Hoewel Burnout nog wel een hoge arcade-waarde heeft en Fifa gewoon zuigtquote:Op vrijdag 7 december 2007 08:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Fifa... whehehe![]()
Dat is hetzelfde als je Burnout en Gran Turismo gaat vergelijken
SF als in Street Fighter 4quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:51 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
SF als in Star Wars en Mass Effect SF?
Als een Nilfisk ja...quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:52 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hoewel Burnout nog wel een hoge arcade-waarde heeft en Fifa gewoon zuigt
Ik dacht science fictionquote:Op vrijdag 7 december 2007 08:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
SF als in Street Fighter 42D!!!Einzzwei111helicopterdurbei!!! (
)
TAKEDOWN!! WHOOO!!quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als een Nilfisk ja...
Burnout is grappig ja, met topsnelheid in een file rijden...
jeetje 300 hoe krijg je dat dan voor elkaar!quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:50 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik ben helemaal trots op m'n perfect game bij bowlen
300
300 is alleen maar strikes gooienquote:Op vrijdag 7 december 2007 08:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jeetje 300 hoe krijg je dat dan voor elkaar!
mn hoogste is nog maar 138![]()
mario en sonic vind ik wel echt leuk!
ik speel pes al sinds de snesquote:Op vrijdag 7 december 2007 08:51 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik ben overgestapt van Fifa 2005 naar Pro Evo 5 volgens mij, goeie beslissing was dat
Hmm dat is wel shit danquote:Op vrijdag 7 december 2007 08:54 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik dacht science fiction![]()
Hmm heb SF2 op de 360 als arcade game, maar dat is een verschrikkelijke conversie.. veel te moeilijkDie ook meer gekocht uit nostalgie, verder niet echt een SF-fan
Gast... ik vond het al heel wat dat ik tot aan fourth kwam.quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:56 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
300 is alleen maar strikes gooien
strike, double, turkey!, fourth, fifth!, six-pack!!! 7-pack!!-8 in a row! en dan door tot de Perfect
Wii fitness? Inzetten als revalidatie middel?quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
goede morgen![]()
* Dr.Droxz speelt niet op een console, gaat niet met pols ...
p.s
Ik vind die WII wel een grappig ding, als ik daar mee speel heb
ik zo goed als geen last
Ha-Do-Kenquote:Op vrijdag 7 december 2007 08:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
SF als in Street Fighter 42D!!!Einzzwei111helicopterdurbei!!! (
)
tering Ryu makeoverquote:Op vrijdag 7 december 2007 08:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm dat is wel shit dan
Street Fighter IV
[ afbeelding ]
En welke dan? De originele of de Hadoken uit bijvoorbeeld X-Men Vs. Street Fighterquote:
hehequote:Op vrijdag 7 december 2007 08:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast... ik vond het al heel wat dat ik tot aan fourth kwam.
Vervelende is alleen... mijn vriendin wint dus met bowlen en golfen van mij
moggequote:Op vrijdag 7 december 2007 08:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
goede morgen![]()
* Dr.Droxz speelt niet op een console, gaat niet met pols ...
p.s
Ik vind die WII wel een grappig ding, als ik daar mee speel heb
ik zo goed als geen last
Positief? Negatief?quote:
Als ik die al ooit zal krijgenquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:01 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
hehe
t is niet zo moeilijk, gewoon even een goeie gooi hebben
de origninele.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En welke dan? De originele of de Hadoken uit bijvoorbeeld X-Men Vs. Street Fighter
Best knap hoorquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
de origninele.
* WhiteLightning heeft very hard op de snes uitgespeeld
mijne Guillequote:Op vrijdag 7 december 2007 09:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Best knap hoor![]()
Mijn favo karakter is natuurlijk Ken
zoiets ja! misschien toch weer eens een WII kopenquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wii fitness? Inzetten als revalidatie middel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
zoiets ja! misschien toch weer eens een WII kopenZoiets mag je natuurlijk niet doen!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
zoiets ja! misschien toch weer eens een WII kopenja! alleen kan je wel gebanned worden onlineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
ja wel mooier hoorquote:
Mehquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja! alleen kan je wel gebanned worden online
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |