quote:Op donderdag 6 december 2007 19:46 schreef ericahysterica het volgende:
1 duh brief
2 jensen
3 cp s brian
ja ja Febo wij houden dit bij ik zal jullie eraan blijven herinneren >:)
Met dat quasi-apprecierende gezicht van Lieke wil ik het geluid niet eens aan zetten.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:15 schreef Py het volgende:
Gaan we wedden hoe lang het duurt voor kleffe Huub en Lieke ruzie krijgenr?
Spreekwoordelijke ballen...quote:Op donderdag 6 december 2007 20:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Selene: 'Kus m'n kloten'.
Ik hou van een meid met ballen.
spreekwoordelijk dan hè
Ik zet er 100 ceepees op.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:15 schreef Py het volgende:
Gaan we wedden hoe lang het duurt voor kleffe Huub en Lieke ruzie krijgenr?
jah........de poll loopt, dus zal wel opdracht van de Febo zijnquote:Op donderdag 6 december 2007 20:07 schreef Py het volgende:
Volgens Huub wordt het vanavond chaos.
(zei hij alweer een halfuurtje geleden hoor)
Het gaat al beginnen.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zet er 100 ceepees op.
Luister jij naar het gesprek, fijn.
Er kan zelfs nog gestemd worden op N&N volgens RTL5quote:Op donderdag 6 december 2007 20:17 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
jah........de poll loopt, dus zal wel opdracht van de Febo zijn
Jaaaaaaaaaaa, ik ben genoemd ...quote:Op donderdag 6 december 2007 19:35 schreef Disana het volgende:
Redelijk OT (Off Topic), maar is iedereen hier al eens wezen neuzen:
[FOK!Awards 2007] Users
Jeeeeez, heb ik nu al gewonnen, dat is snel.quote:
Oh gatver... helaas kun je een post na 3 dagen niet meer editten.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:20 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa, ik ben genoemd ...
Even creatief zwaaien
[ afbeelding ][ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fokjoe Ikweetniets.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:20 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa, ik ben genoemd ...
Even creatief zwaaien
[ afbeelding ][ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Damn, dat is pas echt een smerige streek... hoe bedoelt u "geldwolven" ?!quote:Op donderdag 6 december 2007 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Er kan zelfs nog gestemd worden op N&N volgens RTL5
Ik vind Lieke een vreselijk irritant mens. Maar dit gevecht ben ik voor haar. Zij heeft gelijk vind ik.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Met dat quasi-apprecierende gezicht van Lieke wil ik het geluid niet eens aan zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |