Officieel alleen maar interviewster die Brian komt interviewen, maar het lijkt er verdacht veel op dat je gelijk krijgt.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:30 schreef blomst het volgende:
Is dat mens nu de nieuwe miljonair???
Rentokil!quote:Op donderdag 6 december 2007 19:32 schreef tipsch het volgende:
Wat is dat eigenlijk nu weer voor een bezoek voor die stinkrat?
Goed om te weten, net als Naad dus een kuthoer......quote:Op donderdag 6 december 2007 19:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mooie TT![]()
Mag ik de geachte cossers er nog even aan herinneren dat 'poekie' Maleis is voor 'kut'.
idd.... maar wat mij betreft komen er geen nwe miljonairs meer in....quote:Op donderdag 6 december 2007 19:32 schreef ruby het volgende:
Ze heeft wel een zeikstem, dus geknipt voor DGK.
quote:Op donderdag 6 december 2007 19:34 schreef DrsH het volgende:
To poekie or not to poekie thats the question Dat zeiden wij altijd in Djakarta
en de irritatiefactor is hoogquote:Op donderdag 6 december 2007 19:32 schreef ruby het volgende:
Ze heeft wel een zeikstem, dus geknipt voor DGK.
Nee, daar was ik nog niet eerderquote:Op donderdag 6 december 2007 19:35 schreef Disana het volgende:
Redelijk OT (Off Topic), maar is iedereen hier al eens wezen neuzen:
[FOK!Awards 2007] Users
Kom zeg, vele stoere COS'sers hebben het een paar uur volgehouden met haar en Brianquote:Op donderdag 6 december 2007 19:37 schreef avonne het volgende:serieus, ik wil naar Jaap en :R luisteren, maar ik trek haar echt niet. Wat een fake
Dat is absoluut zo, maar ik vind het wel leuk als het hok genoeg mensen in huis heeft zodat het niet zo saai is op de streams. Maar voor de spelers die er al zo lang in zitten is het niet fair nee.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:35 schreef Desii het volgende:
[..]
idd.... maar wat mij betreft komen er geen nwe miljonairs meer in....
Is gewoon vet oneerlijk t.o.v Brian, Huub en Amanda e.d
Wat lief.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:35 schreef Disana het volgende:
Redelijk OT (Off Topic), maar is iedereen hier al eens wezen neuzen:
[FOK!Awards 2007] Users
ik ben een gevoelsmens en mag daarom geen enkele stress ondervindenquote:Op donderdag 6 december 2007 19:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Kom zeg, vele stoere COS'sers hebben het een paar uur volgehouden met haar en Brian
Nou vooruit... weten we tenminste voor wie we ons opgeofferd hebben. Ik heb alle geluid nu ook uit, lekker rustig voor een poosje.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:43 schreef avonne het volgende:
[..]
ik ben een gevoelsmens en mag daarom geen enkele stress ondervinden
En ?quote:Op donderdag 6 december 2007 19:39 schreef Kinga het volgende:
Gaat Brian CP betalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |