Apart, dat welquote:

goed is andersquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nog even, vanavond weer
Trouwens slecht humeur?

Heeft iets met manier van reageren te maken dat ik het even vraagquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:04 schreef Friday12 het volgende:
niet iedereen die zelda niet leuk vind heeft meteen een slecht humeur

Dat viel mij al op, door werk? RSI klachten? Ons?quote:

Kan, kan, Onmogelijk!quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat viel mij al op, door werk? RSI klachten? Ons?

nee, de sfeer is niet gelijkquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Meh... ik vond het best leuk
Maar geef nou toe, TTW is in elk opzicht de gelijke van OoT

Geeft niet, verstand komt ook met de jarenquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:07 schreef Friday12 het volgende:niet indereen vind zelda leuk you know

quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee, de sfeer is niet gelijk
weet je dat moment dat je die superkracht krijg in oot , dat je die enorme pilaren op kan tillen.
nou dat was echt superdat soort dingen gewoon.
maar dylanesque heeft gelijk , oot had meer vrijheid, wel verveleend als je nog geen epona hebt ,maar toch , het spel wordt gelijk velen malen groter

Gast, lezen, dat zeg ik daarnet toch ookquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:07 schreef Friday12 het volgende:niet indereen vind zelda leuk you know

en wat bedoel je dan met enorme pilaar ??quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Enorme pilaren optillen is ook niet lastig hoor, ik kan toch ook nog iedere ochtend dag m'n bed uitkomen?

Ik wil het niet weten... Ik wil het niet wetenquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Enorme pilaren optillen is ook niet lastig hoor, ik kan toch ook nog iedere ochtend dag m'n bed uitkomen?

Da's niet zo moeilijk te raden, ik kan toch moeilijk naar m'n werk gaan en m'n pilaar thuis laten?quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en wat bedoel je dan met enorme pilaar ??

Dat hoor ik graagquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee, de sfeer is niet gelijk
weet je dat moment dat je die superkracht krijg in oot , dat je die enorme pilaren op kan tillen.
nou dat was echt superdat soort dingen gewoon.
maar dylanesque heeft gelijk , oot had meer vrijheid, wel verveleend als je nog geen epona hebt ,maar toch , het spel wordt gelijk velen malen groter

RSI (weet even geen andere naam) in combinatie met werkquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat viel mij al op, door werk? RSI klachten? Ons?

ja daar zit wat inquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's niet zo moeilijk te raden, ik kan toch moeilijk naar m'n werk gaan en m'n pilaar thuis laten?

Neuh begrijp je goed hoor, na die verhalen over je polsquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
RSI (weet even geen andere naam) in combinatie met werk![]()
Sorry als ik zo overkom, ik doe mijn best om vrolijk te blijven

ik praat niet meer met jou je vindt zelda niet leukquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:14 schreef Friday12 het volgende:
kraak dan niet meteen mensen af als ze zelda niet leuk vinden

Hmm vervelend man, sterkte en beterschap.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
RSI (weet even geen andere naam) in combinatie met werk![]()
Sorry als ik zo overkom, ik doe mijn best om vrolijk te blijven

Bwehehehe inkoppertjequote:Op vrijdag 7 december 2007 13:15 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ik praat niet meer met jou je vindt zelda niet leuk

vertel eens, hoe lang heb je zelda uitgeprobeert, en op welk systemen allemaal ?quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:14 schreef Friday12 het volgende:
kraak dan niet meteen mensen af als ze zelda niet leuk vinden

quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:15 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ik praat niet meer met jou je vindt zelda niet leuk

ergens op de vroegere nintendos(weet even niet meer welke) de gc en de wiiquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vertel eens, hoe lang heb je zelda uitgeprobeert, en op welk systemen allemaal ?

ga jij even snel WOW startenquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geeft niet, verstand komt ook met de jaren

je moet ff door het begin heenbijten gast, daarna worden ze echt superquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ergens op de vroegere nintendos(weet even niet meer welke) de gc en de wii
en het zuigde stuk voor stuk

WoW is voor mensen zonder verstand je begrijpt het weer nietquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik vond het ook een waardevol advies, maar op m'n werk kan ik er weinig mee

NES, SNES, GB, GBC, GBA, DSquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ergens op de vroegere nintendos(weet even niet meer welke) de gc en de wii
en het zuigde stuk voor stuk

Subjectiefquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
WoW is voor mensen zonder verstand je begrijpt het weer niet![]()
het advies was dus voor jou![]()
je eigen advies nog wel![]()
![]()

Wat zijn jouw 'hobbies' cq favoriete vormen van tijdverdrijf trouwens?quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
WoW is voor mensen zonder verstand je begrijpt het weer niet![]()
het advies was dus voor jou![]()
je eigen advies nog wel![]()
![]()

quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Komt hier op m'n werk niet door de firewall heen

Mén, zelfs iemand met Boulimia kotst niet zoveel als jij!quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:23 schreef lynda het volgende:
Games![]()
Haar wat niet wil zitten![]()
Stageopdracht![]()
Zeikerds![]()
Kut weer![]()
Postbode zonder kerstkaart voor mij![]()
zo hoi enzo

gamesquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:23 schreef lynda het volgende:
Games![]()
Stageopdracht![]()
Zeikerds![]()
Kut weer![]()
zo hoi enzo

ik was het net aan het vergeten ik moet vandaag nog een deel inleverenquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:23 schreef lynda het volgende:
Games![]()
Stageopdracht![]()
Zeikerds![]()
Kut weer![]()
zo hoi enzo

WTF Kerstkaart ?!?!?quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:23 schreef lynda het volgende:
Games![]()
Stageopdracht![]()
Zeikerds![]()
Kut weer![]()
zo hoi enzo

En dat ga je nog redden?quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik was het net aan het vergeten ik moet vandaag nog een deel inleveren

En daarom ben ik dus geen Boulimia patient!quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:23 schreef Sm0keZ het volgende:
Mén, zelfs iemand met Boulimia kotst niet zoveel als jij!
Ik dus dinsdag weer.. schiet voor geen ene flikker opquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:24 schreef Friday12 het volgende:
ik was het net aan het vergeten ik moet vandaag nog een deel inleveren
JA KERSTKAARTquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:25 schreef WhiteLightning het volgende:
WTF Kerstkaart ?!?!?
Neequote:Op vrijdag 7 december 2007 13:25 schreef Bellerophon het volgende:
Zit het vandaag niet mee Lynda?

Misschien een idee... maar zit dan vandaag even niet hier, na dinsdag kan je toch weer hier je gal spuien?quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:29 schreef lynda het volgende:
[..]
En daarom ben ik dus geen Boulimia patient!
[..]
Ik dus dinsdag weer.. schiet voor geen ene flikker opKom er gewoon echt niet meer uit
[..]
JA KERSTKAART![]()
[..]
Nee
Heb het gewoon TE druk

quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:30 schreef TLC het volgende:
Nah ik heb niet bijster veel te doen, ik zit nu gewoon betaald te internetten haha.
Mja gelukkig zijn er hier op het werk best wel wat aantrekkelijke dame's, dus ik verveel me niet snel

Hangt er vanaf, is zijn manier van dames aantrekkelijk vinden hetzelfde als onze manier?quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik denk dat de mensen hier wel wat foto's willen zien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |