Dat waren de voorgangers voor de N64! (Ocarina of Time toch...? Heb hem ook thuis iigquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:47 schreef Friday12 het volgende:
op de gc was zelda crapdie op dat special disc
Gast, 'The Wind Waker' was best leuk en die special edtions helemaal!quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:47 schreef Friday12 het volgende:
Ik heb beide OST!quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:45 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik heb nog de soundtrack van Ocarina of Time op cd
Majora's Mask kwam ik op een gegeven moment niet verderquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb beide OST!
Majora's Mask en OoT!
Prachtige muziek, geweldige game, een legende
ik op mp3quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:45 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik heb nog de soundtrack van Ocarina of Time op cd
die heb ik ookquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:47 schreef Friday12 het volgende:
Ben het niet vaak met je eens, maar zelda zuigtquote:
wind waker was kut. iedereen wilde een realistische zelda.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast, 'The Wind Waker' was best leuk en die special edtions helemaal!
Voegde wel iets toe... het had wel watquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:51 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Majora's Mask kwam ik op een gegeven moment niet verderVond het vervelend met die klok en dag en nacht enzo
Ja op de N64quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:54 schreef Dylanesque het volgende:
En mijn Majora's Mask was een gouden cartridge
ik heb een doctor v64 copybox, en de cds zijn van goudquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:54 schreef Dylanesque het volgende:
En mijn Majora's Mask was een gouden cartridge
Kssst, ga maar naar Lynda toequote:Op vrijdag 7 december 2007 12:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben het niet vaak met je eens, maar zelda zuigt
eindelijk geen zelda liefhebberquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben het niet vaak met je eens, maar zelda zuigt
zeg had jij ook nog wat ?!? nou nou nouquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:56 schreef Dylanesque het volgende:
Ruzie in GRTDOJW!!
Maar dat was in Ocarina beter vind ik, lekker met je paard over de vlaktes rennen, en Oh Nee het is nacht daar komen de spoken en skeletten uit de grond! En Pfoe gelukkig het is weer dag en de muziek is weer vrolijk en je komt weer mensen tegenquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Voegde wel iets toe... het had wel wat
Meh... ik vond het best leukquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wind waker was kut. iedereen wilde een realistische zelda.
maar nee wat maken ze. een fucking tekenfilm![]()
vandaar dat twilight princess ook als opvolger wordt gezien van ocarina of time
Ja beetje Zelda afkraken hier, bah!quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg had jij ook nog wat ?!? nou nou nou![]()
Scarecrowsongquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:58 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Maar dat was in Ocarina beter vind ik, lekker met je paard over de vlaktes rennen, en Oh Nee het is nacht daar komen de spoken en skeletten uit de grond! En Pfoe gelukkig het is weer dag en de muziek is weer vrolijk en je komt weer mensen tegen
Haat?!? Nooit Zelda gekregen toen je het wel wilde hebben?quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
eindelijk geen zelda liefhebber
ik zal het even anders zeggen:ik haat zelda en jullie mogen het leuk vinden![]()
Ga jij dan ook naar je eigen vriendin?quote:
nee ik haat gewoon zeldaquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haat?!? Nooit Zelda gekregen toen je het wel wilde hebben?
Nee, ookal had ik die gekregen ... *iets met creatief slopen*quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haat?!? Nooit Zelda gekregen toen je het wel wilde hebben?
Nog even, vanavond weerquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ga jij dan ook naar je eigen vriendin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |