quote:Op donderdag 6 december 2007 19:46 schreef ericahysterica het volgende:
1 duh brief
2 jensen
3 cp s brian
ja ja Febo wij houden dit bij ik zal jullie eraan blijven herinneren >:)
Met dat quasi-apprecierende gezicht van Lieke wil ik het geluid niet eens aan zetten.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:15 schreef Py het volgende:
Gaan we wedden hoe lang het duurt voor kleffe Huub en Lieke ruzie krijgenr?
Spreekwoordelijke ballen...quote:Op donderdag 6 december 2007 20:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Selene: 'Kus m'n kloten'.
Ik hou van een meid met ballen.
spreekwoordelijk dan hè
Ik zet er 100 ceepees op.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:15 schreef Py het volgende:
Gaan we wedden hoe lang het duurt voor kleffe Huub en Lieke ruzie krijgenr?
jah........de poll loopt, dus zal wel opdracht van de Febo zijnquote:Op donderdag 6 december 2007 20:07 schreef Py het volgende:
Volgens Huub wordt het vanavond chaos.
(zei hij alweer een halfuurtje geleden hoor)
Het gaat al beginnen.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zet er 100 ceepees op.
Luister jij naar het gesprek, fijn.
Er kan zelfs nog gestemd worden op N&N volgens RTL5quote:Op donderdag 6 december 2007 20:17 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
jah........de poll loopt, dus zal wel opdracht van de Febo zijn
Jaaaaaaaaaaa, ik ben genoemd ...quote:Op donderdag 6 december 2007 19:35 schreef Disana het volgende:
Redelijk OT (Off Topic), maar is iedereen hier al eens wezen neuzen:
[FOK!Awards 2007] Users
Jeeeeez, heb ik nu al gewonnen, dat is snel.quote:
Oh gatver... helaas kun je een post na 3 dagen niet meer editten.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:20 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa, ik ben genoemd ...
Even creatief zwaaien
[ afbeelding ][ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fokjoe Ikweetniets.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:20 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa, ik ben genoemd ...
Even creatief zwaaien
[ afbeelding ][ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Damn, dat is pas echt een smerige streek... hoe bedoelt u "geldwolven" ?!quote:Op donderdag 6 december 2007 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Er kan zelfs nog gestemd worden op N&N volgens RTL5
Ik vind Lieke een vreselijk irritant mens. Maar dit gevecht ben ik voor haar. Zij heeft gelijk vind ik.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Met dat quasi-apprecierende gezicht van Lieke wil ik het geluid niet eens aan zetten.
Ik sta er ook inquote:Op donderdag 6 december 2007 19:35 schreef Disana het volgende:
Redelijk OT (Off Topic), maar is iedereen hier al eens wezen neuzen:
[FOK!Awards 2007] Users
gut, dat hadden de cossertjes dus alweer goed geradenquote:Op donderdag 6 december 2007 20:20 schreef ericahysterica het volgende:
selene werd afgeschilderd als een bitch en een dramaqueen in het programma van de b & nerd.
een soort nadia dus
Ach, ik weet niet zo of ik nu ineens wel voor haar moet zijn. Ook ik vind haar niet leuk, van het begin af aan al niet. En ik geloof Huub althans wel als hij een normale omgang wil - hetgeen onmogelijk is met haar de laatste tijd... het is niets dan machtsstrijd van haar kant.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:23 schreef Py het volgende:
[..]
Ik vind Lieke een vreselijk irritant mens. Maar dit gevecht ben ik voor haar. Zij heeft gelijk vind ik.
Huub loopt te zeggen dat hij zich zo beklemd voelt en zich kut voelt en de kooi uit wil voor haar en vervloekt haar vaak voor alles.
Nu dreigt hij pussy te verliezen en is het dat hij helemaal hoeteldebotel op haar is.
Lieke trapt er niet in en laat zijn problemen die hij haar in de schoenen wil schuiven, lekker waar ze horen; bij hem.
Ik zeg 10 minuten en de ruzie is goed vertrokken.
Ik heb die stream niet gevolgd, wat wil hij? weer een paar hoeren in de hutquote:Op donderdag 6 december 2007 20:25 schreef schatje het volgende:
Huub: "Ik heb niet genoeg aan een vrouw".
Als goeie topic starter, dacht ik? Nou, als je je haast heb je genoeg keus uit caps en titels... de villa puilt aan alle kanten uit.quote:
hij bedoelt waarschijnlijk "één vrouw is me al teveel"quote:Op donderdag 6 december 2007 20:25 schreef schatje het volgende:
Huub: "Ik heb niet genoeg aan een vrouw".
Geen haast hoorquote:Op donderdag 6 december 2007 20:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Als goeie topic starter, dacht ik? Nou, als je je haast heb je genoeg keus uit caps en titels... de villa puilt aan alle kanten uit.
klopt, maar als Lieke hem nou zielig gaat vinden, dan blijft hij wel.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:28 schreef Prospera het volgende:
Huub gaat dus weg heb ik begrepen doordat hij teveel onder druk kwam te staan, teveel is afgevallen en te hard gewerkt heeft afgelopen jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |