Als jij nou is gaat leren schrijvenquote:Op maandag 22 december 2008 21:24 schreef thaduck het volgende:
Twerk sukkel, ga is leren lezen! Dat ging over een ander artikel dan zijn column.. Hoezo miscommunicaties???
Ik kan het zo snel niet vinden, maar het ging om het artikel en niet om de column zoals de tekst vermeld.quote:Op maandag 22 december 2008 22:15 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Als jij nou is gaat leren schrijven
En over welk artikel gaat dat dan? Het lijkt me ook niet dat ze Willems column buiten beschouwing hebben gelaten, want ook daarin is hij nogal hard in z'n bewoordingen. Lijkt me gewoon weer het zoveelste smoesje, om de schuld weer bij iemand anders te kunnen leggen. Is nogal lastig bij je eigen column.
Overigens zijn Willem z'n columns in theorie wel uit hun verband te rukken, want het is werk van een ghostwriter, die op z'n Willems probeert te schrijven. Vandaar dat ze ondanks een professionele tekstschrijver nog steeds op schoolkrantartikeltjes van de basisschool lijken.
Dat heb ik ook gelezen, maar ik heb het bewuste artikel niet gezien. Het zal er ongetwijfeld wel zijn.quote:Op maandag 22 december 2008 22:35 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik kan het zo snel niet vinden, maar het ging om het artikel en niet om de column zoals de tekst vermeld.
Natuurlijk ging het ook om de column, maar dan had hij Willem als schuldige moeten aanwijzen.quote:FC Utrecht werd maandagochtend onaangenaam verrast door een artikel in het AD/UN. In die krant deed de trainer van FC Utrecht uitspraken die voor de leiding onacceptabel zijn. ”Het gaat dan niet om de column van de trainer, maar over een vermeend interview met hem”, aldus voorzitter Jan Willem van Dop. Reden voor een toelichting op FC Utrecht.TV.
Het suggereert bijna alsof de krant Willem gequote zou hebben zonder dat ze hem hebben gesproken. Het is echter veel waarschijnlijker dat Willem zich weereens ergens uit wil draaien.. Voor de zoveelste keer. Wilfred Genee had de desbetreffende journalisten nog aan de lijn vanavond en ze hadden toch echt een gesprek met Willem gehad.. Hij had Van Seumeren "die duikbuit" genoemd o.a... Om zijn intelligentie en geweldige gevoel voor humor nog maareens te onderstrepen.quote:Op maandag 22 december 2008 23:29 schreef BertMaalderink het volgende:
Het ging mij meer om de verklaring van Van Dop.
[..]
Natuurlijk ging het ook om de column, maar dan had hij Willem als schuldige moeten aanwijzen.
En wat de fuck (ik zie het nu pas) is een vermeend interview?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Twee seniele oude gekken. Niet zo vreemd eigenlijk.
Dat wil je niet...quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:49 schreef Kopbal het volgende:
Hopelijk gaat Bosz vrijdag wiebelen, komt Willem weer terug waar hij hoort.
Zou je v Hanegem echt als trainer bij Feyenoord willen hebben? Of als technisch directeur? Ik kan het mij niet voorstellen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:49 schreef Kopbal het volgende:
Hopelijk gaat Bosz vrijdag wiebelen, komt Willem weer terug waar hij hoort.
Niet als trainer. Zou Willem graag bij Feyenoord willen zien, maakt me eigenlijk niet zoveel uit in wat voor functie. Voor mijn part als adviseur oid.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:51 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Zou je v Hanegem echt als trainer bij Feyenoord willen hebben? Of als technisch directeur? Ik kan het mij niet voorstellen.
Ik zou het wel grappig vinden, zou echt de totale ondergang voor Feyenoord betekenen als deze mafketel daar met de scepter gaat zwaaien.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:51 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Zou je v Hanegem echt als trainer bij Feyenoord willen hebben? Of als technisch directeur? Ik kan het mij niet voorstellen.
Och, veel slechter als dat ze nu staan zal het wel niet worden met Willem aan het stuurquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:51 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Lol, beetje respect is wel op zijn plaats.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik zou het wel grappig vinden, zou echt de totale ondergang voor Feyenoord betekenen als deze mafketel daar met de scepter gaat zwaaien.
Nee overmorgen pas, maar ze maken het nu al bekend.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:03 schreef marcb1974 het volgende:
Vandaag ontslagen?
quote:Van Hanegem denkt nog niet aan stoppen
ROTTERDAM - Volgende maand wordt hij 65 jaar, maar Willem van Hanegem peinst er nog niet over om met pensioen te gaan. ,,Ik stop niet omdat anderen vinden dat ik moet stoppen,'' zegt de bij FC Utrecht ontslagen trainer, die een aanbieding om in het buitenland aan de slag te gaan naast zich neergelegd heeft. ,,Maar als er iets leuks voorbij komt, ga ik dat doen.'' Van Hanegem deed zijn uitspraken gisteravond op Woudestein, waar hij tijdens de nieuwjaarsreceptie van Excelsior een plaquette onthulde ter nagedachtenis aan zijn vorig jaar overleden 'voetbalvader' Bob Janse.
De legendarische oud-trainer van de Rotterdammers haalde Van Hanegem in 1966 van Velox naar Xerxes en had daarmee een belangrijk aandeel in diens carričre.
De snoeiharde kritiek die loskwam na zijn ontslag bij FC Utrecht, heeft hem diep geraakt. Tussen Van Hanegem en zijn voormalige tv-collega Johan Derksen, zijn grootste criticaster, komt het daarom nooit meer goed. ,,Ik vind het raar dat mensen iets aannemen van iemand die niets voorstelt en nooit iets heeft gepresteerd. Waar Derksen heeft gevoetbald, hebben de geiten geen eten. Zo schrijft hij ook. Hij is nooit mijn vriend geweest. Ik weet niet waar hij het op baseert als hij dat schrijft. ''
Voor zijn critici had Van Hanegem slecht nieuws. Hij voelt zich na een paar weken rust klaar voor een nieuwe klus. ,,Als ik mensen hoor vragen hoe het met me gaat, heb ik het gevoel dat ik goed ziek geweest ben. Maar het gaat heel goed met me, hoor. Er zijn genoeg mensen die tegen me zeggen: 'stop ermee, met al dat gezeik'. Maar als ik stop, is het mijn eigen beslissing.''
Tja zo is Willem. Hij kon aardig voetballen.. Geestelijk volgens mij nooit veel verder gekomen dan groep 6. Enorm kinderachtig ook nogeens.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:50 schreef versteegrob het volgende:
Ook lekker nu ineens Johan Derksen afzeiken. Dus als je geen goede voetballer bent geweest mag je geen commetaar geven? Apart
Derksen is ook niet altijd even fijn in z'n bewoordingen geweest natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:50 schreef versteegrob het volgende:
Ook lekker nu ineens Johan Derksen afzeiken. Dus als je geen goede voetballer bent geweest mag je geen commetaar geven? Apart
Wat heeft ie gezegd dan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Schandalige teksten richting Verbeek hoor.
Drie keer raden - Spartaquote:Van Hanegem in gesprek over rol bij eredivisieclub
HILVERSUM - Willem van Hanegem keert komend seizoen mogelijk terug in de eredivisie. De 65-jarige trainer, die in december vorig jaar vertrok bij FC Utrecht, heeft komende week een gesprek met een Nederlandse club uit de hoogste voetbalafdeling.
''Ik ben vandaag benaderd'', zei Van Hanegem dinsdag in Hilversum, na afloop van de presentatie van een dvd-box over zijn loopbaan. ''Komende week gaan we rond de tafel.''
Over welke functie het gaat, wilde Van Hanegem niet zeggen. ''Het kan zijn als trainer maar mogelijk ook een andere rol. Misschien zelfs wel terreinknecht'', grapte hij.
Waarom dat overtuigende 'zal wel'? Heb jij bronnen rondom Van Hanegem?quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:18 schreef Zwansen het volgende:
Net op RTL Boulevard werd ie geinterviewd:
"Willem, is de cirkel met de DVD nu weer rond?"
"Volgens mij is een cirkel altijd rond, maar goed."
Kwam er echt zo droog uit.
Hij is mijn overbuurman!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom dat overtuigende 'zal wel'? Heb jij bronnen rondom Van Hanegem?
lijkt me ook waarschijnlijker dan de Graafschap.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:10 schreef Garudo het volgende:
Willem naar Sparta, Foeke naar Utrecht. Lijkt me duidelijk
geniaalquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:18 schreef Zwansen het volgende:
Net op RTL Boulevard werd ie geinterviewd:
"Willem, is de cirkel met de DVD nu weer rond?"
"Volgens mij is een cirkel altijd rond, maar goed."
Kwam er echt zo droog uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |