mario kart 64 was ook heftigquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
\
Nope![]()
Maar ik hou niet van mario ... nou .. die oude mariokart
Maarja, ben ook geen console gebruiker hequote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:03 schreef diertjuh het volgende:
[..]
het was om 9.14 en toen sliep ik nog..dus ik vindt het erg vervelend worden. Gaat al paar dagen zo..dat ik steeds prive gebeld wordt.
halloquote:
NIET!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:12 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
mario kart 64 was ook heftig
maar Super Mario 64 is het Spel der Spellen!!
Call of Duty 4quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
NIET!!!!!!!!!!
OCARINA OF TIME![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ok, ok .. Eponaquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
NIET!!!!!!!!!!
OCARINA OF TIME![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sowieso, alles van Zelda is vetquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
NIET!!!!!!!!!!
OCARINA OF TIME![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb m'n 120 sterren 10 jaar geleden al gehaaldquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:14 schreef diertjuh het volgende:
[..]
hallo
Ik heb mario64 wel gespeeld. We moeten bij nog 1 ster hebben en die kunnen we niet vinden. Vondt het altijd leuk om te spelen
. Maar ik ben ook beetje mario fanaat
.
Mario paper lijkt me ook leuk
En of!!quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
NIET!!!!!!!!!!
OCARINA OF TIME![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben altijd niet-serieus aan het werkquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En of!!![]()
Pff ben gewoon serieus even aan het werk![]()
![]()
![]()
Ga maar weer slapenquote:
rol maar weer lekker terug met je zelda is crapquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:32 schreef Friday12 het volgende:
en ja ik kom ook eens men bed uitrollen
Whehehe, nee was echt even iets aan het doen.. voelde apart hoorquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:29 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik ben altijd niet-serieus aan het werk
Twee zielen, 1 gedachtequote:Op vrijdag 7 december 2007 12:32 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
rol maar weer lekker terug met je zelda is crap
ik ken t.. k moet zo nog even wat mensen bellen en een plattegrondje maken voor een evenementje, maar ik stel het een beetje uit.. komt lekker na m'n pauze, hoewel k dit niet echt pauze kan noemenquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehehe, nee was echt even iets aan het doen.. voelde apart hoor
Dus dat doe je straks even?quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:33 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ik ken t.. k moet zo nog even wat mensen bellen en een plattegrondje maken voor een evenementje, maar ik stel het een beetje uit.. komt lekker na m'n pauze, hoewel k dit niet echt pauze kan noemen
Ok danquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:39 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
yup, na 13.00. als ik nu die mensen ga bellen zitten ze niet op hun plek, lunchen enzo
quote:The graphics aren't the way they are in the teaser that everyone watched. The game's still pretty, but it has nothing of that ink-splashing or anything. Art direction is interesting. Unlike all the other 3D fighters, SFIV is not meant to be photo realistic.
Street Fighter IV runs at 60 frames per second.
Street Fighter IV will have online play.
The game takes place after Super Street Fighter II Turbo and before SFIII. The good news is that the character roster will be made of many old-school brawlers and some entirely new ones. There are two new girls on the list. We will probably not see any SFIII characters.
The stage you saw at 1Up, if you didn't figure out, is Chun-Li's Stage from SF2.
The excellent Parry system form SFIII is gone. The new system seems to be called Saving or Revenge (we're not sure about the name). We don't know exactly how it works, but it's built around cancels. And we do know we'll have another gauge to activate the Saving/Revenge stuff, besides the usual Super Gauge.
Supers are there (although they didn't decide yet if it will be like in SSF2T or SFIII), and now they've put another moves called Ultras. These makes your character throws a auto combo with tons of moves. It's like a custom combo ... except by the custom part.
Shen Long may appear in the game. We are NOT kidding.
The consoles are not decided yet, really. But, assuming that SFIV will have online play, we can obviously think of Xbox 360 and PS3 (duh). It's very likely that we'll see an arcade version without online mode too, and our sources told us that Capcom could put some test machines in Japan arcades in Q2 next year.
Ohja Chun Li vergetenquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ok dan
Trouwens... meer Street Fighter IV nieuws!!
Ken en Ryu knokken het uit in StreetFighter IV screens
[..]
boven,links,recht,boven ,links,rechtsquote:
Ik heb nog de soundtrack van Ocarina of Time op cdquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
boven,links,recht,boven ,links,rechtsmet de ocarina natuurlijk
zo met je verkeerde been uit bed gestapt ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |