Apart, dat welquote:
goed is andersquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nog even, vanavond weer
Trouwens slecht humeur?
Heeft iets met manier van reageren te maken dat ik het even vraagquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:04 schreef Friday12 het volgende:
niet iedereen die zelda niet leuk vind heeft meteen een slecht humeur
Dat viel mij al op, door werk? RSI klachten? Ons?quote:
Kan, kan, Onmogelijk!quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat viel mij al op, door werk? RSI klachten? Ons?
nee, de sfeer is niet gelijkquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Meh... ik vond het best leuk
Maar geef nou toe, TTW is in elk opzicht de gelijke van OoT
Geeft niet, verstand komt ook met de jarenquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:07 schreef Friday12 het volgende:niet indereen vind zelda leuk you know
quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee, de sfeer is niet gelijk
weet je dat moment dat je die superkracht krijg in oot , dat je die enorme pilaren op kan tillen.
nou dat was echt superdat soort dingen gewoon.
maar dylanesque heeft gelijk , oot had meer vrijheid, wel verveleend als je nog geen epona hebt ,maar toch , het spel wordt gelijk velen malen groter
Gast, lezen, dat zeg ik daarnet toch ookquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:07 schreef Friday12 het volgende:niet indereen vind zelda leuk you know
en wat bedoel je dan met enorme pilaar ??quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Enorme pilaren optillen is ook niet lastig hoor, ik kan toch ook nog iedere ochtend dag m'n bed uitkomen?
Ik wil het niet weten... Ik wil het niet wetenquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Enorme pilaren optillen is ook niet lastig hoor, ik kan toch ook nog iedere ochtend dag m'n bed uitkomen?
Da's niet zo moeilijk te raden, ik kan toch moeilijk naar m'n werk gaan en m'n pilaar thuis laten?quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en wat bedoel je dan met enorme pilaar ??
Dat hoor ik graagquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee, de sfeer is niet gelijk
weet je dat moment dat je die superkracht krijg in oot , dat je die enorme pilaren op kan tillen.
nou dat was echt superdat soort dingen gewoon.
maar dylanesque heeft gelijk , oot had meer vrijheid, wel verveleend als je nog geen epona hebt ,maar toch , het spel wordt gelijk velen malen groter
RSI (weet even geen andere naam) in combinatie met werkquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat viel mij al op, door werk? RSI klachten? Ons?
ja daar zit wat inquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's niet zo moeilijk te raden, ik kan toch moeilijk naar m'n werk gaan en m'n pilaar thuis laten?
Neuh begrijp je goed hoor, na die verhalen over je polsquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
RSI (weet even geen andere naam) in combinatie met werk![]()
Sorry als ik zo overkom, ik doe mijn best om vrolijk te blijven
ik praat niet meer met jou je vindt zelda niet leukquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:14 schreef Friday12 het volgende:
kraak dan niet meteen mensen af als ze zelda niet leuk vinden
Hmm vervelend man, sterkte en beterschap.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
RSI (weet even geen andere naam) in combinatie met werk![]()
Sorry als ik zo overkom, ik doe mijn best om vrolijk te blijven
Bwehehehe inkoppertjequote:Op vrijdag 7 december 2007 13:15 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ik praat niet meer met jou je vindt zelda niet leuk
vertel eens, hoe lang heb je zelda uitgeprobeert, en op welk systemen allemaal ?quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:14 schreef Friday12 het volgende:
kraak dan niet meteen mensen af als ze zelda niet leuk vinden
quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:15 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ik praat niet meer met jou je vindt zelda niet leuk
ergens op de vroegere nintendos(weet even niet meer welke) de gc en de wiiquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vertel eens, hoe lang heb je zelda uitgeprobeert, en op welk systemen allemaal ?
ga jij even snel WOW startenquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geeft niet, verstand komt ook met de jaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |