Heeft vast instructies ontvangen, bij directe vragen doen of haar neus bloed, lijkt me niet al te moeilijk om haar te laten doen of ze van niets weet.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vreemd dat ze gisteren zei niets te weten over verplichte slaaptijden en een alcoholrestrictie.
En wat vertelde RoekiePoekie daarover?quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:31 schreef Lobasca het volgende:
Brian hoort Roekie uit over d'r werk en wil vooral weten hoe zijn sex met Amanda omschreven wordt.
Waardoor ?quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:45 schreef Mika25 het volgende:
Dus het vermoeden dat die golflessen ook een dekmantel waren is nu ook bevestigtElke dag komen er weer nieuwe feiten bij die aantonen hoevel daar nep is...
En die gastspelers begrijp ik al helemaal niet. 1 of 2 gastspelers die een verhaal-lijn krijgen verweven met de vehalen van de bewoners kan ik nog wel begrijpen, maar nu de gastspelers ook onderlingen allerlei scripts moeten afwerken is toch belachelijk. Stop er dan meteen een paar professionele acteurs in, die hebben net zo veel met DGK te maken als die gastspelers
Dus ze konden geen Brian-fans vinden bij de aangemelde kandidaten, dus dan maar een redaktiel-lid erin stoppenquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik erger me er nog niet aan, wat ik als een pluspunt zie, is dat ze voor haar
werk (cross-media) twee tot drie dagen verplicht streams keek en hier stukjes
over schreef. Nadeel, is dat het stukjes voor VV waren ....
quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:04 schreef ruby het volgende:
Luc over Natasia: ze heeft toch gekust met......
En Amanda vult het aan, maar dat is volgens mij niet wie Luc bedoelt.
Zij die nooit gekust mag wordenquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:30 schreef gekke_sandra het volgende:
WIe is Zdngmw nou?
Mis ik iets, waardoor? Dekmantel waarvoor?quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:45 schreef Mika25 het volgende:
Dus het vermoeden dat die golflessen ook een dekmantel waren is nu ook bevestigtElke dag komen er weer nieuwe feiten bij die aantonen hoevel daar nep is...
En die gastspelers begrijp ik al helemaal niet. 1 of 2 gastspelers die een verhaal-lijn krijgen verweven met de vehalen van de bewoners kan ik nog wel begrijpen, maar nu de gastspelers ook onderlingen allerlei scripts moeten afwerken is toch belachelijk. Stop er dan meteen een paar professionele acteurs in, die hebben net zo veel met DGK te maken als die gastspelers
Ja, leuk is die hè!quote:
Alleen als je Kamikaze bedoelt.........quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:04 schreef Nomrc2 het volgende:
ik wil jeroen terug
wie dat er mee om een vliegtuigje te hueren ?
daar wil ik nog ff mee wachtenquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:05 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Alleen als je Kamikaze bedoelt.........
Dat ze het keurig omschrijven, en toen zij Brian; "Ja, want er lezen natuurlijk ook kindjes mee".quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
En wat vertelde RoekiePoekie daarover?
Ik had het kunnen weten, St. Brian onze grote kindervriend.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat ze het keurig omschrijven, en toen zij Brian; "Ja, want er lezen natuurlijk ook kindjes mee".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |