heeft ze er geslapen?
Deze kende ik nog niet.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:00 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Nodig Tyrone Green en zijn reggae-band uitStukken beter!
http://nl.youtube.com/watch?v=-JYIw0ZxuuA
Ik erger me er nog niet aan, wat ik als een pluspunt zie, is dat ze voor haarquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:29 schreef Kinga het volgende:
Oh man, ze hebben wel weer een goeie uitgekozen hoor... ik erger me dood aan dat wijf, aan alles gewoon, hoe ze praat, hoe ze die ogen zo groot opzet, "eeeecht?" ...
argh.
Mja. Zij schreef die bullshit dus.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik erger me er nog niet aan, wat ik als een pluspunt zie, is dat ze voor haar
werk (cross-media) twee tot drie dagen verplicht streams keek en hier stukjes
over schreef. Nadeel, is dat het stukjes voor VV waren ....
Zij die niet genoemd mag worden aka Natasja.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:30 schreef gekke_sandra het volgende:
WIe is Zdngmw nou?
Vreemd dat ze gisteren zei niets te weten over verplichte slaaptijden en een alcoholrestrictie.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Heeft vast instructies ontvangen, bij directe vragen doen of haar neus bloed, lijkt me niet al te moeilijk om haar te laten doen of ze van niets weet.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vreemd dat ze gisteren zei niets te weten over verplichte slaaptijden en een alcoholrestrictie.
En wat vertelde RoekiePoekie daarover?quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:31 schreef Lobasca het volgende:
Brian hoort Roekie uit over d'r werk en wil vooral weten hoe zijn sex met Amanda omschreven wordt.
Waardoor ?quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:45 schreef Mika25 het volgende:
Dus het vermoeden dat die golflessen ook een dekmantel waren is nu ook bevestigtElke dag komen er weer nieuwe feiten bij die aantonen hoevel daar nep is...
En die gastspelers begrijp ik al helemaal niet. 1 of 2 gastspelers die een verhaal-lijn krijgen verweven met de vehalen van de bewoners kan ik nog wel begrijpen, maar nu de gastspelers ook onderlingen allerlei scripts moeten afwerken is toch belachelijk. Stop er dan meteen een paar professionele acteurs in, die hebben net zo veel met DGK te maken als die gastspelers
Dus ze konden geen Brian-fans vinden bij de aangemelde kandidaten, dus dan maar een redaktiel-lid erin stoppenquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:04 schreef ruby het volgende:
Zij die nooit gekust mag wordenquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:30 schreef gekke_sandra het volgende:
WIe is Zdngmw nou?
Mis ik iets, waardoor? Dekmantel waarvoor?quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:45 schreef Mika25 het volgende:
Dus het vermoeden dat die golflessen ook een dekmantel waren is nu ook bevestigtElke dag komen er weer nieuwe feiten bij die aantonen hoevel daar nep is...
En die gastspelers begrijp ik al helemaal niet. 1 of 2 gastspelers die een verhaal-lijn krijgen verweven met de vehalen van de bewoners kan ik nog wel begrijpen, maar nu de gastspelers ook onderlingen allerlei scripts moeten afwerken is toch belachelijk. Stop er dan meteen een paar professionele acteurs in, die hebben net zo veel met DGK te maken als die gastspelers
Ja, leuk is die hè!quote:
Alleen als je Kamikaze bedoelt.........quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:04 schreef Nomrc2 het volgende:
ik wil jeroen terug
wie dat er mee om een vliegtuigje te hueren ?
daar wil ik nog ff mee wachtenquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:05 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Alleen als je Kamikaze bedoelt.........
Dat ze het keurig omschrijven, en toen zij Brian; "Ja, want er lezen natuurlijk ook kindjes mee".quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
En wat vertelde RoekiePoekie daarover?
Ik had het kunnen weten, St. Brian onze grote kindervriend.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat ze het keurig omschrijven, en toen zij Brian; "Ja, want er lezen natuurlijk ook kindjes mee".
Bij talpa had jeroen wel mogen blijven, maar dit is RTLquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:24 schreef PeterNB het volgende:
Goeiemoggel vriendjes en vriendinnetjes !!
Is Jeroen al weer terug ? Of is DGK nu echt 'ouwe-wijven-tv' geworden ??
Ik vond het na MAANDEN suffe streams gisteren eindelijk weer eens LEUK om te kijken !!!!quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:26 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
Bij talpa had jeroen wel mogen blijven, maar dit is RTL
toch vreemd dat onze huubke daar niet tegen konquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:27 schreef pullup het volgende:
Brian zit nu te beweren dat Jeroen uitspraken over het Vlaams Blok aan het doen was waar Huub en Jaap vervolgens over flipten.
Volgens mij heeft Jeroen daar helemaal niets over gezegd en zuigt Brian dit uit zijn duim. Maar ik kan me vergissenquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:32 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
toch vreemd dat onze huubke daar niet tegen kon
als je hem over marocs hoort praten, kan ie zo lid worden van die club
btw
ik weet waarom luuk daar weer zit
is de enige plek in nl waar hij veilig is voor spyko nadia
vraag ik me afquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:26 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
Bij talpa had jeroen wel mogen blijven, maar dit is RTL
is volgen mij niet in beeld geweestquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Jeroen daar helemaal niets over gezegd en zuigt Brian dit uit zijn duim. Maar ik kan me vergissen
De miljonairsfair loopt enkele dagen. Huub sprak gisteren het vermoeden uit dat ze er zaterdag naar toe gaan.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Gisteren was de miljonairsfair... daar mochten ze lekker dit jaar niet heen.
Toch vreemd dat Brian en Amanda ook niet zijn geweest
Dat kan nog wel. het duurt tot en met zondag.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Gisteren was de miljonairsfair... daar mochten ze lekker dit jaar niet heen.
Toch vreemd dat Brian en Amanda ook niet zijn geweest
Ow, dus het kan nogquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De miljonairsfair loopt enkele dagen. Huub sprak gisteren het vermoeden uit dat ze er zaterdag naar toe gaan.
(Hoewel ik twijfel want de drie mannen hebben twee optredens, Medemblik en Drachten, dus rondje afsluitdijk !)
Moeten ze vandaag optreden in Drachten?quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:54 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ow, dus het kan nog
Oeh Drachten, dat is hier 10 km vandaan maar ik denk niet dat manlief mee wil
Vandaag in Lelystad.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:55 schreef blomst het volgende:
[..]
Moeten ze vandaag optreden in Drachten?
Zaterdagavondquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:55 schreef blomst het volgende:
[..]
Moeten ze vandaag optreden in Drachten?
Hij hangt maar om Selene heen. Amanda vindt het ook al raar dat Luc nog niet met Roekie heeft gesproken.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:04 schreef noekje het volgende:
en Luc heeft nog steeds niet met Roeks gepraat. Wat een gare vent.
Ik vind het ook wel vreemd dat Lieke vijf dagen per week ziek is, en twee dagen per week chagerijnig.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:59 schreef beequeen het volgende:
Jaap verbaast zich over het feit dat Huub en Lieke vannacht weer ruzie hebben gehad, Poekie vertelde dit.
Lieke schijnt echt ziek te zijn, Amanda vindt het zielig en denkt dat Lieke het niet lang meer trekt op deze manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |