Vorige week won PSV hoor.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:26 schreef Jnk18 het volgende:
Oh jee PSV heeft punten laten liggen, zullen wij dat ook wel doen
Haha inderdaad, kom nou. Willem II kan er toch geen pepernoot van.quote:
Flink in vorm?quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:53 schreef toma het volgende:
Het zal niet makkelijk worden. WillemII is flink in vorm.
Nee denk het ook nietquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:01 schreef toma het volgende:
Tegen AZ speelde WillemII ook behoorlijk, ze verdienden toen meer. Ik denk niet dat Ajax niet zal winnen van WillemII maar het zal zeker geen 1-8 worden als tegen de Graafschap.
Yeahquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:02 schreef BonJovi het volgende:
Dat zeggen we toch ook niet dat we met 1-8 winnen? Ajax moet gewoon winnen om aan kop te komen en de wanprestatie goed zetten.
Dat zeg ik toch ook niet.. Ik zeg alleen dat het niet zo makkelijk zal worden als de meeste zullen denken.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:02 schreef BonJovi het volgende:
Dat zeggen we toch ook niet dat we met 1-8 winnen? Ajax moet gewoon winnen om aan kop te komen en de wanprestatie goed zetten.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:53 schreef toma het volgende:
Het zal niet makkelijk worden. WillemII is flink in vorm.
Juistquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:02 schreef BonJovi het volgende:
Verdomme BonJovi, wat heb je toch veel wijze woorden de laatste tijd.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:02 schreef BonJovi het volgende:
Het gaat er ook niet om of ie slim is, als ie maar goed kan voetballen. Hij is vorig seizoen bijna elke wedstrijd man of the match geweest maar dat is niet zo moeilijk bij WillemIIquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:09 schreef Pritt het volgende:
Ik vind die Kargbo wel als een erg simpel persoon overkomen, lijkt me niet de slimste. (nav interview vorige week) Als Poepon maar niet zo speelt als Vertonghen vorige jaar bij RKC tegen Ajax.
Hoe oud is die kerel? Als we hem dan voor een paar ton kunnen oppikken, maar ontstijgt hij het niveau Delorge of ongeveer zelfde categorie?quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:50 schreef toma het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet om of ie slim is, als ie maar goed kan voetballen. Hij is vorig seizoen bijna elke wedstrijd man of the match geweest maar dat is niet zo moeilijk bij WillemII
Zoiets.. veel beter zal ie vast niet worden..quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:08 schreef Pritt het volgende:
[..]
Hoe oud is die kerel? Als we hem dan voor een paar ton kunnen oppikken, maar ontstijgt hij het niveau Delorge of ongeveer zelfde categorie?
Nice!quote:
Wanneer moet Slavia, vanavond ook?quote:Op zaterdag 8 december 2007 10:30 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Nice!
Dat is lekker wakker worden. Had niet eens door dat de lampies gisteren al moesten spelen.
Dat dus, Marco van Basten is niet voor niets de uitvinder van de ik-mag-je-politiek.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:52 schreef Fides het volgende:
Als je zegt dat je hem liever niet ziet komen kan je het EK natuurlijk ook wel vergeten.
Waarom verbranden die gasten het Ajax logo?quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:19 schreef devv05 het volgende:
[..]
Waarom verbranden die gasten het Ajax logo?
Lekker van psv gisteren, nu hopen dat wij vanavond wel willen. Met Ajax weet je het tenslotte maar nooit.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Veel plezier bij de hockey...
Terugkijkend op vorig seizoen vast niet.quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:00 schreef RayMania het volgende:
Lekker die nederlaag van PSV, nu hopen dat Ajax profiteert.
Ben bang dat je gelijk hebt, maar hopelijk valt het allemaal mee.quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:46 schreef Nashje het volgende:
Lekker avondje gister zeg.
Alleen weinig vertrouwen in vanavond. Dit is zo'n typische wedstrijd waar Ajax het laat liggen.
Even dan.quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:17 schreef kleinzusje het volgende:ik heb een mutsen/ wijven vraag, kan het even ?
Ik snap er niks meer vanquote:
Dus de stand op de Ajax site loopt achter ? ( = niet juist ??)quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:24 schreef Blight het volgende:
We staan nu 2 punten achter. Als Ajax wint passeren we PSV.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:25 schreef Blight het volgende:
Moet ik buitenspel ook even uitleggen?
Kijk eens op teletekst 819 misschien dat je het dan snapt.quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik snap er niks meer van![]()
![]()
Op de AJAX site staat AJAX boven aan ( na de PSV nederlaag)
Iemand vertelde mij dat ze NIET boven aan staan nu
Moet AJAX winnen om boven aan te ( blijven) staan ?
Klopt het dat AJAX nu wel aan kop staat ( voorafgaande aan de wedstrijd vandaag) ??
Of loopt de AJAX site achter ???
![]()
![]()
Loopt achter. Zelfs de verliespartij tegen NAC staat daar nog niet bij. Zie http://www.fcupdate.nl/competities/nederland/eredivisie/de_stand/ voor de juiste stand.quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dus de stand op de Ajax site loopt achter ? ( = niet juist ??)
[ afbeelding ]
Die stand loopt 1 speelronde achter. Ajax verloor vorige week van NAC, maar bij die stand staat geen verliespartij.quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dus de stand op de Ajax site loopt achter ? ( = niet juist ??)
[ afbeelding ]
Hij is wel wat beter dan Delorgequote:Op zaterdag 8 december 2007 00:08 schreef Pritt het volgende:
[..]
Hoe oud is die kerel? Als we hem dan voor een paar ton kunnen oppikken, maar ontstijgt hij het niveau Delorge of ongeveer zelfde categorie?
regen en een flinke wind.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat zijn de verwachtingen voor vanavond?
Ik verw8 een moeizame 1-3 overwinning.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Een relatief rustige avondspits.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hopen op een overwinning.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Koster: "Jan moet zich op de linksbackpositie richten."quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kennedy ook in de basis.
Ajax: Stekelenburg, Vertonghen, Heitinga, Maduro, Emanuelson, Gabri, De Jong, Suarez, Rommedahl, Huntelaar, Kennedy
Wie wil je dan centraal zettenquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:27 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Koster: "Jan moet zich op de linksbackpositie richten."
Dat is ook wel weer zoquote:
Gepasseerd.quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:30 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo
Maar was Ogararu dan geblesseerd of geschorst?
Dat moet ik vaker zeggenquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:57 schreef sjimz het volgende:
Hopelijk weet Kennedy een keer te overtuigen.
quote:
quote:Ajax gaat samenwerken met Beijing Guo'an
De plannen van Ajax om de Chinse markt op te gaan beginnen langzaamaan vorm te krijgen. Ajax gaat een samenwerkingsverband aan met de Chinese top-club Beijing Guo'an. Het zal in eerste instantie gaan om een voetbaltechnische samenwerking. Opmerkelijk is dat Real Madrid ook nauw samenwerkt met de club en volgens diverse berichten zelfs 25% van de aandelen in de club in handen heeft.
Ajax Netwerk
Ajax ziet ook grote commerciele mogelijkheden in China door o.a. te gaan samenwerken met een groot Chinees televisiestation. De verwachting is dat de plannen rond de wedstrijd tegen PSV zullen worden gepresenteerd.
I know.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Psst. Zjroen. Er is snooker deze week!
Dat hoort bij een topclub.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:24 schreef zjroentje het volgende:
3 schoten op doel, 3 keer raak.
Dat is nou eens afwerken tegen 100%.
Inderdaad!quote:
Dat weet ik zo net nog niet, na gister blijkt alles te kunnen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:29 schreef Wooldoor het volgende:
Koploper voor 1 week volgende week verliezen we zeker van psv.
Zegt helaas alles over de wedstrijd...quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:36 schreef F1Bas het volgende:
Vertonghen was de beste op het veld bij Ajax.
Ja, want PSV maakt een goede indruk.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:29 schreef Wooldoor het volgende:
Koploper voor 1 week volgende week verliezen we zeker van psv.
Dat is waar, PSV speelde hoe raar het klinkt, nog veel slechter dan Ajax vanavond.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, want PSV maakt een goede indruk.
Ongetwijfeld maar om nu te doen alsof ze super spelen, nee.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:20 schreef MaxC het volgende:
PSV staat er volgende week echt wel hoor.
Het is even aannemelijk om te zeggen dat ook Ajax er volgende week gewoon staat.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:20 schreef MaxC het volgende:
PSV staat er volgende week echt wel hoor.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Al iets meer bekend over de ernst van de blessure van Gabri?
quote:Koster verwacht Gabri er tegen PSV gewoon weer bij
Gabri moest tegen Willem II geblesseerd uitvallen na een flinke tik op zijn knie. Adrie Koster verwacht echter dat hij volgende week tegen PSV weer over hem kan beschikken, zo liet hij weten tegenover De Telegraaf: "Zijn knie is gelukkig niet beschadigd. Hij moet normaal gesproken gewoon tegen PSV kunnen spelen." Ten opzichte van het duel tegen Willem II kan hij dan wellicht ook weer beschikken over Gregory van der Wiel.
Doe mij maar Luque ipv Kennedy.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:24 schreef MaxC het volgende:
Volgende week(mits fit)
Ogararu--Vd Wiel--Heitinga--Vertonghen
---------------Maduro------------------
-----Gabri-----------------De Jong-----------
----------------Kennedy------------------
-------Huntelaar-----Suaréz-------------
Luque is Spanjaard, Urzaiz ook.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:29 schreef Rumille het volgende:
[..]
Kennedy was geblesseerd. En hij is een Zweed.
Maar Urzaiz is cult en Luque niet.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Luque is Spanjaard, Urzaiz ook.
Urzaiz wint.
Yordan Letchkovquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:32 schreef Rumille het volgende:
[..]
Maar Urzaiz is cult en Luque niet.
Kennedy is ook cult omdat hij -30 is en kaal.
Nou ja slecht.. het oogde weer niet fel.. en ook tactisch beetje lamlendig..quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:17 schreef Rumille het volgende:
We speelden slecht dus? Jammer. Maar 3 punten zijn binnen.
Zo is het maar net...quote:Koster: "Natuurlijk kan het allemaal nog veel beter. Maar het allerbelangrijkste is dat we tot de winterstop zoveel mogelijk blijven winnen. Het maakt me niet uit hoe dat gebeurt.
De bedoeling is dat we de ploeg in de winterstop met enkele aankopen versterken. Daarbij komen er nog een paar belangrijke spelers terug van blessures. Na de winterstop mag iedereen meer van Ajax verwachten."
Luque verdedigt niet krohn deli wel.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goed dat Suarez dit keer wel meters naar achteren maakte. Wissel van Krohn Deli snapte ik niet zo, had ik eerder Luque voor Suarez of Kennedy verwacht.
Volgende week moet het beter.
Maar met Luque wordt je aanvallend weer sterker.quote:Op zondag 9 december 2007 00:02 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Luque verdedigt niet krohn deli wel.
Hehe het was inderdaad mooi vandaag, kneusjes links van het uitvak whehe, 2e helft was 75% trouwens wegquote:Op zondag 9 december 2007 00:07 schreef Silenus het volgende:
Wel mooi op het eind, Johnny deed net of ie zo'n rotje terug het Willem II vak in wilde gooien...Die playmobiel-hoolies van Willem II werden helemaal waus, Stekelenburg ook nog even zwaaien.
Was mooi! En we hadden weer een nieuw groepje van 40 man die zich de hele wedstrijd met ons bezighielden, toch altijd grappig als de wedstrijd kut is.
Dat is het mooiste van uitwedstrijdenquote:Op zondag 9 december 2007 00:07 schreef Silenus het volgende:
Wel mooi op het eind, Johnny deed net of ie zo'n rotje terug het Willem II vak in wilde gooien...Die playmobiel-hoolies van Willem II werden helemaal waus, Stekelenburg ook nog even zwaaien.
Was mooi! En we hadden weer een nieuw groepje van 40 man die zich de hele wedstrijd met ons bezighielden, toch altijd grappig als de wedstrijd kut is.
Die sig van jou... vooral dat van jovink.quote:Op zondag 9 december 2007 00:12 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Dat is het mooiste van uitwedstrijden
De rest van die sig is gejatquote:Op zondag 9 december 2007 00:14 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Die sig van jou... vooral dat van jovink.![]()
Ging ik je nog bellen gaatie niet opnemen, kut Tsjechquote:Op zondag 9 december 2007 00:14 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Die sig van jou... vooral dat van jovink.![]()
Ik zag geen nummer en dan neem ik nooit op. Hehe.quote:Op zondag 9 december 2007 00:18 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ging ik je nog bellen gaatie niet opnemen, kut Tsjech
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |