Ben wel erg blij dat ze niet mee gaan in de rage van 3d vecht spellen, want ik blijf erbij... die missen gewoon een bepaalde snelheid. 2D vechtspellen is pure ADHD, Guilty Gear serie, Street Fighter seriequote:Op vrijdag 7 december 2007 09:08 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ja wel mooier hoor
Maar het is een beetje onwennig, de mooiste sf die ik ken was SF 2 turbo alpha ofzo, op de ps1
quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wii fitness? Inzetten als revalidatie middel?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zoiets mag je natuurlijk niet doen!!Natuurlijk mag ik die wel kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
ik hop het voor jequote:Op vrijdag 7 december 2007 09:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Meh![]()
Hangt er vanaf wat je erin plaatst he
Kuchquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kuch[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
dan mag jij mijn goede voorbeeld worden ..quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Werkt het dan een beetje?quote:
Tekken! maar dat is wel een beetje 3Dquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ben wel erg blij dat ze niet mee gaan in de rage van 3d vecht spellen, want ik blijf erbij... die missen gewoon een bepaalde snelheid. 2D vechtspellen is pure ADHD, Guilty Gear serie, Street Fighter serie
je wil niet weten hoeveel joypads ik gesloopt heb met sf2quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ben wel erg blij dat ze niet mee gaan in de rage van 3d vecht spellen, want ik blijf erbij... die missen gewoon een bepaalde snelheid. 2D vechtspellen is pure ADHD, Guilty Gear serie, Street Fighter serie
tekken3quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:16 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Tekken! maar dat is wel een beetje 3D
SNES joypads?quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je wil niet weten hoeveel joypads ik gesloopt heb met sf2
Ik heb Tekken nooit echt leuk gevonden...quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:16 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Tekken! maar dat is wel een beetje 3D
yup.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb Tekken nooit echt leuk gevonden...
Ben ik nu een buitenstaander?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kuchkuck kuck, PM, kuch kuchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kuch
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Laten doen natuurlijkquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:20 schreef WhiteLightning het volgende:
heb je die wiikey zelf ingebouwd ?
Fuck... het spijt me?quote:
Gast, die waren practisch onverwoestbaar!quote:
help me ff aan info plzquote:
Niet erg toch? Het is vrijdag? Bijna weekend!quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:21 schreef Dylanesque het volgende:
Lekker zeg, systeem ligt er nog steeds uit hieral bijna 90 mins geen fuck uitgevoerd
Nouja, er waren altijd al 'angry german kids'quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast, die waren practisch onverwoestbaar!
echt niet. de muur is sterker dna de joypadquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast, die waren practisch onverwoestbaar!
Heb het in Almere laten doenquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
help me ff aan info plzwil het nu ook
C'est vrai, ik vermaak me ook primaquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Niet erg toch? Het is vrijdag? Bijna weekend!
Haha ja dat is zoquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
echt niet. de muur is sterker dna de joypad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |