Moet je het wel kunnen... pfff ik word altijd keihard gepwned door mijn broerquote:Op vrijdag 7 december 2007 08:37 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik heb 6 ook wel voor de pc, maar vind een console toch lekkerder spelen.. zeker multiplayer
maar als je tegen iemand anders wil spelen ga je toch niet allebei voor je pc zitten?quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik niet, gebruik ook dezelfde joypads
quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Moet je het wel kunnen... pfff ik word altijd keihard gepwned door mijn broer![]()
En dan krijg je altijd de "grappige" reacties...
Bob: Kut... 3-0 achter
Broer: Gast wat doe je? Is je controller wel aangesloten? Je moet wel ergens op drukken he!
Bob:
mn vrienden houden er niet van. ik ben beter als hun , dus het houdt gouw op dan.quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:39 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
maar als je tegen iemand anders wil spelen ga je toch niet allebei voor je pc zitten?
Avondje 2 tegen 2 Pro Evo is geweldigquote:Op vrijdag 7 december 2007 08:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mn vrienden houden er niet van. ik ben beter als hun , dus het houdt gouw op dan.
maar je hebt wel gelijk op zon manier
* WhiteLightning neigt nu ineens ene ps3 te gaan kopen
wheehequote:Op vrijdag 7 december 2007 08:44 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Avondje 2 tegen 2 Pro Evo is geweldigAndere vrienden zoeken
Ik kan het wel hoor, maar hij 'heerscht' echt ontzettendquote:Op vrijdag 7 december 2007 08:40 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig zijn de mensen tegen wie ik speel van ongeveer hetzelfde niveau
Ja echt wel hoor, krat bier erbij en gamen maar de hele avondquote:Op vrijdag 7 december 2007 08:44 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Avondje 2 tegen 2 Pro Evo is geweldigAndere vrienden zoeken
Hmm ja die mensen zijn vervelend. Niet doorheen te komenquote:Op vrijdag 7 december 2007 08:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik kan het wel hoor, maar hij 'heerscht' echt ontzettend
quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja echt wel hoor, krat bier erbij en gamen maar de hele avond
Ghehe klopt, dus dan ga ik maar op een andere manier "scoren", schop z'n spits neerquote:Op vrijdag 7 december 2007 08:47 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hmm ja die mensen zijn vervelend. Niet doorheen te komen
Ik ben helemaal trots op m'n perfect game bij bowlenquote:Op vrijdag 7 december 2007 08:49 schreef draculettetje het volgende:
haha heb 2 pjoeters tot mijn beschikking dus kan ik op de 1 inloggen op werk account en op de ander op fok!
komen hier een hoop spellen voorbij die ik nog niet ken
ik ben nu vooral fanatiek met mario en sonic en dat bezorgd me een hoop spierpijn
daarnaast is mn schoonvader gek op het golven en bowlen
Is dat spel nou een beetje leuk? Mario Party 8 is trouwens ook gezellig met meerdere personenquote:Op vrijdag 7 december 2007 08:49 schreef draculettetje het volgende:
haha heb 2 pjoeters tot mijn beschikking dus kan ik op de 1 inloggen op werk account en op de ander op fok!
komen hier een hoop spellen voorbij die ik nog niet ken
ik ben nu vooral fanatiek met mario en sonic en dat bezorgd me een hoop spierpijn
daarnaast is mn schoonvader gek op het golven en bowlen
Ik ben overgestapt van Fifa 2005 naar Pro Evo 5 volgens mij, goeie beslissing was datquote:Op vrijdag 7 december 2007 08:50 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning heeft trouwens alleen maar Fifa vrienden
[zieligmodus = AAN]
vind ik echt ene kutspel
Fifa... whehehequote:Op vrijdag 7 december 2007 08:50 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning heeft trouwens alleen maar Fifa vrienden
[zieligmodus = AAN]
vind ik echt ene kutspel
SF als in Star Wars en Mass Effect SF?quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Is dat spel nou een beetje leuk? Mario Party 8 is trouwens ook gezellig met meerdere personen![]()
@Dylan, hou je een beetje van SF?
Hoewel Burnout nog wel een hoge arcade-waarde heeft en Fifa gewoon zuigtquote:Op vrijdag 7 december 2007 08:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Fifa... whehehe![]()
Dat is hetzelfde als je Burnout en Gran Turismo gaat vergelijken
SF als in Street Fighter 4quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:51 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
SF als in Star Wars en Mass Effect SF?
Als een Nilfisk ja...quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:52 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hoewel Burnout nog wel een hoge arcade-waarde heeft en Fifa gewoon zuigt
Ik dacht science fictionquote:Op vrijdag 7 december 2007 08:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
SF als in Street Fighter 42D!!!Einzzwei111helicopterdurbei!!! (
)
TAKEDOWN!! WHOOO!!quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als een Nilfisk ja...
Burnout is grappig ja, met topsnelheid in een file rijden...
jeetje 300 hoe krijg je dat dan voor elkaar!quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:50 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik ben helemaal trots op m'n perfect game bij bowlen
300
300 is alleen maar strikes gooienquote:Op vrijdag 7 december 2007 08:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jeetje 300 hoe krijg je dat dan voor elkaar!
mn hoogste is nog maar 138![]()
mario en sonic vind ik wel echt leuk!
ik speel pes al sinds de snesquote:Op vrijdag 7 december 2007 08:51 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik ben overgestapt van Fifa 2005 naar Pro Evo 5 volgens mij, goeie beslissing was dat
Hmm dat is wel shit danquote:Op vrijdag 7 december 2007 08:54 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik dacht science fiction![]()
Hmm heb SF2 op de 360 als arcade game, maar dat is een verschrikkelijke conversie.. veel te moeilijkDie ook meer gekocht uit nostalgie, verder niet echt een SF-fan
Gast... ik vond het al heel wat dat ik tot aan fourth kwam.quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:56 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
300 is alleen maar strikes gooien
strike, double, turkey!, fourth, fifth!, six-pack!!! 7-pack!!-8 in a row! en dan door tot de Perfect
Wii fitness? Inzetten als revalidatie middel?quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
goede morgen![]()
* Dr.Droxz speelt niet op een console, gaat niet met pols ...
p.s
Ik vind die WII wel een grappig ding, als ik daar mee speel heb
ik zo goed als geen last
Ha-Do-Kenquote:Op vrijdag 7 december 2007 08:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
SF als in Street Fighter 42D!!!Einzzwei111helicopterdurbei!!! (
)
tering Ryu makeoverquote:Op vrijdag 7 december 2007 08:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm dat is wel shit dan
Street Fighter IV
[ afbeelding ]
En welke dan? De originele of de Hadoken uit bijvoorbeeld X-Men Vs. Street Fighterquote:
hehequote:Op vrijdag 7 december 2007 08:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast... ik vond het al heel wat dat ik tot aan fourth kwam.
Vervelende is alleen... mijn vriendin wint dus met bowlen en golfen van mij
moggequote:Op vrijdag 7 december 2007 08:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
goede morgen![]()
* Dr.Droxz speelt niet op een console, gaat niet met pols ...
p.s
Ik vind die WII wel een grappig ding, als ik daar mee speel heb
ik zo goed als geen last
Positief? Negatief?quote:
Als ik die al ooit zal krijgenquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:01 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
hehe
t is niet zo moeilijk, gewoon even een goeie gooi hebben
de origninele.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En welke dan? De originele of de Hadoken uit bijvoorbeeld X-Men Vs. Street Fighter
Best knap hoorquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
de origninele.
* WhiteLightning heeft very hard op de snes uitgespeeld
mijne Guillequote:Op vrijdag 7 december 2007 09:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Best knap hoor![]()
Mijn favo karakter is natuurlijk Ken
zoiets ja! misschien toch weer eens een WII kopenquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wii fitness? Inzetten als revalidatie middel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
zoiets ja! misschien toch weer eens een WII kopenZoiets mag je natuurlijk niet doen!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
zoiets ja! misschien toch weer eens een WII kopenja! alleen kan je wel gebanned worden onlineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
ja wel mooier hoorquote:
Mehquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja! alleen kan je wel gebanned worden online
Ben wel erg blij dat ze niet mee gaan in de rage van 3d vecht spellen, want ik blijf erbij... die missen gewoon een bepaalde snelheid. 2D vechtspellen is pure ADHD, Guilty Gear serie, Street Fighter seriequote:Op vrijdag 7 december 2007 09:08 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ja wel mooier hoor
Maar het is een beetje onwennig, de mooiste sf die ik ken was SF 2 turbo alpha ofzo, op de ps1
quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wii fitness? Inzetten als revalidatie middel?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zoiets mag je natuurlijk niet doen!!Natuurlijk mag ik die wel kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
ik hop het voor jequote:Op vrijdag 7 december 2007 09:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Meh![]()
Hangt er vanaf wat je erin plaatst he
Kuchquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kuch[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
dan mag jij mijn goede voorbeeld worden ..quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
Werkt het dan een beetje?quote:
Tekken! maar dat is wel een beetje 3Dquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ben wel erg blij dat ze niet mee gaan in de rage van 3d vecht spellen, want ik blijf erbij... die missen gewoon een bepaalde snelheid. 2D vechtspellen is pure ADHD, Guilty Gear serie, Street Fighter serie
je wil niet weten hoeveel joypads ik gesloopt heb met sf2quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ben wel erg blij dat ze niet mee gaan in de rage van 3d vecht spellen, want ik blijf erbij... die missen gewoon een bepaalde snelheid. 2D vechtspellen is pure ADHD, Guilty Gear serie, Street Fighter serie
tekken3quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:16 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Tekken! maar dat is wel een beetje 3D
SNES joypads?quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je wil niet weten hoeveel joypads ik gesloopt heb met sf2
Ik heb Tekken nooit echt leuk gevonden...quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:16 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Tekken! maar dat is wel een beetje 3D
yup.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb Tekken nooit echt leuk gevonden...
Ben ik nu een buitenstaander?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kuchkuck kuck, PM, kuch kuchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kuch
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
Laten doen natuurlijkquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:20 schreef WhiteLightning het volgende:
heb je die wiikey zelf ingebouwd ?
Fuck... het spijt me?quote:
Gast, die waren practisch onverwoestbaar!quote:
help me ff aan info plzquote:
Niet erg toch? Het is vrijdag? Bijna weekend!quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:21 schreef Dylanesque het volgende:
Lekker zeg, systeem ligt er nog steeds uit hieral bijna 90 mins geen fuck uitgevoerd
Nouja, er waren altijd al 'angry german kids'quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast, die waren practisch onverwoestbaar!
echt niet. de muur is sterker dna de joypadquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast, die waren practisch onverwoestbaar!
Heb het in Almere laten doenquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
help me ff aan info plzwil het nu ook
C'est vrai, ik vermaak me ook primaquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Niet erg toch? Het is vrijdag? Bijna weekend!
Haha ja dat is zoquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
echt niet. de muur is sterker dna de joypad
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:22 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
C'est vrai, ik vermaak me ook prima
En dat is het belangrijkste hequote:Op vrijdag 7 december 2007 09:23 schreef draculettetje het volgende:
nee werkt niet voor de revalidatie maar het is wel leuk!
ik heb de wiikey niet zelf ingebouwd maar schijnt wel simpel te zijn
en , wat is er dan nieuw aan deze vrijdag dan ?quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:21 schreef Dylanesque het volgende:
Lekker zeg, systeem ligt er nog steeds uit hieral bijna 90 mins geen fuck uitgevoerd
weinig eigenlijkquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en , wat is er dan nieuw aan deze vrijdag dan ?
Geen flauw ideequote:Op vrijdag 7 december 2007 09:27 schreef WhiteLightning het volgende:
ben ik nu de enigste met een NIET omgebouwde WII ?
Nee hoor, ik ookquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:27 schreef WhiteLightning het volgende:
ben ik nu de enigste met een NIET omgebouwde WII ?
Nintendo moet érgens z'n geld vandaan halen tenslottequote:
nee, amalia wodt 4quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:27 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
weinig eigenlijk
Leuk, zodra ik dat postte zette er iemand een knop om waardoor ik weer kan werken (in theorie, nog steeds geen reet te doen (op m'n werk))
Gefeliciteerd trouwens (het sms'en is 15 jaar geworden vandaag)
Doe ik ook hoorquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:29 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nintendo moet érgens z'n geld vandaan halen tenslotteIk blijf trouw aan ze hoor. Ook al is het een beetje uit luiheid
maar zeg nou zelf, de games van nintendo zelf, zijn toch echt wel gaafquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:29 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nintendo moet érgens z'n geld vandaan halen tenslotteIk blijf trouw aan ze hoor. Ook al is het een beetje uit luiheid
daaromquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maar zeg nou zelf, de games van nintendo zelf, zijn toch echt wel gaaf
nou........... wil je de waarheid horen , of een lulverhaal ?quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:32 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Wat doe je nou vaker, sms'en of Amalia
Een lulverhaal !quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou........... wil je de waarheid horen , of een lulverhaal ?
En daarom hangt hier de Nederlandse vlag met oranje wimpelquote:
ik ook ,maar begin de pc een beetje zat te worden eigelijk. bovendien gamen op een console is ook wat gezelliger voor mn vriendenquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
* Dr.Droxz speelt eigenlijk alleen nog maar COD4 ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |