Hij wil weer drinken en met andere vrouwen kloten.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb die stream niet gevolgd, wat wil hij? weer een paar hoeren in de hut
Mijn zegen heeft ie, dan zijn de streams weer wat leuker....quote:Op donderdag 6 december 2007 20:32 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij wil weer drinken en met andere vrouwen kloten.
Morgen als de vriendinnen van Selene komen op d'r verjaardag. En met groepies.
Hij zit zichzelf al uren op te hemelen.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian gaat zichzelf weer ophemelen...
Lieke's verhaal is logisch en consequent.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, ik weet niet zo of ik nu ineens wel voor haar moet zijn. Ook ik vind haar niet leuk, van het begin af aan al niet. En ik geloof Huub althans wel als hij een normale omgang wil - hetgeen onmogelijk is met haar de laatste tijd... het is niets dan machtsstrijd van haar kant.
Dat staat dan weer in schril contrast met datgene wat hij Lieke probeert wijs te maken. Zie mijn vorige post.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:32 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij wil weer drinken en met andere vrouwen kloten.
Morgen als de vriendinnen van Selene komen op d'r verjaardag. En met groepies.
Huub wil morgen in de eerste de beste discotheek al beginnen ......quote:Op donderdag 6 december 2007 20:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Huub liegt dat hij zwart ziet: Hij zegt er geen behoefte aan te hebben om andere meiden te neuken. Er is niets liever wat hij zou willien doen.
Ik denk dat als Huub zo blijft drinken, dat vanavond de bom barst en de Gouden Kooiquote:Op donderdag 6 december 2007 20:34 schreef Disana het volgende:
Luc suggereert dat er iets is met het feit dat het zo druk in de villa is. Er komt iets volgens hem.
Hij draait er om heen, maar feitelijk bedoeld hij wat ik zei.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat staat dan weer in schril contrast met datgene wat hij Lieke probeert wijs te maken. Zie mijn vorige post.
Tja, waarom zouden ze. Dat volk heeft alle tijd van de wereld.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:37 schreef Prospera het volgende:
Kunnen ze niet een keertje ophouden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hiermee geeft Huub dus aan in hoeverre hij te vertrouwen is in een relatie: NIET dus.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Er komt een punt dat ik best wel een keer vreemd ga"
Lieke : "Dan kunnen we het beste nu kappen"
Ik had niet de indruk dat Lieke Huub op die kus aanviel, maar wel als een soort grens zag van 'het toelaatbare'.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:40 schreef Prospera het volgende:
Lieke valt hem aan op de kus naar Nadia.
Huub: dit was zo ongeveer de minst romantische zoen ooit, die kus met Jaap had nog meer passie.
Lieke vindt dat het niet kan.
Huub denkt dat Lieke er nog meer problemen mee gaat krijgen als hij vreemd gaat.
Lieke: dan kappen we ermee.
Dat vermoeden had ik al wat langer. Het lijkt er nu op dat Huub de komende weken met de disco-uitjes al vreemd wil gaan, notabe met toestemming van Lieke......quote:Op donderdag 6 december 2007 20:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hiermee geeft Huub dus aan in hoeverre hij te vertrouwen is in een relatie: NIET dus.
Wat?quote:Op donderdag 6 december 2007 20:42 schreef mootie het volgende:
Jaap tegen Luc: Zou je optredens afzeggen om hier te zitten?
Luc: Ik euh heb euh niet zoveel euh......
Poekie was erbij toen Amanda naar dat Barbiegedoe ging met Jan.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:39 schreef mootie het volgende:
Aha, Poekie tegen Amanda: Ik heb je in de auto ook verteld dat ik Brian leuk vind.
quote:Op donderdag 6 december 2007 20:44 schreef schatje het volgende:
Zei Luc nou dat ie een paar weken blijft?
een half wijntje heeft tie op..... kom op zeg.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik denk dat als Huub zo blijft drinken, dat vanavond de bom barst en de Gouden Kooi
wordt opgeblazen .... er hangt weer een bepaald gespannen sfeertje, kan niet lang goed
gaan denk ik.
Wat 'n idioot is 't ookquote:Op donderdag 6 december 2007 20:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Er komt een punt dat ik best wel een keer vreemd ga"
Lieke : "Dan kunnen we het beste nu kappen"
Wat moet die gast daar behalve kleffen met Selene en Monopoly spelen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |