Officieel alleen maar interviewster die Brian komt interviewen, maar het lijkt er verdacht veel op dat je gelijk krijgt.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:30 schreef blomst het volgende:
Is dat mens nu de nieuwe miljonair???
Rentokil!quote:Op donderdag 6 december 2007 19:32 schreef tipsch het volgende:
Wat is dat eigenlijk nu weer voor een bezoek voor die stinkrat?
Goed om te weten, net als Naad dus een kuthoer......quote:Op donderdag 6 december 2007 19:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mooie TT![]()
Mag ik de geachte cossers er nog even aan herinneren dat 'poekie' Maleis is voor 'kut'.
idd.... maar wat mij betreft komen er geen nwe miljonairs meer in....quote:Op donderdag 6 december 2007 19:32 schreef ruby het volgende:
Ze heeft wel een zeikstem, dus geknipt voor DGK.
quote:Op donderdag 6 december 2007 19:34 schreef DrsH het volgende:
To poekie or not to poekie thats the question Dat zeiden wij altijd in Djakarta
en de irritatiefactor is hoogquote:Op donderdag 6 december 2007 19:32 schreef ruby het volgende:
Ze heeft wel een zeikstem, dus geknipt voor DGK.
Nee, daar was ik nog niet eerderquote:Op donderdag 6 december 2007 19:35 schreef Disana het volgende:
Redelijk OT (Off Topic), maar is iedereen hier al eens wezen neuzen:
[FOK!Awards 2007] Users
Kom zeg, vele stoere COS'sers hebben het een paar uur volgehouden met haar en Brianquote:Op donderdag 6 december 2007 19:37 schreef avonne het volgende:serieus, ik wil naar Jaap en :R luisteren, maar ik trek haar echt niet. Wat een fake
Dat is absoluut zo, maar ik vind het wel leuk als het hok genoeg mensen in huis heeft zodat het niet zo saai is op de streams. Maar voor de spelers die er al zo lang in zitten is het niet fair nee.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:35 schreef Desii het volgende:
[..]
idd.... maar wat mij betreft komen er geen nwe miljonairs meer in....
Is gewoon vet oneerlijk t.o.v Brian, Huub en Amanda e.d
Wat lief.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:35 schreef Disana het volgende:
[FOK!Awards 2007] Users
ik ben een gevoelsmens en mag daarom geen enkele stress ondervindenquote:Op donderdag 6 december 2007 19:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Kom zeg, vele stoere COS'sers hebben het een paar uur volgehouden met haar en Brian
Nou vooruit... weten we tenminste voor wie we ons opgeofferd hebben. Ik heb alle geluid nu ook uit, lekker rustig voor een poosje.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:43 schreef avonne het volgende:
[..]
ik ben een gevoelsmens en mag daarom geen enkele stress ondervinden
En ?quote:Op donderdag 6 december 2007 19:39 schreef Kinga het volgende:
Gaat Brian CP betalen?
ik ook niet wil je het even uitleggen?quote:Op donderdag 6 december 2007 19:47 schreef beequeen het volgende:
Oeh, er is nu al irritatie tussen Brian en Amanda. Brian gaat maar door over het interview, dat het zo lang duurt enzo, Amanda begrijpt niet waar hij het over heeft.
precies hetzelfde als in het begin met Nadiaquote:Op donderdag 6 december 2007 19:42 schreef ericahysterica het volgende:
ik vind jaap nu wel erg grappig met die mooie dame. Hij wil haar als personal counceler
Brian bleef maar doorgaan over het interview, het duurt zo lang en het gaat straks verder.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:48 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik ook niet wil je het even uitleggen?
thxquote:Op donderdag 6 december 2007 19:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian bleef maar doorgaan over het interview, het duurt zo lang en het gaat straks verder.
Amanda had zoiets van......ja en?......Brian ziet dat waarschijnlijk als "geen interesse hebben in".
ja het slaat natuurlijk nergens op en het heeft niets meer met het spel te maken. Maar dat belgische varkentje vind ik toch wel heel grappigquote:Op donderdag 6 december 2007 19:55 schreef Clank het volgende:
En toch lijkt het me ook best irritant voor de vaste bewoners met al die 'gasten' over de vloer.
Iemand een antwoord?quote:Op donderdag 6 december 2007 19:48 schreef riri het volgende:
Lopen bij jullie de streams ook zo hakkerig...niet vloeiend dus???
Hier heel erg de afgelopen dagen.
Misschien iemand een url van streams die minder bandbreedte vragen?
quote:Op donderdag 6 december 2007 19:35 schreef Disana het volgende:
[FOK!Awards 2007] Users
150, het was maar een half uur. Geloof jij echt dat hij gaat dokken?quote:Op donderdag 6 december 2007 19:57 schreef mootie het volgende:
Brian, even 300 cp's schuiven aub.
Het is 'nurt'. En volgens Luc niet, want het gaat om het uiterlijk.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:02 schreef Py het volgende:
Luc is eigenlijk een grotere nerd dan Jeroen.
Nee, echt niet.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:05 schreef Kinga het volgende:
Nou die haren van Lieke zijn ook geen verbetering, zie niet echt verschil met de extensions.
Ik zit het aan te horen idd.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is 'nurt'. En volgens Luc niet, want het gaat om het uiterlijk.
Van 7 tot 8 toch?quote:Op donderdag 6 december 2007 20:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
150, het was maar een half uur. Geloof jij echt dat hij gaat dokken?
Het is ook een chaos. Alle indringers oprotten.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:07 schreef Py het volgende:
Volgens Huub wordt het vanavond chaos.
(zei hij alweer een halfuurtje geleden hoor)
Tsja, ik heb het niet geklokt maar hij zei zelf een half uur, Amanda ook.quote:
Als ze elkaar er nou eens uit probeerden te krijgen dan zou achter niet zoveel vers vlees die kooi in hoeven douwen.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is ook een chaos. Alle indringers oprotten.
Het lijkt wel of mensen die lang bij Brian en Amanda in de buurt zijn steeds dommer worden.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:10 schreef beequeen het volgende:
Selene: Is er ook kip want ik hou niet van vlees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |