Dan niet Luc vergeten mee te nemen, ze is nu tenslotte zo'n beetje met hem.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:50 schreef beequeen het volgende:
Hier verder, jij was sneller dan ruby.
Selene wil niet dat er meer vreemde mensen in dat hok komen voor haar verjaardag, dan viert ze het liever niet.
Dag Selene, vier je verjaardag lekker thuis.![]()
Hilarisch, die arrogantie voor een gastspeelster.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:50 schreef beequeen het volgende:
Hier verder, jij was sneller dan ruby.
Selene wil niet dat er meer vreemde mensen in dat hok komen voor haar verjaardag, dan viert ze het liever niet.
Dag Selene, vier je verjaardag lekker thuis.![]()
Of is madame zo arrogant omdat ze weet dat ze van gast- tot heuse speler wordt gepromoveerd?quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:52 schreef noekje het volgende:
Hilarisch, die arrogantie voor een gastspeelster.
Heeft ie toch weer mooi een optreden, deze week maand.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:55 schreef ruby het volgende:
Luc tegen Selene: Zal ik vanavond voor jou optreden, voor je verjaardag?
Wat een verrassing. Weer die paupershitmuziek.
Nodig Tyrone Green en zijn reggae-band uitquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:55 schreef ruby het volgende:
Luc tegen Selene: Zal ik vanavond voor jou optreden, voor je verjaardag?
Wat een verrassing. Weer die paupershitmuziek.
Nee hè? Ik had ook het idee dat 'ie op Brian doelde.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:04 schreef ruby het volgende:
Luc over Natasia: ze heeft toch gekust met......
En Amanda vult het aan, maar dat is volgens mij niet wie Luc bedoelt.
Het wordt tijd om wat redactieleden eruit te gooien en een nieuwe strategie erin te zetten, nl. dat het spel gewoon gespeelt mag worden.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:01 schreef marky het volgende:
Het wordt tijd dat er een einde aan het programma wordt gemaakt
Ik hoorde de naam Gio maar dat zegt me niks.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:04 schreef ruby het volgende:
Een naam die klonk als Gilio of Guido; de vriend van Luc was erbij. Mij zegt het niks.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:04 schreef ruby het volgende:
Vanmorgen werd er al door iemand terecht de sugestie om Hummie erin te zetten voor het spelelementquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:05 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Het wordt tijd om wat redactieleden eruit te gooien en een nieuwe strategie erin te zetten, nl. dat het spel gewoon gespeelt mag worden.
Er was wel een keer een Guido o.i.d. Ben hard aan het nadenken.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Een naam die klonk als Gilio of Guido; de vriend van Luc was erbij. Mij zegt het niks.
Mannie ook niet en de golfmeneer is binnen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:06 schreef ruby het volgende:
Ach gossie, Selene wil niet golfen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |